Sunnuntai 21.01.2007

karbidi

Höh, mää soittelin systerille, ku niit ei kuullunukkaa. Olivatkii tulos vasta viikon perästä!

No ei hätiä mitiä, silti asiat kondiksessa, paitti, et viel kuluu muutama rööki iltasin.

Jotta huomenta(ko) vaan kaikille!

30

1481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papio1

Raitis sunnuntai tänään.

• herätä rauhalliseen ja raittiiseen sunnuntai-aamuun.
      On näköjään yöllä satanut luntakin senverran,et on maa valkoisena.
      Nyt vaan nautiskelen tästä hiljaisuudesta ja toivottelen kaikille:

Leppoisaa lepopäivää!!t pörri

• veska58

vaan kaikille. raitis sunnuntai odotettavissa.

• aahoohoo

lottopalloja? Ne ei voi millään olla samanpainosia koska toisissa on enemmän maalattuja numeroita kun toisissa. Ne painavimmat kolistaa tietenki siellä kuupan pohjalla ja menee ensimmäisenä kouruun. Vähänks epäreiluu!

• eilen tullut mun vakirivin numerot.Huomasin vasta arvonnan jälkeen,että mulla oli loppunut rivin voimassaolo aika 2 viikkoa sitten.Olis se voinut vähän kirpasta jos olis mun numerot tulleet.t pörri

• Kaverit! Raitis sunnuntai mutta saakelin kylmä, pysyn sisällä tämän päivän.

• Oskari2

Lähde hiihtämään, kun on kelejä. Kohta taas varmaan iskee lämmön puolelle ja kelit menee.

Ilmaisutapasi on muuten kehittynyt parempaan suuntaan. Kaverit-sana kuulostaa hyvältä.

• Oskari2 kirjoitti:

Lähde hiihtämään, kun on kelejä. Kohta taas varmaan iskee lämmön puolelle ja kelit menee.

Ilmaisutapasi on muuten kehittynyt parempaan suuntaan. Kaverit-sana kuulostaa hyvältä.

se olla niinkin,et shriffi ei oikein ilkiä hiihtää sillä perinteisellä tyylillä,eikä ole vielä oppinut tätä luistelutyyliä.Nyt sitten sitä harjoittelee hirveellä vimmalla pirtissä:)t pörri

• raitistelijasuotuu..

Raitis sunnuntai minulla. -30 säätila.

• åpoi

soma keli harrastaa luovaa toimettomuutta

olen miettinyt silleen että ylenmääräinen ahkeruus on jonkinsortin häiriö hermostossa ja kokemattomat immeiset ovat kusessa ku eivät tajua tautinsa laatua, eivätkä hoksi hellittää edes hetkeksi
      painetaan vaan niska limassa enempi ku jaksetaan, josta sitte seuraa ahistusta ja hammasten kiristelyä ja päälle häätyy ryypätä viinaa, muka rentoutuakseen, höh

vetäydyn uuninpankolle jatkamaan aktiivista laiskottelua, enkä ota viinaa

• Tuon tekstin minäkin voin "allekirjoittaa"

• on tosi kiva toi talviharrastus.Eipä silti,ei se ole hassumpi se sinun kesälajisikaan:)
        Hauskoja hetkiä harrastuksen parissa.t pörri

• ambivalenttineN

Hyvä havainto :) Onneks mä en kuulu tohon häiriö ryhmään *hih* Näyttää kuitenkin tässäkin asiassa olevan niin, että aina löytyy syy juoda. Jotkut juo rentoutuakseen raskaan työnteon jälkeen mut toiset tylsyyteen/ yksinäisyyteen, jotta tulis ees vähän parempi olo. Mitenköhän pääsis tasapainoon niin, ettei olis liian stressaantunut tai liian tylsistynyt?

• åpoi
        ambivalenttineN kirjoitti:

Hyvä havainto :) Onneks mä en kuulu tohon häiriö ryhmään *hih* Näyttää kuitenkin tässäkin asiassa olevan niin, että aina löytyy syy juoda. Jotkut juo rentoutuakseen raskaan työnteon jälkeen mut toiset tylsyyteen/ yksinäisyyteen, jotta tulis ees vähän parempi olo. Mitenköhän pääsis tasapainoon niin, ettei olis liian stressaantunut tai liian tylsistynyt?

matkustelemaan, minä kierrän auringon ympäri joka vuosi
        nii ja kaiken lisäksi seon on halapaa ja onstuu vaikka uuninpankolla
        vaihtelua, kato

• ma-sa

Raitista sunnuntaita ja "lepopäivää".Mulla ei oo nyt sitä linkoa eikä muijaa tänäänkään.Näkyy tulleen aikalailla lunta yöllä.Pakko tilanteessa on tartuttava ihte lapionvarteen.Ihan niinkö monessa muussakin asiassa.Siis nyt minusta tulee luova persoona vähäksi aikaa.

• tuota "muija"asiaa tältä kannalta.Nyt saat itse päättää tekemisistäsi,mutta mieti sitä jos siinä olis toinen kälkättämässä koko ajan:tee sitä,tee tuo,vie se mennessäsi ja tuo sitä tullessasi:)
        Katsos,meiltä naisilta sellainen käy niin näppärästi:)
        Elikkäs:Tee vaan työtäs laulellen.t pörri

• ma-sa
        pörri.1 kirjoitti:

tuota "muija"asiaa tältä kannalta.Nyt saat itse päättää tekemisistäsi,mutta mieti sitä jos siinä olis toinen kälkättämässä koko ajan:tee sitä,tee tuo,vie se mennessäsi ja tuo sitä tullessasi:)
        Katsos,meiltä naisilta sellainen käy niin näppärästi:)
        Elikkäs:Tee vaan työtäs laulellen.t pörri

en ole oikeastaan muuta tehnytkään kuin miettinyt viime päivinä.Tänään vaan tuli siinäkin asiassa vahvistusta ja lisää ihmettelemistä.Alkaa kääntymään henkimaailman puolelle tää juttu.Kirjottelen lisää kun kerkiän.Nyt on lähdettävä pajalle lopuksi päivää.

• enkä hanki sitä tänäänkään.

• ambivalenttineN

No niin, onnistuihan se raitis viikonloppu vaikeuksista huolimatta. Oon kyllä varmaan taas lihonnu tän viikonlopun aikana ihan sairaasti, koska pitihän se juomattomuus jollain tapaa korvata.

Nyt lähden "aamu" kahvin keittoon ja voishan noi päivävaattetkin pukea päälle. Vähän taas venähti tää aamupäivä vaikka heräsin jo klo 10! :)

• Cettuz!

Raittiina.

• törpöttelijä
        Cettuz! kirjoitti:

Raittiina.

mutta totta. Kolmas viikko täyteen selvänä. Tästä on jo tosi hyvä jatkaa (toivottavasti) helmikuun puolelle..

• ambivalenttineN
        törpöttelijä kirjoitti:

mutta totta. Kolmas viikko täyteen selvänä. Tästä on jo tosi hyvä jatkaa (toivottavasti) helmikuun puolelle..

Tosi hienoa!!! Uskon, että nyt kun olet ollut 3 vikkoa raittiina niin viinanhimo alkaa muutenkin helpottaan. Joten tosta on todellakin hyvä jatkaa raittiutta eteenpäin :)

• törpöttelijä
        ambivalenttineN kirjoitti:

Tosi hienoa!!! Uskon, että nyt kun olet ollut 3 vikkoa raittiina niin viinanhimo alkaa muutenkin helpottaan. Joten tosta on todellakin hyvä jatkaa raittiutta eteenpäin :)

kiitos kannustavasta puheestasi!!

• meni ilma täälläkin, aamulla -29 pakkasta. Hyvin oon kuiten sisälla tarennu, olen lisäillyt vain puita piisiin, ja raittiina tietty on päivä vierähtänny, näin jo paremmin ehtoopuolelle. Terviisii vain kaikille. t, joonatan11

• veska58

se on rankkaa asua siellä siperiassa.Ei täällä aurinkobiitsillä ollu ku-14.Mutta tärkeintä on että se on raitista.Hyvää alkavaa viikkoa kaikille.

• sinulle Joonatan.Muistappa nyt riittävä pukeutuminen(välihousut) kun ulos menet.Meillä täällä ei ole kun -8 pakkasta.Oli ihan kiva olla päivällä ulkona vaikka vähän pyryttikin,kun laittoi kunnolla vaatetta päälle.
        Hyvää vointia ja alkavaa viikkoa sinulle:)t pörri

• veska58 kirjoitti:

se on rankkaa asua siellä siperiassa.Ei täällä aurinkobiitsillä ollu ku-14.Mutta tärkeintä on että se on raitista.Hyvää alkavaa viikkoa kaikille.

ollaan täällläkin -8 lämmössä:)Mehua saa litkiä koko ajan.
        Sulle myöskin hyvää alkavaa viikkoa ja rauhaisaa eloa.t pörri

• pörri.1 kirjoitti:

sinulle Joonatan.Muistappa nyt riittävä pukeutuminen(välihousut) kun ulos menet.Meillä täällä ei ole kun -8 pakkasta.Oli ihan kiva olla päivällä ulkona vaikka vähän pyryttikin,kun laittoi kunnolla vaatetta päälle.
        Hyvää vointia ja alkavaa viikkoa sinulle:)t pörri

sinulle pörri, tervehdys täältä "jääkarhujen maasta". Välihousut on ollu jo syyskuusta asti jalassa aina paitti saunassa:;)) Vointia ja nimenomaa hyvää, sinullekin sinne syrjäkylille. t,joonatan11

• veska58 kirjoitti:

se rankanlaista täällä, mutta jos veska siellä ois pakkasta senverta ku täällä, niin jäätyisitte seisaalleen, on siellä senverta kosteeta. Mutta kuten sanoit niin pääasia että on raitista.

• extöppeli

Meni taas pitkäksi tämä kirjottaminen, joten en ehdi lukemaan ketjua läpi. Mutta raitis oli viikonloppu ja ihan ilman vaikeuksia! Toivottavasti kaikilla muillakin sitä yrittäneillä se on onnistunut. On vaan kuitenkin niin kamalan tärkeää saada kertoa se niille, jotka ymmärtävät, miten iso asia tämä on. :-)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1555
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1193
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe