Porschemiehet ovat kaikki työttömiä, kun joutavat vastailemaan ja vastaväittelemään kaiken maailman provoviestittäjille? Luulisi olevan ihmisellä tärkeämpääkin tekemistä, kun saattaa itsensä naurunalaiseksi täällä. Tosin se ei nimimerkin takana ole niin vaarallista, mutta se helposti saa ihmiset yleistämään koko Porscheväen samankaltaisksi.
Onko niin, että
8
518
Vastaukset
- si.
usein sinäkin käyt,
tai joku muu koneeltasi, vai mitä ???
oletko työtön. - kehvetti
Monet tänne viestittelijät eivät omista Porschea. Minä olen yksi heistä. Ajan vanhalla Audilla ja olen tällä hetkellä vuorotteluvapaalla vasten omaa tahtoani.
Siksi minulla on aikaa hillua Audi palstan lisäksi täälläkin postaamassa päivät pitkät, sillä arvostan Porschea vaikka sellaista en omistakaan.
En välitä vitunkaan vertaa siitä mitä ihmiset päättelevät viestieni perusteella tai kuka alkaa yleistämään ja mitä. Vaikka sinua kiinnostaisi mitä muut sinusta ajattelevat niin ei se tarkoita sitä, että muitakin kiinnostaisi, varsinkin jos kyseessä on pääasiallisesti ventovieraita ihmisiä.- Antebebeto
porsche-palstalainen porschepuolustaja? Ainakin kielenkäytöstä päätellen. Hei,lohdutukseksi voit irrottaa vanhasta audistas korin ja teipata ilmastointiteipillä siihen päälle Porsche 924 korin niin sulla on 1:1 Porsche kasassa ;)
- kehvetti
Antebebeto kirjoitti:
porsche-palstalainen porschepuolustaja? Ainakin kielenkäytöstä päätellen. Hei,lohdutukseksi voit irrottaa vanhasta audistas korin ja teipata ilmastointiteipillä siihen päälle Porsche 924 korin niin sulla on 1:1 Porsche kasassa ;)
Miksi kysyt tuollaista? Eikö asia ole harvinaisen selvä.
Miten muutenkaan viestiäni voisi tulkita kuin siten, että totean olevani Porsche-palstalla hilluva Porschen puolustaja?
Miksi kuvittelet, että kaipaisin lohdutusta? Vaikka haluaisin Porschen niin ei se tarkoita sitä, että olisin onneton.
Vaikka minulla ei olekaan varaa ostaa Porschea niin pääse ajelemaan kahdella sellaisella verrattain säännöllisesti sekä liikenteessä että radalla.
- Aina väärinpäin
Niin, se on vanha ja viimeinen kikka vetää tuo provo-kortti hihasta ja alkaa jauhamaan siitä. Kun ei muuta valituksen aihetta enää keksitä niin yhtäkkiä kaikki kuitataan sillä, että viestit olivat vain provoja ja kylläpä kaikki ihmiset olivatkin tyhmiä kuin vastasivat vaivaisiin provoihin.
Provotkin sisältävät usein asiaa asiavirheiden lomassa. Ei minua ainakaan kiinnosta sen kummemmin puntaroida jokaisen viestin sisältöä ja arvuutella onko tuo pohjimmiltaan provo vai ei. Jos huomaan, että viesti sisältää edes jotain asiaa niin vastaan siihen jos huvittaa.
Mitä se sinua niin kovasti kiinnostaa, mikä jonkun toisen motiivi on vastata johonkin viestiin.
Useimmiten provokatiiviset viestit on myös kirjoitettu perustuen johonkin asiaan mikä provoilijaa kiinnostaa ja miten provoilija haluaisi jonkin asian olevan. Ei niitä aiheita ihan hatusta vedetä. Monesti näkee kuinka provoilija niin sanotusti koittaa kepillä jäätä ja postaa jonkin radikaalin mielipiteensä jostain aiheesta. Jos mielipide tyrmätään ja provoilija väitellään suohon niin hän joko
A) katoaa vähin äänin
B) alkaa parkumaan siitä kuinka kaikki oli vain provoa ja kaikki olivat niin tyhmiä kun lankesivat hänen provoonsa.- kohtaan A löytyy
vielä toinen vaihtoehto, eräänlainen A1. Siinä provoaja ei katoa vähin äänin, vaan helvetinmoisella mekkalalla julistaa että keskustelu on mennyt asiattomaksi ja että hän poistuu vähäksi aikaa kunnes keskustelu on taas asiallista.... :D :D MOT MOT MOT!
- porshetta ikuisesti
porssehenkilöllä on aikaa, mutta ei siksi että olisi työtön.Käsittääkseni tämä foorumi ei ole julkinen tohtoriksi väittelytilaisuus, vaan täällä voi jokainen " kynnelle kykenevä " laukoa mielipiteitään kunnes kyllästyy lukemaan näitä stooreja. Ostan kyllä porschen, lottoan aktiivisesti mutta minkä värisen ja sen jälkeen vasta muut vaikeat tekniset asiat...
- 996c4
Itse olen sairaseläkkeellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575519- 934417
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752634Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721151Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3311048- 61863
- 28843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja103805Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789