Petyin palstaan :( tykköön Queenista kovasto, soul brother ja fairy king nimimerkit sai kauniin iltani piloille aliarvostamlla Queen Paul Rodgers kiertueen ja monet minun lempikappaleet sanomal niit mitää sanomattomiks. Miksi ikinä tulin tänne :(
souli ja kingi
6
409
Vastaukset
- Tukholma '86
Jaaa..a, siis Queen ja Paul Rodgers on yllättävän hyviä, kun aikoinaan ilmoitettiin että he tekevät yhteiskiertueen se tuntui lähinnä vitsiltä.
Ei siksi että olisi aliarvostanut Rodgersia, päinvastoin, oli itsellä monta Freen ja Bad Co:n levyä, ei vaan osannut edes kuvitella miten Rodgers voisi laulaa Queenin biisejä, hän kun on täysin erityyppinen laulaja kuin Mercury.
Mutta yllättävän hyvin se toimii, mutta silti oikea Queen Mercuryn aikana oli niin paljon parempi, että vaikka Queen PR onkin maailman paras lavabändi tänäpäivänä, se ei ole lähelläkään sitä mitä Queen oli aikoinaan. - My Fairy King
Anteeksi vaan, mutta eikös täällä saanutkaan sanoa omia mielipiteitä?
- Soul Brother
QPR on tosiaan jakanut fanikunnan pahasti kahtia, mutta kyllä jokainen mielestäni on oikeutettu omaan mielipiteensä. Sitä vain KOVASTI IHMETTELEN, että missä yhteydessä minä olen sanonut QPR-kiertuetta mitäänsanomattomaksi. Näin QPR:n sekä Lontoossa että Tukholmassa (ja Frankfurtkin oli vielä suunnitelmissa, mutta en saanut lippua) ja nautin keikoista joka solullani. Ja innolla odottelen, millaisia hedelmiä yhteistyö vielä tulevaisuudessa tulee kantamaan.
Ja siitä nyt on turha vetää hernettä nenään, jos ihmiset sattuu pitämään eri biiseistä. Eihän musiikissa (ja taiteissa yleensä) olisi mitään mieltä, jos kaikilla olisi sama maku. Eikös tällaisten palstojen pointti ole juuri siinä, että täällä vaihdetaan kokemuksia ja mielipiteitä??
Hitto vie! Nyt sinä pilasit minun iltani kommenteillasi, joten tasoissa ollaan. :)
Ei vaan, tervetuloa palstalle!!! Kyllä tänne kannattaa uudelleenkin tulla. Mielestäni täällä on ihan hyvää ja monipuolista Queen-keskustelua tarjolla. - Marjut :)
Tämä Queen-palsta on asiallisin näistä musiikkikeskusteluista.
Ja varmasti informatiivisin.
Lueskelen silloin tällöin viestejä ja hyvä fiilis jää yleensä päällimmäiseksi mieleen :) - Grat King Rat
Aluksi, kun tulin tänne, palsta oli minulle liian 'virallisen' oloinen. Mutta nyt oon juonessa mukana ja kivaa on lueskella juttuja:D
Ja sitten. Täällä saa ja pitää sanoa mielipiteensä, ja juuri se on hyvästä! Juuri silloin saadaan keskustelua aikaan, kun ihmiset ovat eri mieltä asioista.
Tämä palsta ihan oikeasti kasvattaa;D- Myöhäisherännäinen
Tällä palstalla on minusta suomi24:n asiallisimmat keskustelut. Eri mieltä ollaan kohteliaasti, toisia mollaamatta. Ja eihän se mitään keskustelua olisikaan, jos oltaisiin kaikesta samaa mieltä.
Täältä minäkin olen saanut paljon uutta tietoa, kun itse olen Queenin löytänyt vasta muutama kuukausi sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559