Hyvä sydän

Pinnee

Oletteko muut huomanneet, että kaksoset ovat kaikesta muusta krääsästä huolimatta erittäin hyväsydämisiä ihmisiä? Muut merkit hylkäävät vähintäänkin silloin, kuin jollain menee huonosti. Kaksonen ei hylkää. Hänelle ovat samanarvoisia yhtähyvin pummit kuin herratkin. Kaksonen näkee ihmisen sydämeen. Kaksonen hylkää ainoastaan mustat sydämet:P

11

2240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Te69

      Johtuuko siitä että samassa ihmisessä on ruutia kahdenkin edestä?!.. Jos se toinen puolisko väsyy niin toinen vielä jaksaa yrittää ;)..
      Itse lienen liiankin sitkeä.. muista kaksosista en tiedä. Yksilöllistä varmaan..

      • cheerluck

        ainakin omalla kohdalla ,pummit ja herrat samalla viivalla,rasistisia piirteitä ei ole,kusipäät ,idiootit ja muu paskaporukka saa nähdä se ei kivan minän...eilen taas usko ihmisiin hiipui ,mutta mä en ole luovuttaja tyyppiä..jaksaa silti uskoa...omakehu on jotain mitä en harrasta ,mutta sanoisin että omistan kultaisen sydämmen...


    • minä vain

      Tuo aivan totta..Voin sanoa että oon kaksonen ja tuo on totta:)

    • no no

      TEKEVÄT TOISILLE PIRULLISIA TEMPPUJA SIINÄ SE.

    • TUZZE

      Mä oon rope rope rope, ja olin ope ope ope.

    • minmin

      totta turiset,me kaksoset emme erottele ihmisiä arvon,rikkauksien ym.suhteen.kaikki ovat samalla viivalla.

    • neitiXxx

      En ole huomannut moista ominaisuutta....???!!!
      Tai hyvä sydän on mutta hylkäsi helpolla.

    • olen tehnyt huomion

      Että kaksosmiehillä on tunteet aina pinnalla
      hyvin räjähdysaltis jos ei mene niinkuin meinaa.
      Jos on naimisissa vielä jousimiesnaisen kanssa.
      Valtataistelu on sietämätöntä siinä saa sivusta-
      katsojatkin pelätä nahkaansa purkavat sen toisiin
      ihmisiin.Ei tuntemillani kaksosilla ole niinsanotusti sydän paikallaan.Ja samanarvoisuus
      on sitä että kaksonen ensin sitte vasta muut.Niitä mustia sydämmiä on tosi paljon:M

      • kaksoistypy 869

        kyllä, tuo on niin totta.... :) on ihan tunne kun täällä on muitakin sellaisia ihmisiä kuin mie :)


    • kaksonen 21.5

      mie oon myös kaksonen ja miule on just sanottu, että oon lämmin ja hyväsydäminen ihminen. Kun minut ystäväkseen saa, en petä enkä kerro ystäväni asioita eteenpäin. Yritän auttaa aina pyyteettömästi niin hyvin kun voin. Mutta jos minua kohtaa juonitaan tai minulle valehdellaan, niin jätän välittömästi tämmöiset ihmiset. Valehtelu, kieroilu ja seläntakanapuhuminen ovat myrkkyä. Mie saatan joskus liikaakin murehtia toisten ongelmia. En ole pätkääkään pinnallinen, vaan syvällinen voimakkaasti tunteva kaksostyttö. Miun mies on myös kaksonen, hän on vähän toisensorttinen, ei empaattinen ja hän ajattelee aina ensin omaa etua ja sitten vasta toisen. Minä itse hän on. Hän on pinnallinen ja puukottaa selkään kyllä. Ystäviä tai oikeestaan kavereita hänellä on maailma pullollaan. Hän luulee olevansa hyväsydäminen.

      Niin mie oon hyvin auttavainen kavereiden mielestä.

    • elisabet79

      Olet aivan oikeassa toisinaan tuntuu että liiankin hyvä monet käyttää hyväkseen t.kaksonen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      296
      3058
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      217
      1930
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1370
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1251
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      266
      1188
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      847
    Aihe