Raitista on, ulkona -25, sisällä toki 25 lämpöstä, mutta silti tää ukko jättää tänäpäivänä väkijuomat väliin. Hyvää maanantaita vain kaikille. t, joonatan11
Maanantai 22.01.2007
23
1130
Vastaukset
- Papio1
Raitis maanantai tänään, -19 C astetta ulkona.
sanoskeli:))
- karbidi
Tosin vasta tiistaina on omalegurin "vuoshuolto" ja keskiviikkona kutistajan tapaamine, elikkänä ei passaa olla huuruissa!
Meni taas myöhään, ku kattelin subilta kaikki sarjat, mut amusellaha saa pötköttää eläkeukko rauhassa.
Siskon sijaan käviki poitsun perhe kylässä ja siinä sai vaari kyytii, ku varmaan miljoona kertaa käytiin ipanan kaa yläkerrassa ees taas. Ukko kasvaa ja kommunikointiki sujuu jo paremmin, ku ikää alkaa olla pian kaks vuotta.
Raitista piisaa, ulkona -9,7, mut kiristymään päin on. Sisällä näyttäs oleen vaan 22, ku ollaan pikkuhiljaa totuttauvuttu vähä viiliämpään. Väittävätten, jot siin säästää rahnaa, joka ei kasva puissa, vaik suht leutoo onkii ollu. Kummasti tottuu, vaik meilkii takavuosina pijettiin semmosta 25:ttä! - åpoi
tasapuolisesti
matkailu jatkuu
eikä eväänä oo alkomahoolia pakkaspäivää.Kiva aloittaa viikko raittiina vietetyn viikonlopun jälkeen.Ei kivistä päätä eikä okseta.
Raitista ja reipasta viikkoa kaikille eikä anneta pakkasen pelottaa:)t pörriJoo kylymä on ulukona -13 mutta onneksi on lämmin mökki ja raitis päivä edessä, joitakin ilmeisesti otti taas päähän tämä meidän ketju mutta ei kait tätä ole pakko lukea? Nojoo se siitä pitää viedä vaimo töihin, solong
- extöp
Tämä ketju on ehdottoman hyvä. Jos jotain ottaa päähän, niin olkoon lukematta. Otsikostahan tuon jo tietää, missä ketjussa mennään...
- Raitistelijasuotuuli
Nyt on sitten kuuden raitis viikko alkamassa ja tämä tyttö tilasi ajan lääkärille, josta pyydän antabusreseptin. Tilanteita varten, joissa en kenties ole varma voinko olla juomatta. Kun päivää paria ennen jo otan tabletin, tiedän varmasti että en silloin juo.
Kuten huomaatte, koska en pääse aa-kokouksiin, joista saisin ftof vertaistukea, kokeilen vielä tämän keinon tuekseni. Minulla on todella voimakas halu päästä kokonaan irti viinanhimosta.- aa:lainen
"Kuten huomaatte, koska en pääse aa-kokouksiin, joista saisin ftof vertaistukea, kokeilen vielä tämän keinon tuekseni."
Et pääse...?
Vai etkö halua päästä helpommalla tavalla raittiuteen?
Mikä ihme siinä AA:ssa joillakin tökkii? - hyvähyvä
tsemppiä ponnisteluihin.Minulla meni 4 viikon juomattomuus viime viikolla, mutta tänään kävin klinikalla.kokouksiinkin menen taas huomenna.pistetään elämä kuntoon.ja tänäänhän olen raitis.
- raitistelijasuotuulia
aa:lainen kirjoitti:
"Kuten huomaatte, koska en pääse aa-kokouksiin, joista saisin ftof vertaistukea, kokeilen vielä tämän keinon tuekseni."
Et pääse...?
Vai etkö halua päästä helpommalla tavalla raittiuteen?
Mikä ihme siinä AA:ssa joillakin tökkii?Se tökkii, kun lähimpään ftf tapaamiseen on about 80 km. Maantieteellinen este, vuorotyö. Asun periferiassa. Tosin Sefu ystävällisesti on neuvonut tiet Oulun mahd. aa-tilaisuuksiin ja kun mahd. käyn
- sinulle sinne
raitistelijasuotuulia kirjoitti:
Se tökkii, kun lähimpään ftf tapaamiseen on about 80 km. Maantieteellinen este, vuorotyö. Asun periferiassa. Tosin Sefu ystävällisesti on neuvonut tiet Oulun mahd. aa-tilaisuuksiin ja kun mahd. käyn
periferiaan päivä kerrallaan. Täällä, mistä kirjoittelen, on palavereja joka päivä useitakin.
Tunti sitten tulin kotiin ja oli herkkää taas tavata jokaviikkoisia niinkuin myös uusia kasvoja. Kiitollinen olen siitä, että jotkut ovat aikoinaan olleet tienraivaajia tällä paljon vaativalla alalla.
Onhan sulla varmaan alan kirjoja? - lähde suo...
raitistelijasuotuulia kirjoitti:
Se tökkii, kun lähimpään ftf tapaamiseen on about 80 km. Maantieteellinen este, vuorotyö. Asun periferiassa. Tosin Sefu ystävällisesti on neuvonut tiet Oulun mahd. aa-tilaisuuksiin ja kun mahd. käyn
tuollaisen matkojen taa.
Jos järki pelaa, kuten uskon, saat saman hurmion ihan kotonasi ilman aa:ssa läsnäoloa. Ne lähettävät kyllä sinulle kirjallista materiaalia jos tarvitset. Saman saat netinkin kautta.
-ystävä sun-
- ma-sa
Mää jään noissa miinus luvuissa aika heikoille.Ei oo ko vaivaset pari astetta.Mutta promilleissa olen tasaveroinen.Nolla tänään koko päivän.
- Oskari2
Jo on aikamoisia velikultia. Jokainen valehtelee pakkaslukemat.
Itse katsoin lasista ja se näytti -9 astetta.
Olen pitänyt Shefuakin luotettavana kaverina, mutta kyllä sekin näyttää tilaisuuden tullen puhuvan mitä sattuu.
Niin. Raitis viikko näyttää jälleen tulevan. Onneksi. - veska58
Oskari2 kirjoitti:
Jo on aikamoisia velikultia. Jokainen valehtelee pakkaslukemat.
Itse katsoin lasista ja se näytti -9 astetta.
Olen pitänyt Shefuakin luotettavana kaverina, mutta kyllä sekin näyttää tilaisuuden tullen puhuvan mitä sattuu.
Niin. Raitis viikko näyttää jälleen tulevan. Onneksi.minnäi, että raittiina jatketaan.Pakkanenki laski alle -10 asteen.Emäntä tuosa vähä lämmitteli piisiä, nyt näkyi olevan 25 astetta sisällä. Terveisiä vaan Joonatan11:lle sinne Siperiaan.Kait vielä osaat ripaskaa,jos sattuu susia tuleen?Heh.Jatkot kaikille.
veska58 kirjoitti:
minnäi, että raittiina jatketaan.Pakkanenki laski alle -10 asteen.Emäntä tuosa vähä lämmitteli piisiä, nyt näkyi olevan 25 astetta sisällä. Terveisiä vaan Joonatan11:lle sinne Siperiaan.Kait vielä osaat ripaskaa,jos sattuu susia tuleen?Heh.Jatkot kaikille.
Olethan sinä itte huomannut että kyllä siperia opettaa. Mutta tervetuloo vaan tänne maalikylille huomenissa. Saatki sitten opettaa sitä ripaskaa minullekin, josko sieltä teiltäpäin on niitä susia enemmänkin tulossa, minäkö olen unnouttanna koko ripaskan. Eläkä pistä kieltä aamusella rautatiekiskoon;) Jatketaan kuitenki raittiina ja reippaana. t,joonatan11
- veska58
Nyt meni vikaan toi äskeinen,tarkotus oli panna se ketjun jatkoksi,että sori vaan.
- mussukka1
En ole ketjuun kirjoitellut vähään aikaan ja syy ei kyllä ole alkoholi vaan pimeys, saamattomuus, väsymys. Nyt kun lumi on tullut maahan ja piristävä pakkanenkin, niin virtaa löytyy vähän enemmän.
Hyvin on mukanapysyneitä ja jatkoa toivon heille ja itsekin meinaan jatkaa samaa rataa. Jos tähän olisi vielä viinaa sekoittanut, niin olisi tainut valkopukuiset saapuneet hakemaan.- törpöttelijä
päivä tänäänkin,tosin aika viileähkö ( -29) täälläpäin itä-suomea.
- Cettuz!
törpöttelijä kirjoitti:
päivä tänäänkin,tosin aika viileähkö ( -29) täälläpäin itä-suomea.
Raittiina, kylmää on täälläkin turunpuolessa -12,9 garaaderia. TIE 40; KÄRSÄMÄKI 22.01.2007 21:53
ILMA -13.9 °C
TIE -13.1 °C
SADE POUTA
KELI KUIVA
TIE 40; KÄRSÄMÄKI 22.01.2007 21:53
ILMA -13.9 °C
TIE -13.1 °C
SADE POUTA
KELI KUIVA
tuo tuolta tiesäästä mussukka vaivu synkkyytten.Kohta on maaliskuu ja kevät aurinko alkaa paistamaan.Sinäkin pääset sit pikkuhiljaa ulkona puuhastelemaan kaikkien kasvien kanssa,niin kyllä se mieli siitä piristyy:)t pörri
- extöp
Raittiisti meni viikonloppu ja yhtä raittiisti alkoi tämä viikko. Pakkasta oli eilen -23 ja tänäaamuna saman verran. Hiihtämistä se ei kuitenkaan estänyt. No, ehkä vähän lyhensi lenkkiä.
Kiva, kun voin olla mukana jakamassa raittiuden mukavaa tunnetta teidän kaikkien kanssa!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683