Kumpi olisi parempi navigaattori,onko eroja? Hinta samaa luokkaa
Navman F20 vai TomTom one
6
7791
Vastaukset
- Mitac
TM:n testivoittaja Mio 510E hl. 300e.
Pakauksessa tulee mukana euroopankin kartat DVD:llä, jotka saa käyttöön muistikortilla (10e-20e).
Lisäksi on niin litteä, että sopii hyvin povitaskuun, jos kävellen liikkeellä.- ostaja9
osta vaan mutta älä sitten tule kyselemään miten siihen saa kameratolpat ja muut poit asennettua...
- GO300
TomTom one voitti puolestaan ADAC:n vertailun
- Jokke 9577
Minulla Tom Tom One ja suosittelen. Se on hyvin yksinkertainen käyttää ei ole ulkopuolisia nappuloita (kosketus näyttö) jotka menevät ajanmyötä rikki eivätkä toimi sitten, on vain virta nappula ja se on toiminut tosi hyvin ollut jo kohta vuoden ja käytän tosi paljon. Eikä ole hinnalla pilattu. Onhan niitä kalliimpiakin, mutta tällä pärjää ihan hyvin ei ole ne kalliimmatkaan varmaan parempia. Vain Isompi näyttö ja miljoona ulkopuolista nappulaa. Osta Tom Tom One niin tulet tyytyväiseksi ja onnelliseksi loppu elämän ajaksi. Saahan Navigaattori ohjelmia kännyköihin, mutta minusta sen näyttö on liian pieni. Toimi kuitenkin ihan samallalailla. Mutta maksaa saman jos ei enemmänkin. Kaverilla oli kännykässä sellainen ohjelma.Suosittelen kuitenkin Tom Tom Onea.
- voin suositella
Itselläni on myös Tom Tom One. Hyvä perusvehje: kosketusnäyttö ja käyttöliittymä hyvät, erinomainen signaalin vastaanotto ilman lisäantenneja ja riittävät toiminnot.
En väitä että on parempi kuin joku muu kun en ole niitä muita kokeillut mutta vuoden käytön jälkeen olen edelleen hankintaani tyytyväinen. Ainakaan en maksaisi lisähintaa kalliimmasta laitteesta vain saadakseni jotain mp3 tai valokuva -ominaisuuksia millä ei navigaattorissa tee mitään. Mieti mitkä ominaisuudet navilta haluat ja sitten ostat edullisimman mikä ne tarjoaa. Kaikki laitteet kuitenkin vievät sinut perille ihan hyvin... - Nappien painaja
Itsellä Navman, jossa on kaikkiaan 7 nappia sekä kosketusnäyttö. Ei niitä nappeja tarvitse raiskata, kyllä ne normaalipainelua kestävät, vai oletko kuullut esim. kännyköistä ilman nappeja.
Itselläni Navman, kaverilla Tom Tom, molemmat ollaan tyytyväisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762