Hejsan,
Löytyykö muita aukea.net:in kaltaisia sivustoja, joille voi laittaa omaa taidetta arvosteltavaksi? Täällä on jo useampaan otteeseen harmiteltu, ettei aukea.net aukea ja eihän se aukea!
Taidegalleria netissä
9
1102
Vastaukset
- mutta
ainakaan itse ei löytynyt sellaista, mieleistä. Valokuville ainakin löytyi...mutta itse olen maalaus puolella joten :(
Googlasin tosin haulla luomisgalleria - tuo olisi
http://www.deviantart.com/ ainoa vain että se on laajempi kuin aukea.net.. kenties kansainvälinen?? En ole tutustunut mutta tuohon törmäsin.
- joku
virhe.org
- Ailu
...on tässä: http://www.toukokuu.com/index.php?action=maalaukset. Toivoisin vain että ne Aukean häiriköt ja itserakkaat eivät siirtyisi tänne.
Siellä on periaatteessa samat harrastajaforumit kuin Aukeassakin. Eikä tarvi osata englantia. On myöskin paremmin valvottua ja kommentit ovat asiallisia ja hyvin opettavaisia.- kiva..
kun saa linkkejä sinne ja tänne..mutta sori et ole tervetullut silti. Enkä tahdo että te sieltä tulette meidän sivustolle...vaikket olekaan häirikkö kun meitä on kiva pieni sisäpiiri.
Huh... noh, itse aikanaan yritin Aukeaan..mutta menipä nyt ja kaatui. Kirjauduin Harhakuvaan..vaikka siitä täälläkin varoiteltiin ettei sinne tahdota lisää porukkaa.
Mukava että taiteelliset ihmiset on suvaitsevaisia. Sen huomaa jo sivuilla kommenteissakin..."mitä ihmettä yrität tehdä"..juh.. taide ei sittenkään ole se vapaa sana tässä maassa :( - Ailu
kiva.. kirjoitti:
kun saa linkkejä sinne ja tänne..mutta sori et ole tervetullut silti. Enkä tahdo että te sieltä tulette meidän sivustolle...vaikket olekaan häirikkö kun meitä on kiva pieni sisäpiiri.
Huh... noh, itse aikanaan yritin Aukeaan..mutta menipä nyt ja kaatui. Kirjauduin Harhakuvaan..vaikka siitä täälläkin varoiteltiin ettei sinne tahdota lisää porukkaa.
Mukava että taiteelliset ihmiset on suvaitsevaisia. Sen huomaa jo sivuilla kommenteissakin..."mitä ihmettä yrität tehdä"..juh.. taide ei sittenkään ole se vapaa sana tässä maassa :("häiriköt ja itserakkaat" tarkoitin tuolla heitä jotka Aukeassa pistivät kaiken lekkeriksi ja myrkyttivät ilmapiiriä mitä kummallisimmilla tavoilla. "taide ei sittenkään ole se vapaa sana tässä maassa" Pitää vain tietää raja milloin mennään ilkeilyn puolelle.
Hienoa jos olet löytänyt itsellesi sopivan forumin. - juuh..
Ailu kirjoitti:
"häiriköt ja itserakkaat" tarkoitin tuolla heitä jotka Aukeassa pistivät kaiken lekkeriksi ja myrkyttivät ilmapiiriä mitä kummallisimmilla tavoilla. "taide ei sittenkään ole se vapaa sana tässä maassa" Pitää vain tietää raja milloin mennään ilkeilyn puolelle.
Hienoa jos olet löytänyt itsellesi sopivan forumin.taisi tulla purettua vähän laajemman kautta.
Mutta ei, silti täällä toissa viikolla luin kuinka joku kommentoi ettei harhakuvaankaan saisi tulla. Siitä kait hiukan pipon veti kireäksi.. tuntui kummalta sellainen kielto.
Aurinkoista päivää silti :)
- BARE
www.conceptart.org
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64125Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va922227Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J58950- 47834
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va37833Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?185810- 34801
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119755- 35744