Läppää?

hempeilijä

Nyt kun vihdoinkin alkoi pakkaset paukkua, niin silmään pisti uuden koirankopimme avonainen sisäänkäynti.

Heittäkääs vähän läppää siitä millaisia läpyköitä teidän koirienne luukuilla on.

Mistäköhän saisi esim. sellaista kirkasta paksua muovia, jota näkee usein ruokakauppojen varasto-oviaukoissa. Siis semmoisia notkeita suikaleita, joista ajellaan trukilla läpi - tiedättehän?
Vai otanko mattoveitsin följyyn, kun maitokauppaan meen? ;-)
Ei se niin häävin kokoinen suikale tarvis olla.

8

4215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäväinentässäkinasiassa

sellasita muovia myydään mm. Etolassa.

• ...

vaan sellanen vanha matto läpäks. :D ja on kopis toki lämmitin ja peitteitäki. :>

• joku

meillä oli sillon ku meillä oli vielä ajokoira niin sillä oli kans vaan joku kankaan palanen. mutta oli siellä kopissa toki patterikin, että lämmintä ainaki oli :)

• Hätänumero

Meillä kopin oviaukossa ei ole mitään läppiä, koska toinen repii ne aina irti. Onneksi mökissä on patteri ja eteinen, joten kylmä ei niin helposti pääse sisään. Lisäksi sinne laitetaan pehkuja. Matotkin kun tuo ryökäle repii pellolle. ^^'

• korpien.kulkija

itse laitoin sellasta mustaa paksua kumia olevan läpän. Koiran peti on lisäksi jalkojen päällä noin puolessa metrissä, joten vaikka sattuisi pieni veto käymään, niin ei ajokki palellu. Mökissä on myös pakkasvahti, ja lämpöstähän tuolla tuntuu olevan.

• laittanut

millaisen pakkasvahdin koirankoppiin? millainen mittari?

• korpien.kulkija
        laittanut kirjoitti:

millaisen pakkasvahdin koirankoppiin? millainen mittari?

Kopissa on pakkasvahti (kaks sellaista), lämpömittaria siellä ei ole. Eikä koira asusta siellä kun pari tuntia päivällä, tai jos pakkasta on paljon niin sisällä saa olla. Öitä ei ole koskaan kopissaan. Paras lämpätila koppiin olisi varmasti jokin 15? liian lämpimässä ja kuivassa ilmassa koiralta kuivuu iho ja nokka. :)

• Ubs-vika

Mun koira kans aina repii ne irti :( mut kopis on kaikkia lumppuja :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7333
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      55
      4946
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4629
    4. 71
      4488
    5. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4158
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      28
      3269
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2908
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      39
      2468
    9. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      47
      2427
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      211