Mistä lastenvaunut?

Rahapula!

Hei! Esikoista tässä odottelen, ja pitäisi alkaa vauvan tarvikkeita hankkimaan. Olen tuttavapiiristäni eka, joka saa lapsia, joten kellään tutuilla ei ole. Muutenkin tämä alue on vähän uutta.. :) Eli missähän myydään edullisesti esim. lastenvaunut Tampereella, tai sitten nettikaupasta? Voi olla käytetytkin!

13

3279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------

      Käyppä katsomassa www.huuto.net

      On todella hyvä paikka löytää vähän käytettyja, laadukkaita ja halpoja vaubuja. Itse ostin sieltä 170 eurolla uuden veroiset vaunut, joissa oli vielä takuukin voimassa ja oikea hinta olisi kaupassa niille ollut 700€!

    • kiisaP

      kirppiksillä
      huutonet
      suomi24,suivuilla jossa myydään lastentarvikkeita
      neuvolan ilmoitustaulut
      kauppakeskuksien ilmoitustaulut=
      mitäs jos tekisit itse sinne ostetaan halvat lastenrattaat ilmoituksen

      • Paatos

        Mikäli päädyt uusien ostoon niin suosittelen kilpailuttamaan lastentarvikeliikkeet. Voin suositella Kemin lastentarvikeliikettä. Myyvät Ruotsin hinnoilla. Kukaan muu suomalainen kauppias ei voi kilpailla hinnoissa. Kilpailutin kymmeniä liikkeitä ja matkustin Pohjanmaalta Kemiin. Sen verran edulliset hinnat lupasivat. Ylivieskan Asunmaa on lähes yhtä halpa ja ylpeilee ison valikoiman turvin. Tosin asiakaspalvelu on asiakasnöyryyttämistä ja omalla myynnillä pätemistä, joten en suosittele.


    • kirpputori

      Tiitiäinen Tampereella (pääkirjasto Metson "takana") myy käytettyjä lastentarvikkeita (vaunuja/rattaita, vaatteita ym.) edullisesti. Käypä vilkaisemassa: http://www.rasavilli.fi/index.htm

    • hkhkhk

      Mistähän saisi lähes ilmaiseksi, kun ei tuota rahaa ole paljoa kuukausittain

    • kirppareilta!

      kirppareilta saa oikeasti tosi halvalla. Ostimme itse 50e:lla, oikeasti 300e:n arvoiset vaunut..ja nyt olen katsonut,että jotkut myyvät aivan 20-30e:lla.
      Riippuu tietysti missä asut..siis olen vain huomannut, että joidenkin paikkakuntien/kaupunkien kirppareilla pyydetään ihan älyttömiä käytetyistäkin tuotteista.

      "Paatos" (25.1.2007 22:16) : Etkö ole ajatellut, että tulee kalliimmaksi,ainakin yleensä, kun menee hakemaan pitkän matkan päästä (joskus riittää että menee 50km päähän lähimmästä liikkeestä), kuin se, että ostaisi siitä läheltä.

    • HALVALLA VAUNUT!!

      www.vaunula.fi
      Tuolla ainakin on gategoriassa: yhdistelmät ja rattaat..
      on yhdistelmävaunut (eli vaunut ja rattat yhdessä) 129e
      sis. myös kantokopan!!

      Vaatteita ja auton turvakaukalon suosittelen ostamaan lasten kirppikseltä, niitä kun on yleensä pari joka kaupungissa :)

    • kolmoset

      Lastentarvikkeita saa nettikaupoista ehkä helpoiten, vaikka www.lastentarvike.eu ja monia muita.

    • vaunujavaunujavaunuj

      Minä ostin edulliset vaunut esikoista odottaessa. Lauran lastentarvike verkkokaupasta. Olivat viimeiset myynnissä olevat laatuaan. hauck nalle puh yhdistelmät ja tosi kivan näköiset. Hinta oli alennettuna 299, mutta kuinkas kävikään? No vaunut menivät rikki. Ensin hajosi turvakaari, että ei voinut käyttää oikein rattaina enää. Sitten päsähti työntöaisa. Lisäksi renkaat kokoajan puhki. Nyt odotan toista ja olisi pitäny vaan suosiksella ostaa ne emmaljungat jo viimeksi kun vaunut pitää kumminkin taas ostaa. Sinäänsä tietysti ihan ok juttu kun nyt tarvin kuitenkin tuplarattaat, niin ei harmita niitä ostaa kun joku meno peli pitää hommata kuitenkin. Vanhat hauckit käy tarvittaessa sitten päikkärinukutukseen ihan tuossa omalla pihalla. Lenkille niillä ei kyllä lähdetä. Noissa halvemmissa juuri nuo rungon osat sun muut ovat monesti huonommin kestäviä ja paljon on käytetty muoviosia jotka hajoaa. Sama ostaa yhdet kunnolliset kuin kahdet huonot:D

    • .

      Vanhahan aloitus on, mutta......turvakaukalo kannattaa ehdottomasti ostaa uutena!

    • :)

      tori.fi ja huuto.net on paikat joista itse etsin tupliksia tällä hetkellä :D

    • Hamsi
      • riittääjo

        Päätit sitten tulla mainostamaan 10 vuotta vanhaan ketjuun. Toivottavasti itse yrittäjä mainostamassa, ettei ole käynyt niin että yrittäjä on maksanut jollekin "hakukoneoptimoijalle", joka sitten tätä kautta yrittää kerätä linkkivoimaa. Nämä kun kääntyy aina itseään vastaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe