Miltä cd:ltä löytyy hyvää rauhallista rentoutusmusiikkia? Kaupan hyllyt pursuaa klassista, muttei viitsisi ostaa sikaa säkissä eikä kaikkia voi koekuunnella kaupassa.
Vastaukset 7
- kerron!
Panhuilu musiikki on tosi rentouttavaa, parasta rentoutusmusiikkia mun mielestä. Sitten luonnonääni cd:t rentouttaa myös sellaisia ainakin jotka tykkää luonnosta. Klassinen musiikki ainakin minun korviin on liian terävää ja voimakasta.
Unio mysticasta voi ainakin ostaa rentoutusmusiikkia. Ja uskoisin että ne meditaatiomusiikitkin on rentouttavia vaikka en olekaan niitä kuunnellut. Kerran kuulin intiaanimusiikkia ja se oli maailman kauneinta musiikkia mitä olen kuullut. Mutta kai niissäkin on eroja...
Niin, ja hae googlesta unio mystica, en nim. nyt muista mikä sen "loppuosa" oli ; .com vai .fi tai joku muu... - heronnasta
Tarjoan rentouttavaa hierontaa mukavissa tiloissa, taustalla soitan rentouttavaa musiikkia, kokeilepa tällaista. Hgin keskustassa.
- on käytetty
barokkimusiikkia (1600-luku) se on hidastempoista.
- .....
Enya-nimisen artistin musiikkia,tosi leppoisaa musiikkia ja ainakin mulla tulee heti uni silmään kun pistää levyn pyörimään...tosin ei ne kaikki biisit ole ihan rauhallisia,mutta suurinosa...mm.piano-musiikkia ja Enyan ääni itsessään on tosi rauhoittava....
- Musaa musaa chilliä
Reiki Meditation music on kivaa. Se on siis sellaista jota ei oikeastaan huomaakkaan.
Samoin jos rentoa musaa haet, niin paras nettiradio auttaa asiaan.
www.pandora.com
Sieltä tulee tosi rentoa tavaraa, makusi mukaan. - Anonyymi
Tää mielenrauhaasarja on ainakin itellä käytössä https://vlmediashop.fi/tuoteryhma/rentoutusmusiikki/579793
- Anonyymi00007
Tämä on rauhoittavaa, muodollisesti uskonnollista. Patrck Lenk:
https://soundcloud.com/patricklenkmusic/orbis-factor-kyrie
💧
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031708
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä441227Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk23980Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS43844Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita171826Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13770Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja201713- 46699
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13667Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.40626