Sunnuntai 21.01.2007

karbidi

Höh, mää soittelin systerille, ku niit ei kuullunukkaa. Olivatkii tulos vasta viikon perästä!

No ei hätiä mitiä, silti asiat kondiksessa, paitti, et viel kuluu muutama rööki iltasin.

Jotta huomenta(ko) vaan kaikille!

30

1517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papio1

      Raitis sunnuntai tänään.

    • herätä rauhalliseen ja raittiiseen sunnuntai-aamuun.
      On näköjään yöllä satanut luntakin senverran,et on maa valkoisena.
      Nyt vaan nautiskelen tästä hiljaisuudesta ja toivottelen kaikille:

      Leppoisaa lepopäivää!!t pörri

    • veska58

      vaan kaikille. raitis sunnuntai odotettavissa.

    • aahoohoo

      lottopalloja? Ne ei voi millään olla samanpainosia koska toisissa on enemmän maalattuja numeroita kun toisissa. Ne painavimmat kolistaa tietenki siellä kuupan pohjalla ja menee ensimmäisenä kouruun. Vähänks epäreiluu!

      • eilen tullut mun vakirivin numerot.Huomasin vasta arvonnan jälkeen,että mulla oli loppunut rivin voimassaolo aika 2 viikkoa sitten.Olis se voinut vähän kirpasta jos olis mun numerot tulleet.t pörri


    • Kaverit! Raitis sunnuntai mutta saakelin kylmä, pysyn sisällä tämän päivän.

      • Oskari2

        Lähde hiihtämään, kun on kelejä. Kohta taas varmaan iskee lämmön puolelle ja kelit menee.

        Ilmaisutapasi on muuten kehittynyt parempaan suuntaan. Kaverit-sana kuulostaa hyvältä.


      • Oskari2 kirjoitti:

        Lähde hiihtämään, kun on kelejä. Kohta taas varmaan iskee lämmön puolelle ja kelit menee.

        Ilmaisutapasi on muuten kehittynyt parempaan suuntaan. Kaverit-sana kuulostaa hyvältä.

        se olla niinkin,et shriffi ei oikein ilkiä hiihtää sillä perinteisellä tyylillä,eikä ole vielä oppinut tätä luistelutyyliä.Nyt sitten sitä harjoittelee hirveellä vimmalla pirtissä:)t pörri


    • raitistelijasuotuu..

      Raitis sunnuntai minulla. -30 säätila.

    • åpoi

      soma keli harrastaa luovaa toimettomuutta

      olen miettinyt silleen että ylenmääräinen ahkeruus on jonkinsortin häiriö hermostossa ja kokemattomat immeiset ovat kusessa ku eivät tajua tautinsa laatua, eivätkä hoksi hellittää edes hetkeksi
      painetaan vaan niska limassa enempi ku jaksetaan, josta sitte seuraa ahistusta ja hammasten kiristelyä ja päälle häätyy ryypätä viinaa, muka rentoutuakseen, höh

      vetäydyn uuninpankolle jatkamaan aktiivista laiskottelua, enkä ota viinaa

      • Tuon tekstin minäkin voin "allekirjoittaa"


      • on tosi kiva toi talviharrastus.Eipä silti,ei se ole hassumpi se sinun kesälajisikaan:)
        Hauskoja hetkiä harrastuksen parissa.t pörri


      • ambivalenttineN

        Hyvä havainto :) Onneks mä en kuulu tohon häiriö ryhmään *hih* Näyttää kuitenkin tässäkin asiassa olevan niin, että aina löytyy syy juoda. Jotkut juo rentoutuakseen raskaan työnteon jälkeen mut toiset tylsyyteen/ yksinäisyyteen, jotta tulis ees vähän parempi olo. Mitenköhän pääsis tasapainoon niin, ettei olis liian stressaantunut tai liian tylsistynyt?


      • åpoi
        ambivalenttineN kirjoitti:

        Hyvä havainto :) Onneks mä en kuulu tohon häiriö ryhmään *hih* Näyttää kuitenkin tässäkin asiassa olevan niin, että aina löytyy syy juoda. Jotkut juo rentoutuakseen raskaan työnteon jälkeen mut toiset tylsyyteen/ yksinäisyyteen, jotta tulis ees vähän parempi olo. Mitenköhän pääsis tasapainoon niin, ettei olis liian stressaantunut tai liian tylsistynyt?

        matkustelemaan, minä kierrän auringon ympäri joka vuosi
        nii ja kaiken lisäksi seon on halapaa ja onstuu vaikka uuninpankolla
        vaihtelua, kato


    • ma-sa

      Raitista sunnuntaita ja "lepopäivää".Mulla ei oo nyt sitä linkoa eikä muijaa tänäänkään.Näkyy tulleen aikalailla lunta yöllä.Pakko tilanteessa on tartuttava ihte lapionvarteen.Ihan niinkö monessa muussakin asiassa.Siis nyt minusta tulee luova persoona vähäksi aikaa.

      • tuota "muija"asiaa tältä kannalta.Nyt saat itse päättää tekemisistäsi,mutta mieti sitä jos siinä olis toinen kälkättämässä koko ajan:tee sitä,tee tuo,vie se mennessäsi ja tuo sitä tullessasi:)
        Katsos,meiltä naisilta sellainen käy niin näppärästi:)
        Elikkäs:Tee vaan työtäs laulellen.t pörri


      • ma-sa
        pörri.1 kirjoitti:

        tuota "muija"asiaa tältä kannalta.Nyt saat itse päättää tekemisistäsi,mutta mieti sitä jos siinä olis toinen kälkättämässä koko ajan:tee sitä,tee tuo,vie se mennessäsi ja tuo sitä tullessasi:)
        Katsos,meiltä naisilta sellainen käy niin näppärästi:)
        Elikkäs:Tee vaan työtäs laulellen.t pörri

        en ole oikeastaan muuta tehnytkään kuin miettinyt viime päivinä.Tänään vaan tuli siinäkin asiassa vahvistusta ja lisää ihmettelemistä.Alkaa kääntymään henkimaailman puolelle tää juttu.Kirjottelen lisää kun kerkiän.Nyt on lähdettävä pajalle lopuksi päivää.


    • enkä hanki sitä tänäänkään.

    • ambivalenttineN

      No niin, onnistuihan se raitis viikonloppu vaikeuksista huolimatta. Oon kyllä varmaan taas lihonnu tän viikonlopun aikana ihan sairaasti, koska pitihän se juomattomuus jollain tapaa korvata.

      Nyt lähden "aamu" kahvin keittoon ja voishan noi päivävaattetkin pukea päälle. Vähän taas venähti tää aamupäivä vaikka heräsin jo klo 10! :)

      • Cettuz!

        Raittiina.


      • törpöttelijä
        Cettuz! kirjoitti:

        Raittiina.

        mutta totta. Kolmas viikko täyteen selvänä. Tästä on jo tosi hyvä jatkaa (toivottavasti) helmikuun puolelle..


      • ambivalenttineN
        törpöttelijä kirjoitti:

        mutta totta. Kolmas viikko täyteen selvänä. Tästä on jo tosi hyvä jatkaa (toivottavasti) helmikuun puolelle..

        Tosi hienoa!!! Uskon, että nyt kun olet ollut 3 vikkoa raittiina niin viinanhimo alkaa muutenkin helpottaan. Joten tosta on todellakin hyvä jatkaa raittiutta eteenpäin :)


      • törpöttelijä
        ambivalenttineN kirjoitti:

        Tosi hienoa!!! Uskon, että nyt kun olet ollut 3 vikkoa raittiina niin viinanhimo alkaa muutenkin helpottaan. Joten tosta on todellakin hyvä jatkaa raittiutta eteenpäin :)

        kiitos kannustavasta puheestasi!!


    • meni ilma täälläkin, aamulla -29 pakkasta. Hyvin oon kuiten sisälla tarennu, olen lisäillyt vain puita piisiin, ja raittiina tietty on päivä vierähtänny, näin jo paremmin ehtoopuolelle. Terviisii vain kaikille. t, joonatan11

      • veska58

        se on rankkaa asua siellä siperiassa.Ei täällä aurinkobiitsillä ollu ku-14.Mutta tärkeintä on että se on raitista.Hyvää alkavaa viikkoa kaikille.


      • sinulle Joonatan.Muistappa nyt riittävä pukeutuminen(välihousut) kun ulos menet.Meillä täällä ei ole kun -8 pakkasta.Oli ihan kiva olla päivällä ulkona vaikka vähän pyryttikin,kun laittoi kunnolla vaatetta päälle.
        Hyvää vointia ja alkavaa viikkoa sinulle:)t pörri


      • veska58 kirjoitti:

        se on rankkaa asua siellä siperiassa.Ei täällä aurinkobiitsillä ollu ku-14.Mutta tärkeintä on että se on raitista.Hyvää alkavaa viikkoa kaikille.

        ollaan täällläkin -8 lämmössä:)Mehua saa litkiä koko ajan.
        Sulle myöskin hyvää alkavaa viikkoa ja rauhaisaa eloa.t pörri


      • pörri.1 kirjoitti:

        sinulle Joonatan.Muistappa nyt riittävä pukeutuminen(välihousut) kun ulos menet.Meillä täällä ei ole kun -8 pakkasta.Oli ihan kiva olla päivällä ulkona vaikka vähän pyryttikin,kun laittoi kunnolla vaatetta päälle.
        Hyvää vointia ja alkavaa viikkoa sinulle:)t pörri

        sinulle pörri, tervehdys täältä "jääkarhujen maasta". Välihousut on ollu jo syyskuusta asti jalassa aina paitti saunassa:;)) Vointia ja nimenomaa hyvää, sinullekin sinne syrjäkylille. t,joonatan11


      • veska58 kirjoitti:

        se on rankkaa asua siellä siperiassa.Ei täällä aurinkobiitsillä ollu ku-14.Mutta tärkeintä on että se on raitista.Hyvää alkavaa viikkoa kaikille.

        se rankanlaista täällä, mutta jos veska siellä ois pakkasta senverta ku täällä, niin jäätyisitte seisaalleen, on siellä senverta kosteeta. Mutta kuten sanoit niin pääasia että on raitista.


    • extöppeli

      Meni taas pitkäksi tämä kirjottaminen, joten en ehdi lukemaan ketjua läpi. Mutta raitis oli viikonloppu ja ihan ilman vaikeuksia! Toivottavasti kaikilla muillakin sitä yrittäneillä se on onnistunut. On vaan kuitenkin niin kamalan tärkeää saada kertoa se niille, jotka ymmärtävät, miten iso asia tämä on. :-)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe