Kiinnostaisi todella sellainen että mitä hyvää te palstalle kirjoittajat koette seksin tuovan kehollenne/elämäänne?
Itse olen haluton osapuoli suhteessa ja toivoisin saavani vinkkejä/motivaatiota halujen lisäämiseen. Viime kerrasta on niin paljon jo aikaa sekä vielä enemmän siitä kerrasta kun olen aidosti nauttinut seksistä.
Kiitos jos saisin vastauksia..
mitä hyvää seksistä?
4
1666
Vastaukset
- utelias mies
saanut koskaan kunnon orgasmia? Jos et, niin haluttomuutesi on ihan ymmärrettävää.
Yksi vinkki joka meillä ainakin on toiminut ja toimii yhä on se että opetat miehesi suuseksiin. Sen pitäisi kyllä auttaa sinua nauttimaan. Sinun pitää tietysti ensin itse oppia pitämään siitä. Kaikki ei opi. Tai ei pysty vapautumaan tarpeeksi nauttiakseen siitä.- apk.
Niin nauttinut siitä kyllä joskus, mies ei oikein osaa sitä "oikealla tavalla", nuoleksii kutitellen jotenkin..En tiedä miten saisin oppimaan? Meillä on takana puolisenkymmentä kertaa, jolloin vain voihkin miten tää loppuis nopeemmin (mielessäni) ja kerran hän satutti todella lujaa. Ehkä pelkään mitä seuraavaksi? Olet oikeessa tuota vapautumisesta..ei ole nautintoa ennen kuin on sitä.
Kiitos kommenteistasi. - utelias mies
apk. kirjoitti:
Niin nauttinut siitä kyllä joskus, mies ei oikein osaa sitä "oikealla tavalla", nuoleksii kutitellen jotenkin..En tiedä miten saisin oppimaan? Meillä on takana puolisenkymmentä kertaa, jolloin vain voihkin miten tää loppuis nopeemmin (mielessäni) ja kerran hän satutti todella lujaa. Ehkä pelkään mitä seuraavaksi? Olet oikeessa tuota vapautumisesta..ei ole nautintoa ennen kuin on sitä.
Kiitos kommenteistasi.että homma ei ole hoidossa ja silloin se on kyllä justiinsa tuota eli jännitystä ja pientä pelkoa koko ajan. Hän on varmaan liian hätäinen ja kuvittelee että mitä rajumpaa sen parempaa. Joskus alussa olen erehtynyt siihen itsekin.
Kannattaa varmaan yrittää vaan jatkaa harjoitusta ja lopettaa kesken jos se menee kutitteluksi. Eihän sen nyt mitään nuolemista pitäisi olla vaan kielellä "leikkimistä". Nuoleminen varmaan just kutittaakin.
Siitä olen aivan varma että jos hän sen oppii niin et enää ihmettele miksei seksistä voi nauttia. Ainakin jos tätä mun naistani kuuntelee saamisen aikaan, sen kuulee naapuritkin.
- antaja,
jospa kokeilisit sitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3891919Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111728Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411348Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.75947Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51940Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402898Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32724- 55710
- 63693
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68688