Mikä se aine on, jolla voi yrittää parketin naarmuja vaalentaa....
Telkkarissa tuli joskus ohjelma,jossa korjattiin parketista naarmuja, mutta en muista mitä se aine olikaan?
koivuparketin NAARMUT
4
1068
Vastaukset
- Tommi99
Varmaankin parhaiten sillä, että hiotaan lattia ja vedetään kunnollinen lakkakalvo taas pintaan. Kyllä eilaiset siveltävät paikkaaineet taitavat olla enempi vähempi humbuukia.
- vinkki joka näytettiin joss...
...se oli ihan kuin joku "tussikynä"...millä pieniä naarmuja voisi korjata...ainakin himmenivät ohjelman mukaan huomattavasti (vaikkei kokonaan näkymättömiin)...
- kodinykkösessä
Minä olen törmännyt ainakin Kodinykkösessä (Tampereella) niihin korjauskyniin. Se on jonkinlaista vahaa millä naarmu täytetään ja sitten kynän toisessa päässä olevalla "tussilla" värjätään lattian väriseksi. En nyt sit millään muista merkkiä tai valmistajaa. Mutta jos sinulla on mahdollisuus poiketa kyseisessä liikkeessä(eiköhän ne kuulu muidenkin myymlöiden valikoimiin, kun vaan Tampereen), niin eiköhän ne siellä osaa neuvoa :)
- spriipetsi tussi
ja sitä myy lähes kaikki isommat rautakaupat ja sisustus liikkeet. tussissa on kolme eriväristä petsiä kynä muodossa. muuten käyttökelpoinen muttei sisällä mitään lakaa tai vastaavaa ja kuluu pois jollei sitä pinnoita jotenkin .rautakaupoissa on myynnissä ainakin upofloorin parketin paikkaussarjaa jossa on mukana oikean värinen kitti ja pikku pullo lakkaa ,tekee pysyvämmän paikkauksen jos koivu oli oikean värinen eikä sävytetty.t x-rautakauppias
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231730
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161442Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90874- 66841
- 1770
- 46751
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9681Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62668