moi,
virtsis vaivaa välillä ja nyt tuntuisi taas alkavan, ketuttaa! raskaana vk6 6.
muilla ollut raskaudenaikana virtsistä? tuskin kauheesti voi antibiottia ottaa..
ja tuskin tekee hyvää pirpanallekkaan :(
mieli on niin maassa!
raskaus ja virtsaputken tulehdus?
4
866
Vastaukset
- antibioottia...
ja se ei tos vaihees raskautta viel haittaa...jos oisit pitemmällä ni vois supistuksii aiheuttaa..
- mametsu68
oli mulla alkuraskauden aikana, joten sain estolääkityksen siihen. Nitrofur-C 75mg 1krt. illalla, ja pois on tulehdus pysyny. Nyt rv 37 5. Kysy neuvolasta apua ja reseptiä.
- Ei nicciä
Itse asiassa virtsatientulehdus voi aiheuttaa jopa keskenmenon - ihan pelottelematta.
Sopivia antibiootteja löytyy kyllä tähänkin vaivaan joitakin ja lääkäri kirjoittaa ne sopivat kunhan tietää raskaudestasi.
Itselläni tällä hetkellä viikkoja muutama enemmän ja Kefexin kuuri menossa, että eikun näytettä viemään ja kuurin kyllä saat.
Jos on useita "pissiksiä" , niin estolääkitystäkin on saatavissa, vaikka tosiaan siinäkin raskaus rajoittaa millaisia lääkkeitä voi käyttää.
Kokemusta on. - oottava äiti
kun ootin eskikoistani niin minulla oli virtsaputkentulhdun peräti 4 kertaa. sain aina lääkityksen eikä se oo mitenkään vaurioittanut minun poikaa, nyt 5v. ja nyt kun olen taas raskaana niin olen yrittänyt juoda karpalomehua päivittäin ja paljon vettä, se auttaa ihan varmasti. eikä ole nyt ollut vielä kertaakaan virtsaputkentulehdusta ... olen viikolla 32 nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401380Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981335Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891225- 1091095
- 191031
- 641015
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833