Taas yksi

tyytyväinen(1)

Dodge Caliberin omistaja kirjoittaa omista käyttökokemuksistaan seuraavaa:
Lähdimme vaimon kanssa eilen (LA 20.1.-07) 500 km:n rundille päiväksi toiseen kaupunkiin lomailemaan.
Bensankulutus 7,9 l ajotietokoneen mukaan, pakkasta oli ulkona -9 ja välillä -22 astetta - auton sisällä oli mukavan lämmintä koko ajan.
Ajotuntuma aivan mahtava, ajomukavuus hyvä (kyynärnojat tosin vähän hassuissa paikoissa mun kohdalla), stereo/radiossa tosi hyvät soundit.
Että hyvä auto mun mielestä...

13

2247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdsadsadsaddasda

      kiviäkin kiinnostaa

      • HYVÄ

        MEILLÄ,JOILLA ON TÄMÄ AUTO NIIN KYLLÄ KIINNOSTAA KUULLA MUITTEN MIELIPITEITÄ MITEN ON TOIMINUT.MUITTEN EI TARVITSE VASTATA.


    • spade13

      ihan kivalta, mutta onnettoman pieni tavaratila pilaa sen. Eikö tuosta olisi voinut tehdä 20 cm pidemmän, niin mahtuisi matkalaukut mukaan perheen lomamatkoille. No, ehkä se sitten pudottaisi valmistajan muiden mallien myyntiä liikaa.

      • A.v.W.

        Jos auto olisi ollut 20 cm pidempi ja tuo 20 centtiä olisi uhrattu tavaratilaan niin olisin vaihtanut Chryslerini Caliberiin heti. Kaikki muu puhutteli paitsi tuo ankean pieni tavaratila näin perheellisen näkökulmasta.


      • juu,juu
        A.v.W. kirjoitti:

        Jos auto olisi ollut 20 cm pidempi ja tuo 20 centtiä olisi uhrattu tavaratilaan niin olisin vaihtanut Chryslerini Caliberiin heti. Kaikki muu puhutteli paitsi tuo ankean pieni tavaratila näin perheellisen näkökulmasta.

        Minullakin tavaratila vaikutti etten ole ostanut.
        Myös takapenkin keskellä oleva typerä mukiteline käytännössä estää kolmannen takamatkusta mukavan olon.
        Enkä kyllä pitänyt kuminauhavaihteistosta kun on tavalliseen automaattiin ja sen välittömään reagointiin tottunut.

        Muuten olen nyt kokeillut paria PT-cruiseria ja vaikka auto on mainio, on senkin automaatti outo. Tyhjäkäynnillä ei laatikko ota kiinni ja sitten nykäisee kun ottaa .
        Jopa japanialaiset osaa nykyään tehdä laatikon joka ei nyi tuolleen.


      • asdsadsadsda
        juu,juu kirjoitti:

        Minullakin tavaratila vaikutti etten ole ostanut.
        Myös takapenkin keskellä oleva typerä mukiteline käytännössä estää kolmannen takamatkusta mukavan olon.
        Enkä kyllä pitänyt kuminauhavaihteistosta kun on tavalliseen automaattiin ja sen välittömään reagointiin tottunut.

        Muuten olen nyt kokeillut paria PT-cruiseria ja vaikka auto on mainio, on senkin automaatti outo. Tyhjäkäynnillä ei laatikko ota kiinni ja sitten nykäisee kun ottaa .
        Jopa japanialaiset osaa nykyään tehdä laatikon joka ei nyi tuolleen.

        TM on se Calberin lytännyt jo moneen kertaan huonoksi ja lyttäsi taas TM - 2007 talviautot

        "Dodge Caliber 1,8 SXT
        - puolen välin alapuolella. Huonot valot, huonot jarrut, huono lämmityslaite, huono talvivarustelu… keskinkertaiset ajo-ominaisuudet. Aikoinaan Dodge Aries oli ylivoimaisesti huonoin, Caliber ei ehkä yllä samaan, mutta huonommassa puolikkaassa sen paikka on."


      • merkitsee
        asdsadsadsda kirjoitti:

        TM on se Calberin lytännyt jo moneen kertaan huonoksi ja lyttäsi taas TM - 2007 talviautot

        "Dodge Caliber 1,8 SXT
        - puolen välin alapuolella. Huonot valot, huonot jarrut, huono lämmityslaite, huono talvivarustelu… keskinkertaiset ajo-ominaisuudet. Aikoinaan Dodge Aries oli ylivoimaisesti huonoin, Caliber ei ehkä yllä samaan, mutta huonommassa puolikkaassa sen paikka on."

        Vain tahdottomille pelleille on tarkoitettu lehtien autoarvostelut, ihmiset jotka ei kykene itse ajattelemaan käyttävät niitä jonkinlaisena mittarina.
        Itse olen ollut caliberiin kovasti tyytyväinen, mulla on nelihenkinen perhe ja kaksi isoa koiraa matkustaa vielä mukavasti takaluukussa ja yksi pienempi takapenkillä kahden matkustajan välissä. Tavaroitakin mahtuu vielä mukaan hyvin viikonlopun mummolassa käynnin tarpeeseen.


      • poppajoe
        asdsadsadsda kirjoitti:

        TM on se Calberin lytännyt jo moneen kertaan huonoksi ja lyttäsi taas TM - 2007 talviautot

        "Dodge Caliber 1,8 SXT
        - puolen välin alapuolella. Huonot valot, huonot jarrut, huono lämmityslaite, huono talvivarustelu… keskinkertaiset ajo-ominaisuudet. Aikoinaan Dodge Aries oli ylivoimaisesti huonoin, Caliber ei ehkä yllä samaan, mutta huonommassa puolikkaassa sen paikka on."

        Siis tämä teksti ei ole TM:stä, vaan jonkun kirjoittajan ennakkospekulaatiosta millainen lopputulos TM:n talvivertailussa tulee.


      • taitaa...
        asdsadsadsda kirjoitti:

        TM on se Calberin lytännyt jo moneen kertaan huonoksi ja lyttäsi taas TM - 2007 talviautot

        "Dodge Caliber 1,8 SXT
        - puolen välin alapuolella. Huonot valot, huonot jarrut, huono lämmityslaite, huono talvivarustelu… keskinkertaiset ajo-ominaisuudet. Aikoinaan Dodge Aries oli ylivoimaisesti huonoin, Caliber ei ehkä yllä samaan, mutta huonommassa puolikkaassa sen paikka on."

        olla ongelmia? Parempi purkaa niitä muualla kuin autopalstoilla.


      • siis..
        taitaa... kirjoitti:

        olla ongelmia? Parempi purkaa niitä muualla kuin autopalstoilla.

        varmaan tätä asdsadsadsda-tyyppiä


      • pelleeeeee
        siis.. kirjoitti:

        varmaan tätä asdsadsadsda-tyyppiä

        varmaan tuota pelleä se koskee


    • ...

      Noin 1,5-2 litraa liian suuri kulutus Caliberin kokoluokassa. Pelkkää kaupunkiajoa jos tuo on niin ok, mutta jos maantieajoa niin aivan liikaa.

      • tyytyväinen(1)

        ... ihan hyvä, ottaen huomioon talviolosuhteet (talvirenkaat, kylmäkäynnistykset silloin tällöin päivän aikana) sekä automaattivaihteinen auto. Odotan innolla minkälaisiin lukuihin pääsen kesällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe