Onko niin, että

Vierailija

Porschemiehet ovat kaikki työttömiä, kun joutavat vastailemaan ja vastaväittelemään kaiken maailman provoviestittäjille? Luulisi olevan ihmisellä tärkeämpääkin tekemistä, kun saattaa itsensä naurunalaiseksi täällä. Tosin se ei nimimerkin takana ole niin vaarallista, mutta se helposti saa ihmiset yleistämään koko Porscheväen samankaltaisksi.

8

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • si.

usein sinäkin käyt,

tai joku muu koneeltasi, vai mitä ???

oletko työtön.

• kehvetti

Monet tänne viestittelijät eivät omista Porschea. Minä olen yksi heistä. Ajan vanhalla Audilla ja olen tällä hetkellä vuorotteluvapaalla vasten omaa tahtoani.

Siksi minulla on aikaa hillua Audi palstan lisäksi täälläkin postaamassa päivät pitkät, sillä arvostan Porschea vaikka sellaista en omistakaan.

En välitä vitunkaan vertaa siitä mitä ihmiset päättelevät viestieni perusteella tai kuka alkaa yleistämään ja mitä. Vaikka sinua kiinnostaisi mitä muut sinusta ajattelevat niin ei se tarkoita sitä, että muitakin kiinnostaisi, varsinkin jos kyseessä on pääasiallisesti ventovieraita ihmisiä.

• Antebebeto

porsche-palstalainen porschepuolustaja? Ainakin kielenkäytöstä päätellen. Hei,lohdutukseksi voit irrottaa vanhasta audistas korin ja teipata ilmastointiteipillä siihen päälle Porsche 924 korin niin sulla on 1:1 Porsche kasassa ;)

• kehvetti
        Antebebeto kirjoitti:

porsche-palstalainen porschepuolustaja? Ainakin kielenkäytöstä päätellen. Hei,lohdutukseksi voit irrottaa vanhasta audistas korin ja teipata ilmastointiteipillä siihen päälle Porsche 924 korin niin sulla on 1:1 Porsche kasassa ;)

Miksi kysyt tuollaista? Eikö asia ole harvinaisen selvä.

Miten muutenkaan viestiäni voisi tulkita kuin siten, että totean olevani Porsche-palstalla hilluva Porschen puolustaja?

Miksi kuvittelet, että kaipaisin lohdutusta? Vaikka haluaisin Porschen niin ei se tarkoita sitä, että olisin onneton.

Vaikka minulla ei olekaan varaa ostaa Porschea niin pääse ajelemaan kahdella sellaisella verrattain säännöllisesti sekä liikenteessä että radalla.

• Aina väärinpäin

Niin, se on vanha ja viimeinen kikka vetää tuo provo-kortti hihasta ja alkaa jauhamaan siitä. Kun ei muuta valituksen aihetta enää keksitä niin yhtäkkiä kaikki kuitataan sillä, että viestit olivat vain provoja ja kylläpä kaikki ihmiset olivatkin tyhmiä kuin vastasivat vaivaisiin provoihin.

Provotkin sisältävät usein asiaa asiavirheiden lomassa. Ei minua ainakaan kiinnosta sen kummemmin puntaroida jokaisen viestin sisältöä ja arvuutella onko tuo pohjimmiltaan provo vai ei. Jos huomaan, että viesti sisältää edes jotain asiaa niin vastaan siihen jos huvittaa.

Mitä se sinua niin kovasti kiinnostaa, mikä jonkun toisen motiivi on vastata johonkin viestiin.

Useimmiten provokatiiviset viestit on myös kirjoitettu perustuen johonkin asiaan mikä provoilijaa kiinnostaa ja miten provoilija haluaisi jonkin asian olevan. Ei niitä aiheita ihan hatusta vedetä. Monesti näkee kuinka provoilija niin sanotusti koittaa kepillä jäätä ja postaa jonkin radikaalin mielipiteensä jostain aiheesta. Jos mielipide tyrmätään ja provoilija väitellään suohon niin hän joko

A) katoaa vähin äänin
      B) alkaa parkumaan siitä kuinka kaikki oli vain provoa ja kaikki olivat niin tyhmiä kun lankesivat hänen provoonsa.

• kohtaan A löytyy

vielä toinen vaihtoehto, eräänlainen A1. Siinä provoaja ei katoa vähin äänin, vaan helvetinmoisella mekkalalla julistaa että keskustelu on mennyt asiattomaksi ja että hän poistuu vähäksi aikaa kunnes keskustelu on taas asiallista.... :D :D MOT MOT MOT!

• porshetta ikuisesti

porssehenkilöllä on aikaa, mutta ei siksi että olisi työtön.Käsittääkseni tämä foorumi ei ole julkinen tohtoriksi väittelytilaisuus, vaan täällä voi jokainen " kynnelle kykenevä " laukoa mielipiteitään kunnes kyllästyy lukemaan näitä stooreja. Ostan kyllä porschen, lottoan aktiivisesti mutta minkä värisen ja sen jälkeen vasta muut vaikeat tekniset asiat...

• 996c4

Itse olen sairaseläkkeellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      86
      3182
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3133
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      213
      2628
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2245
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      31
      1579
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1436
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1433
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1294
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13