Löytyiskö juttukaveria mailailemaan kanssani? Olen yksin mielenterveysongelmieni kanssa ja olisi kiva jakaa kokemuksia jonkun kanssa. Tällä hetkellä masentaa ja ahdistaa. Eli samanhenkisiä esiin!
Juttukaveri...
10
1198
Vastaukset
- keskusteluun
Sairastuin itse masennukseen kesän aikana ja olen ollut sairauslomalla syksystä alkaen.
Minulla on oma näkökulma tähän juttuun ja vaihdan mielelläni ajatuksia kanssasi. Tuskin tässä mitään nimimerkkejä tarvitaan. Kun kirjoitat, mainitse kuitenkin olevasi keskustelun aloittaja. Lupaan vastata.- Depra
Etsisin kaveria mailailemaan kanssani...
- minä vain
millä tavalla ahdistus sulla esiintyy
- Schorching Blood
Luin tämän viestin missä kerroit olevasi naimisissa. Älä salaile masistasi mieheltäsi, se voi myrkyttää parisuhteesi. Kerro vapaasti ongelmistasi, kyllä pitäisi olla sen verran miestä lohduttaa sinua.
- saada yhteyttä
vertaistuki mielessä. Kokeiltu on. Jotenkin kait
häpeä omista tuntemuksista niin suuri, ettei edes
samoja asioita kokeneiden kanssa haluta yhteyttä
ottaa? - myös!
Hei! Olen 28v. nainen jolla todettiin psykoottinen masennus viime kesänä. Taistelen edelleeen masennusta ja ahdistuneisuutta vastaan. Välillä menee paremmin ja välillä taas tuntuu etten jaksa enää. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia sähköpostin välityksellä. Olen yrittänyt löytää saman henkistä mailikaveria jo jonkun aikaa joten jos kiinnostaa niin vastaa tähän viestiin niin mietitään jatkoa sitten. Muista ettet todellakaan ole yksin noiden asioiden kanssa. Voimia sinulle!
- jorkki
Minä olen todellakin samaa mieltä hänen kanssa olen kylläkin vähän vanhempi ja olen käynyt läpi tämän jännän vaiheen, en tiiedä kannataako minun omaa kohtaloa kertoa .muutin muualle aloin kaikki alusta oli vaikeaa mutta en kertonut kellekään ....nyt mulla on ihan hyvin ,kaikki luulee että loen ihan ok ...moi
- jorkki
jorkki kirjoitti:
Minä olen todellakin samaa mieltä hänen kanssa olen kylläkin vähän vanhempi ja olen käynyt läpi tämän jännän vaiheen, en tiiedä kannataako minun omaa kohtaloa kertoa .muutin muualle aloin kaikki alusta oli vaikeaa mutta en kertonut kellekään ....nyt mulla on ihan hyvin ,kaikki luulee että loen ihan ok ...moi
NYT KUN MINÄ OLEN PÄÄTTÄNYT kertoa oman kohtalon toivon että kaikki minun kaltaiset .pankaa silmät kiinni vähäksi aikaa vähän vielä ????Sinä olet ihan yksini täss mailmassa aina sulla on isä äiti mutta sinä olet ihan yksain anteeksi tämä on kova tuomio meille kaikille kerro jos olen väärässa
- tsemppi
Nyt on niin kaunista ulkona, että kannattaa mennä ihastelemaan. Samalla unohtaa masennuksen ja ahdistuksen tai ainakin helpottaa.
- korkeammalla kuin te
Olette kyllä ihastuttava setti luusereita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073