Vihitty Kempeleessä???

höösä

Hei!

Osaako kukaan kertoa miten on hoitunut hääkuvaukset kun on Kempeleessä vihitty? Ja muutenkin miten morsiammen meikkaukset, kampaukset ja kukkien haut on onnistunut? Osaatteko suositella mistä näitä mainittuja asioita kantsii alkaa kyselemään???

5

825

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • morsian vm. 00

kempeleessä on valokuvaamo, kuva-pirkko, siellä voi käydä kuvassa ja olen kyllä nähnyt kuvaamon ikkunassa kuvia jotka on otettu luonnossakin, joten paikanpääle kyselemään. kempeleeseen on tullut myös uusi kuvaamo, WesArt, josta saa aivana ihania "vanhan ajan kuvia" (maalattuja mustavalkokuvia) www.wesart.net.
      kempeleessä on paljon kampaamoja, mutta kannattaa soitella ja kysellä, kuka tekee lauantaisin töitä. zeppeliinissä on myös kauneushoitola. itse kävin kaupungissa (siis oulussa) m.pihkakoskella, kun sain kampauksen ja meikin samasta paikasta.
      kukkia kannattaa ensimmäisenä kysyä puutarhaoppilaitokselta! edullinen ja tekevät tosi kauniita kimppuja. myymälä on myös ihan kirkon vieressä, joten kukkien noutaminen on helppoa.

• höösä

Kiitoksia tosiaan tiedoistasi! Vielä jos kerrot missä piditte hääjuhlan ja mitä muita paikkoja Kempeleestä löytyy? Me ollaan kyselty Hakamaan viinituvasta. Kouluissa kuullostaa olevan remontteja ja Ylikylän koulu peräti puretaan...

• ?
        höösä kirjoitti:

Kiitoksia tosiaan tiedoistasi! Vielä jos kerrot missä piditte hääjuhlan ja mitä muita paikkoja Kempeleestä löytyy? Me ollaan kyselty Hakamaan viinituvasta. Kouluissa kuullostaa olevan remontteja ja Ylikylän koulu peräti puretaan...

Ai puretaan? Enpä ole kuulutkaan! Vastahan se laajennus tehtiin!

No kuitenkin, Työväentalo "Töpäri"(Zeppelinin lähellä) ja sitten tämä Nuorisotalo "Nuokkari"(kirkon ka keskustan välillä) tulee mieleen..

• morsian vm 00
        höösä kirjoitti:

..oli meilläkin hakusessa, nimittäin nuorisoseura oli jo helmikuussa varattu syyskuun loppuun..
        kuinka paljon tulee vieraita? sekin vaikuttaa paikan valintaan. oletko kysynyt santamäen koulua? vihiluodon hotellia? ylikylän koulun uuttapuolta ei todellakaan pureta!
        meidän häät juhlittiin oulunsalon nuorisoseurantalolla.

• Kesäkuun morsian
        morsian vm 00 kirjoitti:

..oli meilläkin hakusessa, nimittäin nuorisoseura oli jo helmikuussa varattu syyskuun loppuun..
        kuinka paljon tulee vieraita? sekin vaikuttaa paikan valintaan. oletko kysynyt santamäen koulua? vihiluodon hotellia? ylikylän koulun uuttapuolta ei todellakaan pureta!
        meidän häät juhlittiin oulunsalon nuorisoseurantalolla.

Moi! Olemme kempeleläinen nuoripari ja meidät vihitään vanhassa kirkossa. Kuvaukset hoidamme Vesartissa.. edullinen ja ihmiset ovat paljon kehuneet. Hääjuhlapaikkoja Kempeleessä ei paljon ole, mutta mieleeni tulee Vanha kotiseutu museo aivan Kempeleen keskustassa. Sitten Peuhu ja Varjakka.. isoja kartanoita aivan meren rannalla. Tyrnävällä on Hannuksen piilopirtti, upea paikka mutta kallis! Kukista en vielä tiedä.. ehkä pirilä.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2470
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1071
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53