Eli joko täällä on kokomuksia Clindoxyl-geelistä? Sain viikko sitten lääkkeen käyttöön ja jo nyt mustapäät häipymäänpäin. Sain myös Isotretinoin-kuurin ja lääkäri suositteli käyttämään Clindoxyl-geeliä varovasti, sitten kun Isotr. kuurin vaikutukset alkavat näkyä.
Itselläni on paha akne, joka nyt nosti päätään todella rajusti... Ikää 28 ja takana jo kaikki antibiootit ja muutama Roaccutan-kuurikin teinivuosilta.
Clindoxyl-geeli joko käytössä?
22
13162
Vastaukset
- joten kokemusta on
Oli Clindoxyl-kuuri vasta ja sen perään aloitin nyt isotretioniinin. Kyllähän se Clindoxylkin lärvin tilannetta rauhoitti, mutta ei se lopullista parannusta asiaan tuonut. Pistetään nyt sitten Roaccutaniin toivo...
- jlköso
Mulla on Clindoxylin kuurista takana nyt puolet, ja olen ollut todella tyytyväinen. Mulla siis lähtötilanteena keskivaikea akne, et lääkäri ei halunnut määrätä Roaccutania, mut mikään muukaan ei auttanut.
Olen tosi tyytyväinen Clindoxyliin. Iho on rauhoittunut, finnejä ei enää tule, on vaalentanut lähes kaikki entiset arvet ja iho on pehmeä. Ei sivuvaikutuksia ainakaan mulla.
Käytin alkuun apocycliniä rinnalla, mut nyt olen lopettanut senkin.- NAINEN 38
HEI!
ALOITIN YHDISTELMÄN ROACCUTAN JA CLINDOXYL...ONKO KOKEMUKSIA YHTEISKÄYTÖSTÄ?
ROA ANNOS 20MGX1 KOSKA VAIN YKSITTÄISIÄ PAUKAMIA SILLOIN TÄLLÖIN.
- Helka
No niin, kokemuksia lisää. Mustapäät on todella lähteneet pois geelin vaikutuksesta, myös tulehtuneet aknekohdat häipyvät nopeammin.
- kysympävaan
kuinka helposti lääkäri määrää kyseistä voidetta? Itselläni on ongelmana kiusalliset mustapäät ja tukkeumat..olen kokeillut ongelman skinorenia, mutta siitä ei juurikaan apua ollut.. Tahtoisin pyytää lääkäriltä tätä voidetta, mutta ensin ajattelin kysyä kuinka helposti sitä ylensä edes määrätään?
- :))
kysympävaan kirjoitti:
kuinka helposti lääkäri määrää kyseistä voidetta? Itselläni on ongelmana kiusalliset mustapäät ja tukkeumat..olen kokeillut ongelman skinorenia, mutta siitä ei juurikaan apua ollut.. Tahtoisin pyytää lääkäriltä tätä voidetta, mutta ensin ajattelin kysyä kuinka helposti sitä ylensä edes määrätään?
Helposti saa, koulussa lääkärintarkastus, ja lääkäri huomasi, että aknea on, jonka jälkeen heti laittoi reseptin.
Itellä yhdistelmä Apocyclin ja Clindoxyl, 2päivää nyt ollu, katotaan mitä tapahtuu. - Tiinapa
:)) kirjoitti:
Helposti saa, koulussa lääkärintarkastus, ja lääkäri huomasi, että aknea on, jonka jälkeen heti laittoi reseptin.
Itellä yhdistelmä Apocyclin ja Clindoxyl, 2päivää nyt ollu, katotaan mitä tapahtuu.Moi!
Onko muilla Clindoxylin käyttäjillä ilmennyt erittäin pahaa punoitusta ja kutinaa seuraavana aamuna tms.(kun illalla laittanut voidetta)? Pahoin pelkään, että joudun lopettamaan tuotteen käytön jo kahden kokeilun jälkeen, kun seuraavana päivänä kasvoni näyttävät kuin pahoin auringon polttamilta ja kutina on karmea! :( :( - helposti
Tiinapa kirjoitti:
Moi!
Onko muilla Clindoxylin käyttäjillä ilmennyt erittäin pahaa punoitusta ja kutinaa seuraavana aamuna tms.(kun illalla laittanut voidetta)? Pahoin pelkään, että joudun lopettamaan tuotteen käytön jo kahden kokeilun jälkeen, kun seuraavana päivänä kasvoni näyttävät kuin pahoin auringon polttamilta ja kutina on karmea! :( :(Itellä ei ole ilmennyt mitään erityistä.
Oletko tarkistanut, että ei johdu mistään allergioista jne? - Tiinapa
helposti kirjoitti:
Itellä ei ole ilmennyt mitään erityistä.
Oletko tarkistanut, että ei johdu mistään allergioista jne?Juu, olen kyllä miettinyt että saattaisin olla allerginen tuolle bentsoyliperoksidille jota Clindoxylissäkin on... Täytynee hakeutua allergiatesteihin - tuote kun vaikuttaa sivuvaikutuksista huolimatta loistavalta...
- Tiedähäntä
Tiinapa kirjoitti:
Juu, olen kyllä miettinyt että saattaisin olla allerginen tuolle bentsoyliperoksidille jota Clindoxylissäkin on... Täytynee hakeutua allergiatesteihin - tuote kun vaikuttaa sivuvaikutuksista huolimatta loistavalta...
Aloitin toissapäivänä Clindoxylin käytön, ja iho punoittaa, on kuin hiekkapaperilla olisi raavittu. Mutta mul on aina tullut suht kovat oireilut kaikista mahollisista kuureistani, johtuu et on vaa niin herkkä iho.. Tuskin se on allergiaa. Yleesä oireet lievenee vk:n tai kahen aikana..
- varmasti
Tiedähäntä kirjoitti:
Aloitin toissapäivänä Clindoxylin käytön, ja iho punoittaa, on kuin hiekkapaperilla olisi raavittu. Mutta mul on aina tullut suht kovat oireilut kaikista mahollisista kuureistani, johtuu et on vaa niin herkkä iho.. Tuskin se on allergiaa. Yleesä oireet lievenee vk:n tai kahen aikana..
Multa ainakni kysyttiin painokkaasti, et oonko allerginen sille klindomysiinille, tai mikä se nyt olikaan, mitä siinä clindoxyl geelissä on. Se aiheuttaa paljon allergiaa kuulemma...
- akneanniina
sain lääkäriltä clindocyl geeli ja nyt n. viikon käytön jälkeen poskipääni ovat paremmassa kunnossa aikoihin. ja kefexin kuri vielä päälle.olen ainakin tyytyväinen clindocyliin.
- keskivaikeaan akneen
mullakin tehonnut, mutta ei merkittävää parannusta. Haluaisin tiedustella että käytän varmasti oikein. Eli miten käytätte, naaman pesu, yöksi voide, aamulla pesu, aamulla kasvovesi ja kosteusvoide?
- määä12212
clindoxyl ei yksin auta keskivaikean aknen parantumiseen
- käytän
illalla pesen kunnon laadukkailla aineilla meikit pois huolella lämpimällä vedellä, sitten clindoxyliä ohuelti. aamulla pesen pois vedellä ja laitan kunnon kosteusvoiteen(mulla clindoxyl kuivatti hurjasti suun ympäriltä).
Kärsivällisyyttä clindoxylin kanssa! ite oon käyttänyt sitä reilu 2kk ja nyt ihoni alkaa olla sileä ja näpytön.itselläni oli keskivaikea akne, etenkin otsa ja leuka kukkivat.olen syönyt clindoxyl kuurin ajan myös e-pillereitä, joten myös sillä on varmasti ollut auttava vaikutus. - piti..
käytän kirjoitti:
illalla pesen kunnon laadukkailla aineilla meikit pois huolella lämpimällä vedellä, sitten clindoxyliä ohuelti. aamulla pesen pois vedellä ja laitan kunnon kosteusvoiteen(mulla clindoxyl kuivatti hurjasti suun ympäriltä).
Kärsivällisyyttä clindoxylin kanssa! ite oon käyttänyt sitä reilu 2kk ja nyt ihoni alkaa olla sileä ja näpytön.itselläni oli keskivaikea akne, etenkin otsa ja leuka kukkivat.olen syönyt clindoxyl kuurin ajan myös e-pillereitä, joten myös sillä on varmasti ollut auttava vaikutus...pitää väliä ennen kuin aloittaa uuden clindoxyl "kuurin"?
Olen hävittänyt pakkusselosteen ja reseptillä saan vielä kaksi Clindoxyl putkiloa. - leppis321
piti.. kirjoitti:
..pitää väliä ennen kuin aloittaa uuden clindoxyl "kuurin"?
Olen hävittänyt pakkusselosteen ja reseptillä saan vielä kaksi Clindoxyl putkiloa.Oon nyt muutamana iltana voidetta laittanu ja naama punottaa kovasti ja on kuivunu. Voinkohan laittaa kosteusvoidetta jo illalla clindoxylin päälle? Onkohan voidetta tarkoitus laittaa täsmälleen vain näppyjen päälle vai kuinka?
- ex akne
leppis321 kirjoitti:
Oon nyt muutamana iltana voidetta laittanu ja naama punottaa kovasti ja on kuivunu. Voinkohan laittaa kosteusvoidetta jo illalla clindoxylin päälle? Onkohan voidetta tarkoitus laittaa täsmälleen vain näppyjen päälle vai kuinka?
Itse söin aluksi pelkästään apocycliniä, mutta se ei tuntunut tehoavan ja lääkäri ehdotti tätä clindoxyl voidetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Olen käyttänyt sitä kohta kaksi tuubia (hmmm, noin 2-3kk(?)) ja kasvoistani on lähteny arvet ja näppylöitä ei ole hirveästi tullut. Ehkä muutama tämän kuurin aikana. Minulla on myös selässä näppyjä, mutta en sinne ole kys. voidetta laittanut. Iltaisin pesen kasvoni yhdellä apteekista saadulla aineella(en muista nimeä), kuivaan kasvot ja laitan ohuen kerroksen voidetta. Suosittelen todella tätä akne ihoisille. Apocycliniä olen syönyt jo useamman purkin, joten mietin voinko hakea tätä voidetta lisää lääkäriltä vai pitääkö pitää taukoa?
- erhaerharagreg
leppis321 kirjoitti:
Oon nyt muutamana iltana voidetta laittanu ja naama punottaa kovasti ja on kuivunu. Voinkohan laittaa kosteusvoidetta jo illalla clindoxylin päälle? Onkohan voidetta tarkoitus laittaa täsmälleen vain näppyjen päälle vai kuinka?
Clindoxyl-geeliä levitetään kaikille niille alueille, joilla sinulla yleensä esiintyy näitä näppylöitä. Geelillä on kaksitehoinen vaikutus; ennaltaehkäistä uusien finnien syntymistä ja parantaa jo puhjenneita.
- mckenna
Itse olen nyt käyttänyt clindoxyliä viikon verran ja tulokset ovat todella hyvät. Naama punoittaa jonkin verran mutta kivempi sekin on kuin kasa finnejä otsassa. Itselläni on lievä akne, finnejä lähinnä vain otsassa ja leuassa. Itselläni on melko herkkä iho, jonka takia käytän kosteusvoidetta vähintään 2 kertaa päivässä, toisinaan jopa neljä. Leuasta finnit lähtivät alta viikossa, jonka jälkeen en ole voidetta siihen enää levittänyt. Punakin hävisi parissa päivässä. Suosittelen kaikille lievästä aknesta kärsiville.
- dtm1
Laitoin eilen hieman Clindoxyliä ohimon finneihin (johtuvat toisesta lääkkeestä) ja nyt on iho todella kipeä, turvonnut, kutisee, polttelee ja kaikin puolin täyttää allergisen reaktion tunnusmerkit. Toivottavasti tämä ei nyt leviä....Pahalta näyttää.
- po89
eipä sopinut minule tuo lääke, kun minulla on tämän hormoanalisen aknen lisäksi atooppinen, herkkä ja allergiaan taipuva iho. Sain sitten erittäin rajut allergiaoireet siitä kasvoihin, kutinaa, punoitusta, turvotusta.
Löytyi sitten toinen voide joka minulle sopi, brevoxyl mutta sen tekeminen on lopetettu tänä vuonna :/
Pelkään räjähtääkö akneni taas kun tuo käytössä oleva brevoxyl loppuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta633204Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422437
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992150- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271790- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841397- 391290
- 811132