Onko kokemuksia,laadusta,videosta,maalipintakäsittelyistä?
Heinolan Ruostevaurio
7
4779
Vastaukset
- Sinne
Asenne on kohdallaan, ja hyvää työtä. Mutta maksaa jotain... ;)
- joope**
Suojautin siellä autoni. Sain videon, missä oli kuvattu toimenpiteet.
Sijaisauto suojauksen ajaksi ilmaiseksi.
Suosittelen.
- myös käynyt
tyytyväisenä myös suosittelen! kannattaa vähän kauempaakin. osoite löytyy.www.koti.phnet.fi/heinolanruostevaurio sijainti tai goglesta heinolan ruostevaurio.
- toinenkin
Siinä lähellä on toinenkin liike
joka tekee paljon halvemmalla ja
ovat tehneet hyvää työtä
Ei saa kyllä videota eikä autoa lainaan
javi huolto muistaakseni nimi - vertailija
toinenkin kirjoitti:
Siinä lähellä on toinenkin liike
joka tekee paljon halvemmalla ja
ovat tehneet hyvää työtä
Ei saa kyllä videota eikä autoa lainaan
javi huolto muistaakseni nimiolen käynyt molemmissa kyllä vaaka on ruostevaurion puolella "onsevaanniinhyvä"
- asioita
vertailija kirjoitti:
olen käynyt molemmissa kyllä vaaka on ruostevaurion puolella "onsevaanniinhyvä"
kuten että sijaisauton hinta on laskettu ottakai operaatioon ja pienellä vaivannäöllä voit saada toisesta liikkeestä työn halvemmalla auton hankkia muualta = loppututlos halvempi
- Anonyymi
Hyvää työtä ammattitaidolla. 16.9-21. Palvelu pelaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen866005Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3015322Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk503345Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102916Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062729Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41675Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.171598Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211520Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät321459Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1781094