Miltä cd:ltä löytyy hyvää rauhallista rentoutusmusiikkia? Kaupan hyllyt pursuaa klassista, muttei viitsisi ostaa sikaa säkissä eikä kaikkia voi koekuunnella kaupassa.
rentoutusmusiikkia
6
5031
Vastaukset
- kerron!
Panhuilu musiikki on tosi rentouttavaa, parasta rentoutusmusiikkia mun mielestä. Sitten luonnonääni cd:t rentouttaa myös sellaisia ainakin jotka tykkää luonnosta. Klassinen musiikki ainakin minun korviin on liian terävää ja voimakasta.
Unio mysticasta voi ainakin ostaa rentoutusmusiikkia. Ja uskoisin että ne meditaatiomusiikitkin on rentouttavia vaikka en olekaan niitä kuunnellut. Kerran kuulin intiaanimusiikkia ja se oli maailman kauneinta musiikkia mitä olen kuullut. Mutta kai niissäkin on eroja...
Niin, ja hae googlesta unio mystica, en nim. nyt muista mikä sen "loppuosa" oli ; .com vai .fi tai joku muu... - heronnasta
Tarjoan rentouttavaa hierontaa mukavissa tiloissa, taustalla soitan rentouttavaa musiikkia, kokeilepa tällaista. Hgin keskustassa.
- on käytetty
barokkimusiikkia (1600-luku) se on hidastempoista.
- .....
Enya-nimisen artistin musiikkia,tosi leppoisaa musiikkia ja ainakin mulla tulee heti uni silmään kun pistää levyn pyörimään...tosin ei ne kaikki biisit ole ihan rauhallisia,mutta suurinosa...mm.piano-musiikkia ja Enyan ääni itsessään on tosi rauhoittava....
- Musaa musaa chilliä
Reiki Meditation music on kivaa. Se on siis sellaista jota ei oikeastaan huomaakkaan.
Samoin jos rentoa musaa haet, niin paras nettiradio auttaa asiaan.
www.pandora.com
Sieltä tulee tosi rentoa tavaraa, makusi mukaan. - Anonyymi
Tää mielenrauhaasarja on ainakin itellä käytössä https://vlmediashop.fi/tuoteryhma/rentoutusmusiikki/579793
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031665
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k841274- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708