mitä hyvää seksistä?

HalutonNainen

Kiinnostaisi todella sellainen että mitä hyvää te palstalle kirjoittajat koette seksin tuovan kehollenne/elämäänne?

Itse olen haluton osapuoli suhteessa ja toivoisin saavani vinkkejä/motivaatiota halujen lisäämiseen. Viime kerrasta on niin paljon jo aikaa sekä vielä enemmän siitä kerrasta kun olen aidosti nauttinut seksistä.
Kiitos jos saisin vastauksia..

4

1646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias mies

      saanut koskaan kunnon orgasmia? Jos et, niin haluttomuutesi on ihan ymmärrettävää.
      Yksi vinkki joka meillä ainakin on toiminut ja toimii yhä on se että opetat miehesi suuseksiin. Sen pitäisi kyllä auttaa sinua nauttimaan. Sinun pitää tietysti ensin itse oppia pitämään siitä. Kaikki ei opi. Tai ei pysty vapautumaan tarpeeksi nauttiakseen siitä.

      • apk.

        Niin nauttinut siitä kyllä joskus, mies ei oikein osaa sitä "oikealla tavalla", nuoleksii kutitellen jotenkin..En tiedä miten saisin oppimaan? Meillä on takana puolisenkymmentä kertaa, jolloin vain voihkin miten tää loppuis nopeemmin (mielessäni) ja kerran hän satutti todella lujaa. Ehkä pelkään mitä seuraavaksi? Olet oikeessa tuota vapautumisesta..ei ole nautintoa ennen kuin on sitä.
        Kiitos kommenteistasi.


      • utelias mies
        apk. kirjoitti:

        Niin nauttinut siitä kyllä joskus, mies ei oikein osaa sitä "oikealla tavalla", nuoleksii kutitellen jotenkin..En tiedä miten saisin oppimaan? Meillä on takana puolisenkymmentä kertaa, jolloin vain voihkin miten tää loppuis nopeemmin (mielessäni) ja kerran hän satutti todella lujaa. Ehkä pelkään mitä seuraavaksi? Olet oikeessa tuota vapautumisesta..ei ole nautintoa ennen kuin on sitä.
        Kiitos kommenteistasi.

        että homma ei ole hoidossa ja silloin se on kyllä justiinsa tuota eli jännitystä ja pientä pelkoa koko ajan. Hän on varmaan liian hätäinen ja kuvittelee että mitä rajumpaa sen parempaa. Joskus alussa olen erehtynyt siihen itsekin.
        Kannattaa varmaan yrittää vaan jatkaa harjoitusta ja lopettaa kesken jos se menee kutitteluksi. Eihän sen nyt mitään nuolemista pitäisi olla vaan kielellä "leikkimistä". Nuoleminen varmaan just kutittaakin.
        Siitä olen aivan varma että jos hän sen oppii niin et enää ihmettele miksei seksistä voi nauttia. Ainakin jos tätä mun naistani kuuntelee saamisen aikaan, sen kuulee naapuritkin.


    • antaja,

      jospa kokeilisit sitä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe