Saako Olympus Fe-100 digikameralla tämänkaltaisia kuvia ( http://varaamo.villipohjola.com/intresdocs/kuvat/kuvakisa/nuorten/pages/Veneily%E4%20auringonlaskussa%20(Rebecka%20M%E4kiniemi).htm ) pimeinä iltoina ulkona? Kamerassani on yökuvaustoiminto. Kannattaako edes yrittää ottaa tuollaisia? Vai kannattaako ostaa jalusta? Jos kannattaa, niin mistä saa halvalla ja Tampereelta? Millainen jalusta kameraan sopii? Verkkokauppa.com:stä voin tilata, jos pirkkalan myymälästä noudan.
Kiitän.
Kannattaako edes yrittää?
2
529
Vastaukset
- KPy
Yrittää kannattaa aina, mutta kamerassasi ei ole käsisäätömahdollisuutta, joten tulos on enemmän tai vähemmän onnenkauppaa. Lisäksi tiedostomuoto lienee vain .jpg, joten kuvan säätömahdollisuudet jälkikäteen ovat rajalliset.
Periaatteessa kunnollinen, tukeva kolmijalka maksaa enemmän kuin kamerasi. Itse ostaisin tuossa tilanteessa pöytäjalustan, koska sille on käyttöä myöhemminkin. Mainitsemallasi liikkeellä on mm. HAMAn halpisjalusta. jollainen minulla on melkein aina kiinni pokkarissani tai sitten parempi Manfrotto- hp_guru
Pitää katsoa ja jopa vierailla firman nettisivuilla. Vähän hintoja katselemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043