Terve!
Olen aika varmasti menossa kesällä kielimatkalle Bournemouthiin, ja olisi kiva kuulla ihmisten kokemuksia siellä olosta.
Onko se oikeasti ranta- JA kaupunkielämä kohde? Että on muutakin kiinnostavaa nähtävää ja koettavaa kuin pitkät hiekkarannat? Nimittäin ei pelkkä uiminen ja auringonotto kiinnosta, vaan olisi hienoa päästä kokemaan monipuolinen kielimatkaloma! Ja mitenköhän on noiden hintojen laita tuolla, onko hirveän kalliiksi paikaksi muuttunut suosion tullessa? Olisi kiva jos viitsisit kuvailla koko paikkaa kokonaisuutenansa. Ja jos sinulla on kokemuksia STS:n kielimatkasta Bournemouhtiin, kerrothan toki jotakin =) KIITOS!
Kokemuksia BOURNEMOUTH:sta?
1
1599
Vastaukset 1
- outback-jack
Olin Bournemouthissa kesällä 2003. En tiedä onko kaupunki muuttunut mutta silloin se oli upea. Etenkin kaupungin keskusta puistoine, biitseine ja katumuusikoineen on kerrassaan mahtava. Koulu missä olin, on suht pieni joten porukkahenki aivan loistava. Paljon häppeningiä diskoissa, pubeissa ja biitsillä. Paikka on oikea auringonpalvojan paratiisi. Viereinen kaupunki Poole on myös upea. Tykkäsin etenkin satamasta ja sen puistoista, jossa voi katsella kite-surfingia jne. Kivoja retkia kalkkikivi kallioille ja läheiselle saarelle, touhuamista lämpimissä kesäilloissa, jalkapalloilua puistossa, tennistä, golfia ja vaikka laitonta uimista ihmisten uima-altaissa. Unohtumaton paikka!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521070
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍113994Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust51982Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7874- 89816
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.4684Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25637Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it190633- 73607
- 57603