Moro,
Turussa peltotontti, paalun keskimitta 9m, 34 paalupistettä autotalli mukaan lukien. Eli noin 300 m paalua. Paalu 90 mm..ilmeisesti halkaisija. ja teräspaalu maakärjillä.
Osaako joku sanoa hintaa ja mistä olette täällä turun suunnassa ottaneet. Olen kuullut että hinta olis 8-9 tonnia. Pitääkö paikkansa myös talvisaikaan, jolloin töitä oletettavasti on vähemmän?? Ja ketä voitte suositella?
Paalutus Turussa hinta?
6
6384
Vastaukset
- ihan riitä
Uudellamaalla keväällä 2005 (alv 0%):
-RR90 34 €/m (sis. lyönti, katkaisu, hattu)
-Kalliokärki RR90 28 €/kpl (eli maakärki RR90 saattaisi olla hieman edullisempi)
Kysy paaluttajia suoraan Ruukilta. Talviaikaan voi saada hieman edullisemmin. - Akkulaturi
Moi. Tuoretta tietoa. Powerman paalutti vastaavalle tontille 27 kappaletta 90mm paalua 25e/m kalliokärjet 16e/kpl rahti 700e. Työ asiallista ja kohtuullisen hintaista.
- Toopeli
Sisältääkö mainitsemasi hinta alvin?
Kalliokärjet taitaa olla maakärkiä hiukan kalliimpia..mutta summa on kokonaisuuteen nähden häviävän pieni kuitenkin.. - Akkulaturi
Toopeli kirjoitti:
Sisältääkö mainitsemasi hinta alvin?
Kalliokärjet taitaa olla maakärkiä hiukan kalliimpia..mutta summa on kokonaisuuteen nähden häviävän pieni kuitenkin..Hinta sisältää alvin. Turun alueelta kyselin useistakin eri paalutusfirmoista tarjouksia ja hinnat pyörivät 25-43 euron metrihintaan mutta kaikilla oli rahti (n. 300e) erikseen. Ostin myös paalujen merkkauksen tontille joka maksoi muistaakseni 200e.
- rakentanut
Moi!
Itse rakensin viime vuonna Turkuun ja keväällä, sesongin ollessa parhaimillaan, kyselin paalutustarjouksia. Mestarimme suositteli Kankareen Paalutusta, joka myös tuli meille paaluttamaan. En muista metrihintaa enkä kärkihintaa sun muitakaan yksikköhintoja, mutta loppulasku oli vajaa 2900€. RR90 20 kpl ja kalliökärjet. Paalua ei tosin mennyt yhteensä kuin 88 metriä.
Itse merkkasin paalujen paikat ja maksoin laskun, Kankareen porukka hoiti loput siitä väliltä.
Perustuskatselmuksen yhteydessä valvontasihteeri kehui, että hyvän valinnan olin tehnyt paaluttajan osalta, on kuulemma yksi rehdeimmistä paalufirmoista mitä Turun alueella liikkuu, toisin kuin eräs J**** H********* Oy, joka sai valvontasihteerinkin oikein suuttumaan, kun kuuli kyseisen nimen..
Mutta anyway, itse liputan Kankareen puolesta.
Onnea projektiinne!- Toopeli
kiitti asiallisista neuvoista. Joo ja tiedän kyllä ketä tarkoitit J....H....... Oy:llä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236819Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61817Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723