kirjoittavien dvd:n yhteensopivuus

miten on

ku mul on lg:n kirjoittava dvd ja sen polttamat levyt EI näy muis oon nyt koklannu kahes muus soittimes ja mikää ei näy ja sit mun tietsikas siin näkyy vain dvd rw levy.

8

617

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis viimeistelitkö levyt (ei koske DVD RW:tä)

• miten on

protect = viimeistellä

• sitten se
        miten on kirjoitti:

protect = viimeistellä

voi olla myös nimellä Finalize. Jompi kumpi. Joka tapauksessa levy täytyy viimeistellä elikkä sulkea. Tietokoneen polttavien asemien kanssa hääränneille toi on niin tuttua kauraa ettei tule edes mieleenkään olla sulkematta levyä. Koska muuten se ei tosiaan toimi muissa asemissa.

• sitten se kirjoitti:

voi olla myös nimellä Finalize. Jompi kumpi. Joka tapauksessa levy täytyy viimeistellä elikkä sulkea. Tietokoneen polttavien asemien kanssa hääränneille toi on niin tuttua kauraa ettei tule edes mieleenkään olla sulkematta levyä. Koska muuten se ei tosiaan toimi muissa asemissa.

Levyn suojaaminen on ihan eri asia. Sillä estetään levylle kirjoittaminen eikä muuta.

• miten on
        sitten se kirjoitti:

olen hääränny tietsikkojen polttavien asemien kaa pitkään ja harvoin on tullu mieleen finalazeteta levy.

• miten on
        sitten se kirjoitti:

levyn alustaminen määrää näkyykö se ja missä.

• miten on
        sitten se kirjoitti:

siis toi finalize se kirjoittaa todella tärkeetä infoo levyyn..

katoin vikipediasta. sorri mun moka.

• on Finalisointi
        miten on kirjoitti:

olen hääränny tietsikkojen polttavien asemien kaa pitkään ja harvoin on tullu mieleen finalazeteta levy.

siitä vaan käytetään eri nimitystä! Close Disc. Tosin yhdessä ohjelmassa olen törmännyt Finalize-nimitykseen. Sama asia kuitenkin. Finalisointi eli levyn sulkeminen on pakollinen jos levyä meinaa käyttää muissakin asemissa kuin siinä millä levy on poltettu. Tai ainakin varmemmin se toimii jos se on suljettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      68
      1056
    2. 64
      1042
    3. 93
      827
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      57
      813
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      42
      678
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      640
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      598
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      570
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      565
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      563
    Aihe