Höh, mää soittelin systerille, ku niit ei kuullunukkaa. Olivatkii tulos vasta viikon perästä!
No ei hätiä mitiä, silti asiat kondiksessa, paitti, et viel kuluu muutama rööki iltasin.
Jotta huomenta(ko) vaan kaikille!
Sunnuntai 21.01.2007
30
1517
Vastaukset
- Papio1
Raitis sunnuntai tänään.
herätä rauhalliseen ja raittiiseen sunnuntai-aamuun.
On näköjään yöllä satanut luntakin senverran,et on maa valkoisena.
Nyt vaan nautiskelen tästä hiljaisuudesta ja toivottelen kaikille:
Leppoisaa lepopäivää!!t pörri- veska58
vaan kaikille. raitis sunnuntai odotettavissa.
- aahoohoo
lottopalloja? Ne ei voi millään olla samanpainosia koska toisissa on enemmän maalattuja numeroita kun toisissa. Ne painavimmat kolistaa tietenki siellä kuupan pohjalla ja menee ensimmäisenä kouruun. Vähänks epäreiluu!
eilen tullut mun vakirivin numerot.Huomasin vasta arvonnan jälkeen,että mulla oli loppunut rivin voimassaolo aika 2 viikkoa sitten.Olis se voinut vähän kirpasta jos olis mun numerot tulleet.t pörri
Kaverit! Raitis sunnuntai mutta saakelin kylmä, pysyn sisällä tämän päivän.
- Oskari2
Lähde hiihtämään, kun on kelejä. Kohta taas varmaan iskee lämmön puolelle ja kelit menee.
Ilmaisutapasi on muuten kehittynyt parempaan suuntaan. Kaverit-sana kuulostaa hyvältä. Oskari2 kirjoitti:
Lähde hiihtämään, kun on kelejä. Kohta taas varmaan iskee lämmön puolelle ja kelit menee.
Ilmaisutapasi on muuten kehittynyt parempaan suuntaan. Kaverit-sana kuulostaa hyvältä.se olla niinkin,et shriffi ei oikein ilkiä hiihtää sillä perinteisellä tyylillä,eikä ole vielä oppinut tätä luistelutyyliä.Nyt sitten sitä harjoittelee hirveellä vimmalla pirtissä:)t pörri
- raitistelijasuotuu..
Raitis sunnuntai minulla. -30 säätila.
- åpoi
soma keli harrastaa luovaa toimettomuutta
olen miettinyt silleen että ylenmääräinen ahkeruus on jonkinsortin häiriö hermostossa ja kokemattomat immeiset ovat kusessa ku eivät tajua tautinsa laatua, eivätkä hoksi hellittää edes hetkeksi
painetaan vaan niska limassa enempi ku jaksetaan, josta sitte seuraa ahistusta ja hammasten kiristelyä ja päälle häätyy ryypätä viinaa, muka rentoutuakseen, höh
vetäydyn uuninpankolle jatkamaan aktiivista laiskottelua, enkä ota viinaaon tosi kiva toi talviharrastus.Eipä silti,ei se ole hassumpi se sinun kesälajisikaan:)
Hauskoja hetkiä harrastuksen parissa.t pörri- ambivalenttineN
Hyvä havainto :) Onneks mä en kuulu tohon häiriö ryhmään *hih* Näyttää kuitenkin tässäkin asiassa olevan niin, että aina löytyy syy juoda. Jotkut juo rentoutuakseen raskaan työnteon jälkeen mut toiset tylsyyteen/ yksinäisyyteen, jotta tulis ees vähän parempi olo. Mitenköhän pääsis tasapainoon niin, ettei olis liian stressaantunut tai liian tylsistynyt?
- åpoi
ambivalenttineN kirjoitti:
Hyvä havainto :) Onneks mä en kuulu tohon häiriö ryhmään *hih* Näyttää kuitenkin tässäkin asiassa olevan niin, että aina löytyy syy juoda. Jotkut juo rentoutuakseen raskaan työnteon jälkeen mut toiset tylsyyteen/ yksinäisyyteen, jotta tulis ees vähän parempi olo. Mitenköhän pääsis tasapainoon niin, ettei olis liian stressaantunut tai liian tylsistynyt?
matkustelemaan, minä kierrän auringon ympäri joka vuosi
nii ja kaiken lisäksi seon on halapaa ja onstuu vaikka uuninpankolla
vaihtelua, kato
- ma-sa
Raitista sunnuntaita ja "lepopäivää".Mulla ei oo nyt sitä linkoa eikä muijaa tänäänkään.Näkyy tulleen aikalailla lunta yöllä.Pakko tilanteessa on tartuttava ihte lapionvarteen.Ihan niinkö monessa muussakin asiassa.Siis nyt minusta tulee luova persoona vähäksi aikaa.
tuota "muija"asiaa tältä kannalta.Nyt saat itse päättää tekemisistäsi,mutta mieti sitä jos siinä olis toinen kälkättämässä koko ajan:tee sitä,tee tuo,vie se mennessäsi ja tuo sitä tullessasi:)
Katsos,meiltä naisilta sellainen käy niin näppärästi:)
Elikkäs:Tee vaan työtäs laulellen.t pörri- ma-sa
pörri.1 kirjoitti:
tuota "muija"asiaa tältä kannalta.Nyt saat itse päättää tekemisistäsi,mutta mieti sitä jos siinä olis toinen kälkättämässä koko ajan:tee sitä,tee tuo,vie se mennessäsi ja tuo sitä tullessasi:)
Katsos,meiltä naisilta sellainen käy niin näppärästi:)
Elikkäs:Tee vaan työtäs laulellen.t pörrien ole oikeastaan muuta tehnytkään kuin miettinyt viime päivinä.Tänään vaan tuli siinäkin asiassa vahvistusta ja lisää ihmettelemistä.Alkaa kääntymään henkimaailman puolelle tää juttu.Kirjottelen lisää kun kerkiän.Nyt on lähdettävä pajalle lopuksi päivää.
enkä hanki sitä tänäänkään.
- ambivalenttineN
No niin, onnistuihan se raitis viikonloppu vaikeuksista huolimatta. Oon kyllä varmaan taas lihonnu tän viikonlopun aikana ihan sairaasti, koska pitihän se juomattomuus jollain tapaa korvata.
Nyt lähden "aamu" kahvin keittoon ja voishan noi päivävaattetkin pukea päälle. Vähän taas venähti tää aamupäivä vaikka heräsin jo klo 10! :)- Cettuz!
Raittiina.
- törpöttelijä
Cettuz! kirjoitti:
Raittiina.
mutta totta. Kolmas viikko täyteen selvänä. Tästä on jo tosi hyvä jatkaa (toivottavasti) helmikuun puolelle..
- ambivalenttineN
törpöttelijä kirjoitti:
mutta totta. Kolmas viikko täyteen selvänä. Tästä on jo tosi hyvä jatkaa (toivottavasti) helmikuun puolelle..
Tosi hienoa!!! Uskon, että nyt kun olet ollut 3 vikkoa raittiina niin viinanhimo alkaa muutenkin helpottaan. Joten tosta on todellakin hyvä jatkaa raittiutta eteenpäin :)
- törpöttelijä
ambivalenttineN kirjoitti:
Tosi hienoa!!! Uskon, että nyt kun olet ollut 3 vikkoa raittiina niin viinanhimo alkaa muutenkin helpottaan. Joten tosta on todellakin hyvä jatkaa raittiutta eteenpäin :)
kiitos kannustavasta puheestasi!!
meni ilma täälläkin, aamulla -29 pakkasta. Hyvin oon kuiten sisälla tarennu, olen lisäillyt vain puita piisiin, ja raittiina tietty on päivä vierähtänny, näin jo paremmin ehtoopuolelle. Terviisii vain kaikille. t, joonatan11
- veska58
se on rankkaa asua siellä siperiassa.Ei täällä aurinkobiitsillä ollu ku-14.Mutta tärkeintä on että se on raitista.Hyvää alkavaa viikkoa kaikille.
sinulle Joonatan.Muistappa nyt riittävä pukeutuminen(välihousut) kun ulos menet.Meillä täällä ei ole kun -8 pakkasta.Oli ihan kiva olla päivällä ulkona vaikka vähän pyryttikin,kun laittoi kunnolla vaatetta päälle.
Hyvää vointia ja alkavaa viikkoa sinulle:)t pörriveska58 kirjoitti:
se on rankkaa asua siellä siperiassa.Ei täällä aurinkobiitsillä ollu ku-14.Mutta tärkeintä on että se on raitista.Hyvää alkavaa viikkoa kaikille.
ollaan täällläkin -8 lämmössä:)Mehua saa litkiä koko ajan.
Sulle myöskin hyvää alkavaa viikkoa ja rauhaisaa eloa.t pörripörri.1 kirjoitti:
sinulle Joonatan.Muistappa nyt riittävä pukeutuminen(välihousut) kun ulos menet.Meillä täällä ei ole kun -8 pakkasta.Oli ihan kiva olla päivällä ulkona vaikka vähän pyryttikin,kun laittoi kunnolla vaatetta päälle.
Hyvää vointia ja alkavaa viikkoa sinulle:)t pörrisinulle pörri, tervehdys täältä "jääkarhujen maasta". Välihousut on ollu jo syyskuusta asti jalassa aina paitti saunassa:;)) Vointia ja nimenomaa hyvää, sinullekin sinne syrjäkylille. t,joonatan11
veska58 kirjoitti:
se on rankkaa asua siellä siperiassa.Ei täällä aurinkobiitsillä ollu ku-14.Mutta tärkeintä on että se on raitista.Hyvää alkavaa viikkoa kaikille.
se rankanlaista täällä, mutta jos veska siellä ois pakkasta senverta ku täällä, niin jäätyisitte seisaalleen, on siellä senverta kosteeta. Mutta kuten sanoit niin pääasia että on raitista.
- extöppeli
Meni taas pitkäksi tämä kirjottaminen, joten en ehdi lukemaan ketjua läpi. Mutta raitis oli viikonloppu ja ihan ilman vaikeuksia! Toivottavasti kaikilla muillakin sitä yrittäneillä se on onnistunut. On vaan kuitenkin niin kamalan tärkeää saada kertoa se niille, jotka ymmärtävät, miten iso asia tämä on. :-)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483