Terve!
Löysin viime talven puolella sellaisen pitkän, mustan 70-luvun nahkatakin ullakolta. :)
Se on käyttämätön, juuri sopiva. Aika tiukka malli ylavartalon kohdalta ja aika suuret kaulukset jotka voi myös nostaa pystyyn. Helma ylettyy jonnekin puolireiteen. Eli eli... voisitteko kuvitella, että ilmestyisin tuollainen luomus päällä kouluun, jossa minut on totuttu näkemään ns.tylsissä kuteissa? xD
Tai no en tiedä TYLSISSÄ, mutta tavallisissa.
Kommentteja tästä takistani on tullut positiivista ja negatiivista. Entinen poikakaverini piti tästä takista päälläni... Pari luokkakaveria väitti sen näyttävän jollain tapaa "liian kovismaiselta"....
Haluaisin myös UUDEN TYYLIN!!! :) Minulla on vaaleat puolipitkät hiukset olkapäille saakka, ja olen vihreäsilmäinen, 162/50.
Koulussani on "suuri pahe" olla erilainen koska tämä on aika pieni paikka.... mutta kommentoikaas!
:) kiitos -LouLou on puhunut.
ps.Toinen keino tietysti olisi repaista yhdessä jotain shokeeraavaa kaverini kanssa... joku "oma tyyli", mutta koska olemme yleensä kuin paita ja peppu, voisi leima läsähtää otsaan, että "nuo kaksi", vaikka mitä se haittaisi.
Herätin kyllä vasta uuden "muodin" pitämällä otsahiuksiani vähän liioitellun korkealla kiinni -silleen kuohkeasti. :D
70-luvun nahkatakki yms.
6
285
Vastaukset
- Sella
Terve vaan!
Hei toi sun takkis kuulostaa ainakin tosi fantsulta. Ehdottomasti päälle vaan, noi 70-luvun nahkatakit on kullan arvosia!
Harmi vaan ettei meidän mummon vintiltä löydy kuin jotain keinutuoleja ja virkkuukokukkuja :(- LouLou
Kirpputoreilta löytyy aika hyvin -piilotettuina joidenkin vanhojen mummohameiden alle! :D
Eikä maksa paljoa!!!
Oma takkini oli ilmainen vaikka aitoa nahkaa onkin... äitini sai sen entisen työpaikkansa (vaatekauppa) vanhasta varastosta joskus 20v sitten. :)
- =)
pukeudu ihan niinku sä ite haluat äläkä mieti sitä mitä muut sanoo =)
- Ceir
Itselläni on samanlainen nahkatakki muuten, mutta se on kermanvaalea ja ostettu Mallorgalta joskus 70-luvulla :) itse olen käyttänyt sitä ihan rohkeesti ja kyllä niitä ihmetteleviä katseita on tullu, mutta mitäs siitä! Ihmisen täytyy pitää sellaisia vaatteita, joissa hän tuntee olonsa hyväksi :)
- leatherboy
Hi.
Tottakai kannattaa pukeutua noin hienoon nahkatakkiin. Täällä etelässä päin noita 70-l nahkatakkeja näkee paljonkin tytöillä.
Leather rules.- LouLou
Pidetään mielessä
-kiitos kaikesta kannustavasta! ;O)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145