valitus.. POJAT!

¤ThugGirl¤

tää on törkeetä! te pojat saatte katella meiän tyttöjen kehoja koska meil on luonnostaan tiukat vaatteet! en nyt sano et teiän pitäis laittaa joku tiukka homo paita.. mut olkaa nyt herranjumala seksikkäitä!!! meil tytöilki pitäis olla oikeus ihailla ;) esim kesällä mitä järkee on käyttää paitaa?? ;) tai jos käyttää nii t-paita (siisti ja hieno) ja välillä sitä voi tuuletella et seksikäs vatsa näkyy :) okei alan käydä ylikierroksilla heh :) mut siis pointti oli olkaa pojat seksikkäitä mekin ollaan! huom. teini-wannbe-horo-panda-rajaus-perse näkyy-buffalo-blondi-bimbo EI ole seksikäs!!! siis tarkotin tyttöjä :)

18

2460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eximia

      > te pojat saatte katella meiän tyttöjen kehoja
      > koska meil on luonnostaan tiukat vaatteet!

      Ja minä kun luulin, ettei ihmisillä ole luonnostaan vaatteita ollenkaan...

    • ADS

      Mikä seksikäs vatsa? löytyy vain kaljamaha.

    • juuso

      "koska meil on luonnostaan tiukat vaatteet!"
      Eikös luonnostaan ihmisillä ole vain nahka luiden, suolien ja lihasten peittona?

      "...joku tiukka homo paita.."
      Mitä tuo nyt sitten tarkotti? mä tunnen vain yhden homon ja hän käyttää enimmäkseen hieman löysiä, sellaisia rentoja vaatteita.

      "esim kesällä mitä järkee käyttä paitaa??"
      No sama juttu tytöille, mitä järkee käyttää paitaa kesähelteellä?? Mulla ja muilla olis myöski paljo enemmän katseltavaa jos olisitte paidatta, tai niinku sanoit, tuulettelisitte sitä välillä nii että seksikäs yläkroppa näkyy.
      Ja hei mie, kyllä jätkiä näkee pikkuisen useammin paidatta ku tyttöjä.

      "olkaa pojat seksikkäitä mekin ollaan!"
      Aijaa, mistä sä ite tiiät ootko sä seksikäs ja pukeudut just niin kuin miehet haluis sun pukeutuvan?
      Ja miks pitäis yrittämällä yrittää kiihottaa vastakkaisen sukupuolen edustajia koko ajan?

      nii ja sitte tuota..... kyllä sä melkoiselta teinihorolta kuulostit kieltämättä...

      • ¤ThugGirl¤

        siinä tapauksessa ymmärsit mut väärin...


      • Mikkeman
        ¤ThugGirl¤ kirjoitti:

        siinä tapauksessa ymmärsit mut väärin...

        No en minäkään tainnut ymmärtää oikein.
        Seksikäs pitäis olla, mutta ei sit taas kuitenkaan semmonen eikä tämmönen.

        "koska meil on luonnostaan tiukat vaatteet!"
        Miten niin luonnostaan? Semmoiset vaatteet kullakin mitä kaapista laittaa päälleen ja millaisia sinne on ostanut. Mä kun olin yläasteella, ei ollu viel ihomyötäisiä paitoja. Eli seki nyt muutaman vuoden juttu. Ja ken tietää mitä seuraavaksi. Sitten kimmat yökkii näille tänpäivän vaatteille.
        Eikä jatkuvasti tarvii olla seksikäs, ees likkojenkaan. Se kärsii ylitarjottuna inflaation.
        Seksikkyys tulee ihmisessä esille myös muuten kuin pukeutumisena.
        Se mikä sinusta on seksikästä niin ei oo jonkun toisen mielestä.

        "huom. teini-wannbe-horo-panda-rajaus-perse näkyy-buffalo-blondi-bimbo EI ole seksikäs!"
        No mitä sit jää jäljelle?


      • ***muija86***
        ¤ThugGirl¤ kirjoitti:

        siinä tapauksessa ymmärsit mut väärin...

        hyvä kroppaisille sopii semmone tiukka "homopaita"...mä tunnen yhen jätkän joka käyttää semmosia paitoja eikä oo homo ainakaa tähä asti,parhaimpia kavereitani...semmone hihaton kiree paita uuh...siinä vasta silmä lepää...mut se on tietty tyypistä kii sopiiko vai eikö niiku tos alus sanoin..juu yrittäkää saaha tästä teksistä jotain ymmärrystä...


      • tyttönen
        ***muija86*** kirjoitti:

        hyvä kroppaisille sopii semmone tiukka "homopaita"...mä tunnen yhen jätkän joka käyttää semmosia paitoja eikä oo homo ainakaa tähä asti,parhaimpia kavereitani...semmone hihaton kiree paita uuh...siinä vasta silmä lepää...mut se on tietty tyypistä kii sopiiko vai eikö niiku tos alus sanoin..juu yrittäkää saaha tästä teksistä jotain ymmärrystä...

        niin hän käyttää, tai käytti viime vuoden elokuun ja syyskuun aikana vain todella tiukat, hihattomat paidat.. se oli varmaan tarkoituskin antaa tytöille silmäruokaa.. hrrr ;)
        vieläkin muistelen sen ajan, ja odotan kesää todella paljon.. etenkin se musta, hihaton todella tiukka paita.. tuskin se mikään homo oo, kun se on ollu jo monien muijien kaa.. mutta ei mun kaa vielä :(


    • Shadow

      Luonnostaan tiukat vaatteet..?! Tiukka homopaita?! Mikäs ihme sinä olet naisiasi..?
      Mitä järkeä käyttää paitaa? No tuota kaikilla miespuolisilla tuskin on itsetuntoa/kroppaa olla ilman paitaa, ja odotas jos on ilman paitaa eikä löydykkään niitä kaivattuja lihaksia.."hyi vi**u miten tuo viittii.." Seksikkäällä mahalla tarkoitat nimittäin varmaan niitä surullisen kuuluisia vatsalihaksia..
      Nuoret pojan klopit harvemmin kulkevat ilman paitaa (varmaan sitä sinun ikä luokkaasi, en usko että olet kovin vanha..) juuri edellä mainittujen asioiden vuoksi. Tosin eihän sitä koskaan myönnetä. Minun ikääni tulleet "ukot" (parinkympin "pahemmalla puolella") tosin usein kulkevat ilman paitaa, kun on saatu niitä lihaksia ja kroppaa vähän muutenkin. Lucky me.. ;D Tai ehkä sinä olet sattunut vain väärään kaupunkiin.. Niin että seksikästä kesän odottelua vain sinulle..

    • 17.v.Jätkä

      Mä yleensä otan ensiks täyden rusketuksen sitten vasta kesällä ilman paitaa.. tai sitten sellanen tiukka hihaton paita et vatsalihakset näkyy...!!!! Kohtalaisesti on vientioä sillein! samalla neuvoa porukoille!

    • pauliina

      En kyllä todellakaan aina ymmärrä noita ¤ThugGirl¤:in aivoituksia, niin naurettavilta ne kuulostavat...

      En ole huomannut omaavani mitään "luonnostaan tiukkoja vaatteita", vaikka tyttö olenkin. Jotkut naiset käyttävät tiukkoja vaatteita, jotkut taas eivät. Jos on ei ole sellainen vartalo, että sitä kelpaisi esitellä, niin minusta on ihan hyvä vaan, ettei ole tunkenut itseään joihinkin pari kokoa liian pieniltä näyttäviin vaatteisiin.

      Jotkut pukeutuvat jopa sellaisiin vaatteisiin, josta itse pitävät ja jotka tuntuvat omilta. Mielestäni niin pitäisi pukeutua, eikä miettiä, että "Olenko mä nyt seksikkään näköinen?".

      Tyhmältähän se näyttäis, jos kesällä kaikki miespuoliset olisivat ilman paitaa. Ajatteles nyt vähän. Useimmilla miehillä ei nyt edes ole sellaista vartaloa, jonka nyt välttämättä haluaisi nähdä ilman sitä paitaa.

      Mielestäni jätkät on seksikkäitä, jos ne pukeutuu hyvin ja tyylikkäästi. Joiltakin se onnistuu ihan luonnostaan, joiltakin ei. Sama juttu niin tytöillä ja pojilla. Ja molemmilla on se oikeus ihailla.

      • Anonyymi

        ei missä vain ilman paitaa saa mies olla kun on laki


    • ruskettunut mies

      Olin juuri lenkillä ilman paitaa pelkissä shortseissa ja on syyskuun 24. päivä! Mahtava kesäinen ilma! Kelpas muijien kadulla katsella urheilullista päivettynyttä nuorta miestä.

      • shortsipoika

        Mahtava syksy jatkuu. Kesäkelit! Tänään 26/9 pyöräilin 2 tuntia pelkissä shortseissa eikä tullut vilu. Vähän jotkut tuijottaa, eikö ne tajuu, että vielä on KESÄKELIT! Nuori uros antaa ihon näkyä!


      • shortsikelejä yhä vaan
        shortsipoika kirjoitti:

        Mahtava syksy jatkuu. Kesäkelit! Tänään 26/9 pyöräilin 2 tuntia pelkissä shortseissa eikä tullut vilu. Vähän jotkut tuijottaa, eikö ne tajuu, että vielä on KESÄKELIT! Nuori uros antaa ihon näkyä!

        Mahhtavat sortsikelit jatkuu vaikka on lokakuun 9 päivä!!!! Käyn kadun laitaa minä ilman paitaa, shortsit vain peitää paljasta pintaa...


      • bodybody
        shortsikelejä yhä vaan kirjoitti:

        Mahhtavat sortsikelit jatkuu vaikka on lokakuun 9 päivä!!!! Käyn kadun laitaa minä ilman paitaa, shortsit vain peitää paljasta pintaa...

        Vein juuri roskat ulos kun bussi ja roskaksukilakko loppuu. Ilman paitaa sortseissa -12 astetta. Kivasti virkisti pyrähdys pihalla.


      • summerpoju
        bodybody kirjoitti:

        Vein juuri roskat ulos kun bussi ja roskaksukilakko loppuu. Ilman paitaa sortseissa -12 astetta. Kivasti virkisti pyrähdys pihalla.

        Kesä on täällä. Jo tarkenee taas kartsalla sortseissa ja iliman paitaa. Mahtavaa!!


      • shortsipoi

        Huhtikuun 25. ja ilman paitaa shortseissa pyöräilemässä!!! Parissa kaupassakin kävin pelkissä shortseissa. Koko päivä kului mukavasti kesäfiiliksessä pelkissä shortseissa. Mukavan lämmintä jo iholle. Eläköön kesä!
        Ottakaa jo ihmiset ne toppatakit pois!


    • Anonyymi

      Vanha kommentti, mutta voisin tyttöjen iloksi esitellä mun hyvää kroppaa vaikka aivan täysin alasti jos se olisi laillista en mä häpee mun kehoa. Ja ite pukeudun kyl aika tiukkoihin pöksyihin ja T-paitaan et kyl mun kroppa aika hyvin niistä näkyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe