mitä kuuluu bb kilpailijoille?

onko juoruja tms

Onko mitään tietoo mitä bb kilpailijoille kuuluu nykyään?

Mitä Miralle kuuluu? Onko Sari jo tuhlannut rahansa meikkeihin? Entä vieläkö Hannen ja Ollin onni kukoistaa? Missä muut menee?

28

49279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maisteri

Moi!
      Viime viikonloppuna juttelin Ollin kanssa ja hän itse sanoi, etteivät odellakaan seurustele Hannen kanssa. Ja samana iltana kyllä näyttivät Kalan kanssa kovin rakastuneilta tanssiessaan hitaita.
      Mene ja tiedä.

• Kuva on tullut minulle

Moi vaan sullekin!

Hieman toisenlaisen käsityksen olen saanut Ollista ja Hannesta. Voin kyllä rehellisesti sanoa, etten ole kummankaan kanssa jutellut eikä asia niin paljon kiinnosta että menisin juttelemaankaan. Juorulehdissä on ollut heistä herkkiäkin yhteiskuvia ja iltasanomissa Olli myönsi heidän seurustelevan. Lisäksi oheinen kommentti Hannelta (kommentti on kirjoitettu 14.1 ja on suora lainaus Hannen fanisivuilta): "Mulle kuuluu hyvää. Olen aloittanut uudessa työpaikassa ja muutenkin kaikki asiat hyvin. Tapaillaan Ollin kanssa, mutta aika näyttää mitä siitäkin sit tulee;)"
        Tämän viikon Seiska kirjoitti Ollin ja Kalan olleen samassa baarissa niin kai se olisi kirjoittanut myös heidän hitaiden tanssimisesta yms, se olisi varmasi ollut mielenkiintoisempaa luettavaa lukijoille, kun se, että sattuivat samaan baariin...

• onko kukaan lukenut

Onko kukaan lukenut uusinta katsoa? Kansi otsikoi, että Olli deittailee sekä ex kihlattuaan että Hannea? Kuinka tuulesta otsikko on temmattu? Onko kyse vaan siitä, että on sattunut samaan baariin ex kihlatun kanssa? Noi otsikot on aina niin tuulesta temmattuja... Sisältö aina jotain ihan muuta, erityisesti Katso on siihen erikoistunut...

• outo juttu
        onko kukaan lukenut kirjoitti:

Onko kukaan lukenut uusinta katsoa? Kansi otsikoi, että Olli deittailee sekä ex kihlattuaan että Hannea? Kuinka tuulesta otsikko on temmattu? Onko kyse vaan siitä, että on sattunut samaan baariin ex kihlatun kanssa? Noi otsikot on aina niin tuulesta temmattuja... Sisältö aina jotain ihan muuta, erityisesti Katso on siihen erikoistunut...

Suora lainaus uusimmasta katsosta: BB- Hannen kanssa tapaile mies (Olli siis...)- Me emme kuitenkaan seurustele, meillä on vapaa suhde. Olen edelleen yhteydessä myös ex-kihlattuuni Kalaan. Kävimme muutamapäivä sitten yhdessä ulkonakin, Olli selvitti.

Heh... Samassa lehdessä muualla: BB:n jälkeen seurustelmaan ryhtyneet Hanne ja Olli viihtyvät nykyään tiiviisti yhdessä... (Otsikkona: Söitkö sanasi Hanne?)

Todennäköisesti Ollille jää luu käteen... Eihän fiksut naiset tollasta kattele!

• oikeasti

Olli kirjoittaa Irg galleriassa: "mun ommauspäivät on ohi", josko ne sitten koskaa oikeasti alkoivatkaan...

• utelias
        oikeasti kirjoitti:

Olli kirjoittaa Irg galleriassa: "mun ommauspäivät on ohi", josko ne sitten koskaa oikeasti alkoivatkaan...

milläs nimellä löydän irc galleriasta bb heebojen sivut,kellä nyt sellaset löytyykään..?

• hannella toinen?

Seiska kirjoittaa, että Hanne on nähty Kouvolassa ravintolassa kaljun komistuksen seurassa. He olivat poistuneet yhtä matkaa.

Onnea Hannelle, jos on uusi ihastus kehissä!

• vähä tietoinen

Kaki koitti itsarii...Mutta epäonnistu!!enpäs oikeen itekkään muuta tiiä... :) :D

• tavis1

mikä tää kakin itsari yritys juttu on , ennen bb vai sen jälkeen?

• Kumbosta
        tavis1 kirjoitti:

Kartaani on joutunut Turussa itsemurhayrityksen kohteeksi jo 11 vuotta sitten. Millonkahan se koittaa uudestaan?

• hyvinkäällä la
        Kumbosta kirjoitti:

Kartaani on joutunut Turussa itsemurhayrityksen kohteeksi jo 11 vuotta sitten. Millonkahan se koittaa uudestaan?

Kaki ja Sari oli hyvinkäällä lauantaina amarillossa syömässä.Mukana oli myös sarin "kundi".Söivät,joivat,(kokista)ja olivat tosi hyväntuulisia kunnes joutuivat viereisen pöydän juopon silmätikuksi ja poistuivat vähin äänin.
        Ei oo helppoa tuo julkkiselämä.
        Minäkin olin vieraalla maalla,vieraassa seurassa, mutta tuskin se seiskan toimittajaa kiinnostaa.
        Mutta kivaa oli......;)

• vähä tietoinen
        tavis1 kirjoitti:

jälkeen.... varmaan koska ei voittanu.. :/

• Fakiirix

Oliko jaskari talossa?

• Siihei, aikuisten oikeesti, ketä kiinnostaa, että mitä näille ns. julkuille kuuluu ? Maailma on täynnä näitä pissipäitä, jotka yrittävät olla julkissudessa keinolla milla tahansa, ja uusia yrittäjiä riittää. Hankkikaa Oikea Elämä !

• daadelis

Niinpä. Juttu meni jo.

• keijei

Sinua näyttää kiinnostavan aikas kovastikin. Eikun tosiaan, ihan "vahingossahan" sinä tälle palstalle eksyit :))))

• Hessunet

Ettekö vieläkään tajua,,seiskapäivää tekee noita rakastumis,ero,masennus,itsemurha,uusirakas,vanhaexä,seurustelu,känni,silikoni,yms paskaa teille ääliöille,kun te näköjään jaksatte niitä lukea. Ja osa näyttää vielä ottavan ne tosissaan..

• Joo...

Kuka uskoo kuka ei... Jos on PAKKO valita niin.. ennemmin mä uskon kuvalla varustettua pientä juorua (en tosin ota sitäkään tosissaan) Seiskassa, kun esim jonkun tänne suomi24 palstalle ilman rekisteröityä nimimerkkiä tms kirjoittamaan lausetta: "näin rappukäytävässä" tai "juttelin viime viikonloppuna..."

Ja luulen, että aika moni tietää, että juorulehdet tekemällä tekee noita juttuja ja lukee niitä juuri siksi! Se on jotenkin niin naurettavaa kaikessa läpinäkyvyydessään.

• eräjorma1

Mikä big brother??? Ikinä ole kuullukkaan.

• keijei

Ai et ole kuullutkaan? Hyvin näytät kuitenkin tietävän. Näissä viesteissä kun ei missään mainita Big Brotheria ;).

• eräjorma1
        keijei kirjoitti:

Ai et ole kuullutkaan? Hyvin näytät kuitenkin tietävän. Näissä viesteissä kun ei missään mainita Big Brotheria ;).

Mikä big brother??? Ikinä kuullukkaan....

• tsiuppadiuppa

Niin kaki ja sarihan oli jakamassa NRJ radio awardseissa yhden palkinnon ja hienostihan se meni!!

• viddu

Kaikenlaisia paskaohjelmia porukat kattoo ja sit vielä pitäs tietää mitä ne pöljät nyt tekee!

• mistä on kyse

Olenkos missannut jotakin ? Mikä ihmeen bb ?

• kuuluu tietää

että bb tarkoittaa tuota Jumalaista näyttelijätärtä Brigitte Bardon`ia. Kaikki muu myöhemmin keksitty on paskaa.

• kuulkaas
        kuuluu tietää kirjoitti:

että bb tarkoittaa tuota Jumalaista näyttelijätärtä Brigitte Bardon`ia. Kaikki muu myöhemmin keksitty on paskaa.

baskaa baskoille.

• Näin on
        kuulkaas kirjoitti:

baskaa baskoille.

Kyseessä on Blues Brothers 2010 -elokuva.

• hiahihahahah

mitäpä luuuuleeeettt???
      :DDDD

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      4142
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2721
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      140
      2603
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      2053
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1493
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1364
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1357
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      157
      1078
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1047
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      1018
    Aihe