Aerosmithin tuotannon voisi halkaista kahteen osaan. Eka on 1973 - 1985 ja toinen 1987 ->.
Jotenkin itse pidän paljon enemmän tosta ekasta aikakaudesta. Bändissä oli oikeasti särmää ja asennetta. Vaikka ne itse sanoo että esim. Rock in a Hard Placen (1982) aikainen meininki oli syvältä, omasta mielestä Lightning Strikes on bändin ehdottomasti kovimpia biisejä. Se musiikkivideokin on kovempi kuin yksikään näistä uudemmista. Sitten tuli levy nimeltä Done with Mirrors (1985) jonka myöskin on kaikki (bändi, kriitikot, fanit..) haukkuneet paskaksi. Ihan silläkin on toimiva rokkibiisi se Let the Music Do the Talking. Kitarasoundit on kovat ja meininki sellasta ihan erilaista kuin sitten esim. jollakin Pumpilla.
No nyt päästäänkin uudempaan vaiheeseen. Bändi itse bääsi eroon huumeista ja ongelmistaan, saivat followingin aikaseks sillä Run DMC hommalla ja heti perään tehtiin studiolevy Permanent Vacation joka oli menestys ja bändin ura lähti uudestaan nousuun ja siitä tuli isompi kuin koskaan aikasemmin. Mutta meininki oli nyt sellasta enempi sopivaa jollekin 14v college-tytöille, kuin katupunkkareille.
Tottakai sen ymmärtää että bändit kehittyy. Mutta tämä oli minun mielipide. 90-luvun tuotantoa itse en kuuntele juuri ollenkaan.
aerosmithin
5
1011
Vastaukset
- BronsonTrooper
kyllä se vanhempi tuotanto vaan on mielestäni parasta. just push play oli pettymys, mutta kyllä sielläkin ihan ok biisejä oli, mutta kovin tuntui kaupalliselta kumminkin. kovin on vaan pukattu markkinoille uutta kokoelmaa toisen perään, saa nähdä nyt millainen uudesta levystä tulee. keikalle aion mennä heinäkuussa, sitä on odotettukin :)
- lenokas
Tykkään enemmän Aerosmithin uudemmasta tuotannosta!Mutta jokaisella on tietenkin oikeus omaan mielipiteeseensä.
- Mama kin
lenokas kirjoitti:
Tykkään enemmän Aerosmithin uudemmasta tuotannosta!Mutta jokaisella on tietenkin oikeus omaan mielipiteeseensä.
ekat levyt ovat ehdottomasti parasta antia.. jotenkin tuntuu, että kaksi uusinta levyä ovat "hakuammunta" -levyjä, jälkimmäinen parempi näistä.. levyt on tullut ostettua, mutta anti ei ole ollut läheskään sitä luokkaa kuin
Nine lives levyllä: The farm -biisi on kova! - dsaf
aerosmithin Suomen keikkaa on odoteltu kuin kuuta nousevaa.
- shallallaa
mielestäni parhaimmat aerosmith levyt: Nine Lives, Pump ja Rocks. Just Push Play on myös tosi hyvä levy, tosin hieman liian konemainen soundi paikoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006101004424h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102458Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2111862Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231663- 721050
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.43993Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75875Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57862En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43832Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä82792