moi,
virtsis vaivaa välillä ja nyt tuntuisi taas alkavan, ketuttaa! raskaana vk6 6.
muilla ollut raskaudenaikana virtsistä? tuskin kauheesti voi antibiottia ottaa..
ja tuskin tekee hyvää pirpanallekkaan :(
mieli on niin maassa!
raskaus ja virtsaputken tulehdus?
4
863
Vastaukset
- antibioottia...
ja se ei tos vaihees raskautta viel haittaa...jos oisit pitemmällä ni vois supistuksii aiheuttaa..
- mametsu68
oli mulla alkuraskauden aikana, joten sain estolääkityksen siihen. Nitrofur-C 75mg 1krt. illalla, ja pois on tulehdus pysyny. Nyt rv 37 5. Kysy neuvolasta apua ja reseptiä.
- Ei nicciä
Itse asiassa virtsatientulehdus voi aiheuttaa jopa keskenmenon - ihan pelottelematta.
Sopivia antibiootteja löytyy kyllä tähänkin vaivaan joitakin ja lääkäri kirjoittaa ne sopivat kunhan tietää raskaudestasi.
Itselläni tällä hetkellä viikkoja muutama enemmän ja Kefexin kuuri menossa, että eikun näytettä viemään ja kuurin kyllä saat.
Jos on useita "pissiksiä" , niin estolääkitystäkin on saatavissa, vaikka tosiaan siinäkin raskaus rajoittaa millaisia lääkkeitä voi käyttää.
Kokemusta on. - oottava äiti
kun ootin eskikoistani niin minulla oli virtsaputkentulhdun peräti 4 kertaa. sain aina lääkityksen eikä se oo mitenkään vaurioittanut minun poikaa, nyt 5v. ja nyt kun olen taas raskaana niin olen yrittänyt juoda karpalomehua päivittäin ja paljon vettä, se auttaa ihan varmasti. eikä ole nyt ollut vielä kertaakaan virtsaputkentulehdusta ... olen viikolla 32 nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897