Karhuvuoren tarinoita

uwiwieu

Voiskohan joku kertoa mitä kaikkea hurjaa Karkkarissa viikonloppuisin tapahtuu. Kuulemma rauhatonta aluetta.

13

3977

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei siis

niin mitään

• BiiST

Mitä ny joskus ollu aivot seinäl ja tommost pientä.

• eppu normaali

Vuosia karhuvuoressa asuneena voin sanoa, ettei siellä tapahdu mitään sen kummempaa kun muissakaan lähiöissä. Hyvä paikka asua jne, kunhan vähän valikoi taloa mihin meinaa asettua. Osaketaloissa ainakin hyvä olla ja elää...
      Mussalossa asuessani oli enemmin harmia naapureista kuin karhuvuoressa koskaan!!!
      nykyään vaikutan toisella puolella suomea ja karkkaria kaihoisasti muistelen :)

• tarkkailija4

Mitähän jos menisit viikonloppuna katsomaan, että mitä siellä tapahtuu. Minun mielestäni siellä ei tapahdu oikein yhtään mitään, päivällä eikä yöllä. Urheiluhallissa on jotain toimintaa ja pienen liikekeskuksen pihalla joskus lampsii väkeä.

Miten se huono maine voi olla noin pysyvää? Muistan kyllä 30 vuotta sitten kun se rakennettiin, niin se sai heti huonon maineen. Toki jos on paljon vuokrataloja, niin kyllä se jotain mainetta tekee.

Mutta mutta. Nyt kun siellä käy, niin paikkahan vaikuttaa upealta, harvaan rakennetulta, hienoja rinteitä ja talot ovat vain kolmikerroksisia. Hyvin säilytetty mäntymetsä vain parantaa yleivaikutelmaa.

Hyvännäköistä seutua, jos vertaan Helsingin ympäristön lähiöihin, joissa talot ovat kymmenkerroksisia, lähellä toisiaan ja autopihan samaa luokkaa kuin vaikka kotkan toriparkki.

• Namusetä Benkku

Karkkarissa 10v asuneena sanon että ikinä en karkkarissa ole asunut enkä muuta. Huhuja olen kuullut että luoteja joutuu väistelemään, huumeita on pakko ottaa ja prostituutio loistaa. Eli kuulostaa paikalta jonne haluan heti, jos sinne haluaisin muuttaa, mitä minä en halua tehdä.

• hyvä paikka asua.

Olen asunut karkkarissa 30 vuotta ja koskaan, siis koskaan en ole joutunut karkkarissa vaikeuksiin. Olen monta kertaa kävellyt paikallisesta raflasta pilkun jälkeen kotiin, eikä kukaan ole kimppuun käynyt. Karkkari on saanut huonon maineensa merimiestalojen takia. Ukot kun lähtee pestiin niin akat tälläytyy parhaimpiinsa ja painuu baariin. Baarista tullaan sitten pokan kanssa, ja pieni kylä kun karkkari on aina löytyy silminnäkijöitä. Kun ukko tulee laivalta niin perheriita on valmis. Ensin tulee poliisi ja perässä ambulanssi. Muuten karkkari on rauhallinen luonnonläheinen haja-asutusalue. Täältä löytyy kaikki tarpeellinen. Kauppa, apteekki, lääkäri, ravintola ja monta alkoa :) Kesäisin löytyy uimaranta kävelymatkan päästä, ja venerantakin on lähellä. Vielä kun saataisiin katukuvassa vuosia sitten näkynyt korttelipoliisi takaisin, olisi karkkari turvallinen asua niidenkin mielestä jotka tuntevat olonsa turvattomaksi. Tänne kerran tulin ja täältä viimeisen kerran lähden.

• Sancho Panza
        hyvä paikka asua. kirjoitti:

Olen asunut karkkarissa 30 vuotta ja koskaan, siis koskaan en ole joutunut karkkarissa vaikeuksiin. Olen monta kertaa kävellyt paikallisesta raflasta pilkun jälkeen kotiin, eikä kukaan ole kimppuun käynyt. Karkkari on saanut huonon maineensa merimiestalojen takia. Ukot kun lähtee pestiin niin akat tälläytyy parhaimpiinsa ja painuu baariin. Baarista tullaan sitten pokan kanssa, ja pieni kylä kun karkkari on aina löytyy silminnäkijöitä. Kun ukko tulee laivalta niin perheriita on valmis. Ensin tulee poliisi ja perässä ambulanssi. Muuten karkkari on rauhallinen luonnonläheinen haja-asutusalue. Täältä löytyy kaikki tarpeellinen. Kauppa, apteekki, lääkäri, ravintola ja monta alkoa :) Kesäisin löytyy uimaranta kävelymatkan päästä, ja venerantakin on lähellä. Vielä kun saataisiin katukuvassa vuosia sitten näkynyt korttelipoliisi takaisin, olisi karkkari turvallinen asua niidenkin mielestä jotka tuntevat olonsa turvattomaksi. Tänne kerran tulin ja täältä viimeisen kerran lähden.

Joskus kahdeksankymmentä luvulla ajattelin, että kun ei tarvitsisi koskaan asua karhuvuoressa. Olen kuitenkin asunut jo seitsemäntoista vuotta karkkarissa. Rauhallinen paikka ja kaikki palvelut lähellä myös Alkoholiliikkeet, toisin kuin jossain Mussalon velkavankeus slummissa jossa on kuulemma huumeongelmaisia ja kaikenlaisia muitakin häiriöitä.

• pikkupiru 1

vuodet n.1974-1986 oli karhuvuoren kulta-aikaa...suurinosa meistä kullanmuruista taisi asua loitsutie 14:ssä...talkkarina huseerasi Pesosen Risto,punaparta sekä vuoren keksa,kaikki vuorollaan...kakaroilla oli talkkareihin viha/rakkaus-suhde ...paitsi punapartaan vaan ensimmäisenä mainittu..jos joku tunnistaa itsensä tästä niin morjensta vaan!! meitä oli mm: korkki,iimu,skidi,kölli,oku,rane,leksa,kosma,skippari,sepe,lepistö,eska,anttos,jupa, masi.ama.anne.tarja.epro.arto.hentta.satu.....meitä paimensi ahvenen viki :)

• ja joo

Itse merkkareilla asuneena voin todeta,ettei asia mene ihan noin..Karkkarissa vaikutti aikanaan tietyt piirit jotka ei kaikki olleet merkkareilta lähtösin.Skinejä oli myös silloin karkkarissa ja elämä merkkareilla ei ollut todellakaan tuota mitä väitit tapahtuvan useesti. Oli tuossa perääkin,mutta turha sitä mainetta on merkkareitten syyksi laittaa! Nykyään meno on pahempaa ja merkkarit on historiaa,miten sen selität??

• tonnikeiju

Vähän kaikenlaista siellä "kauhuvuoressa"tapahtuu,siellä on välillä aivan rauhallista ja turvallista kulkea mutta ei hirveesti kannata jutella ohikulkjijoiden kanssa koska suurin osa heistä huumehörhöi tai muuten vaan sekasin..?Nämä kaikki on kuitenki huhui mutta tietty osa tottakin..puukotuksia tapahtuu ja eri kulttuurien välisiä tappeluita koska karkkaris asuu aika paljon mustaa väkeä ja niitä joilla huivit päässä..rasistisia tappeluita kanssa:-(Värikästä sakkii asuu ja kaikenlaista tapahtuu mutta kyllähän tällästä touhuu löytyy mistä vaan kotkan paikoista hyvänä esimerkkinä karhula!

• mainettaan parempi

vähemmistöö ja suomalaista juoppoo mutta paljon ns. normaali kansalaista.Asuin kuusi vuotta karhuvuoressa eikä ollut mitään negatiivista asiaa tai tapahtumaa.Koiran kanssa tai ilman kuljin metsäpolut tai kapakasta kotiin eikä kukaan ahdistellut.hyvä paikka rauhallista ,luontoa lähellä.

• paikka.
        mainettaan parempi kirjoitti:

vähemmistöö ja suomalaista juoppoo mutta paljon ns. normaali kansalaista.Asuin kuusi vuotta karhuvuoressa eikä ollut mitään negatiivista asiaa tai tapahtumaa.Koiran kanssa tai ilman kuljin metsäpolut tai kapakasta kotiin eikä kukaan ahdistellut.hyvä paikka rauhallista ,luontoa lähellä.

Kukaan suomalainen terve hetero ei kyllä karkkariin muuta, eikä siellä asu. Seinähullua porukkaa kaikki siellä!

• idiootti
        paikka. kirjoitti:

Kukaan suomalainen terve hetero ei kyllä karkkariin muuta, eikä siellä asu. Seinähullua porukkaa kaikki siellä!

pois sieltä kun terveen paperit saat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1548
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      24
      1080
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1044
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      970
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      906
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      845
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe