Tilanne on seuraavanlainen: Nainen on nähnyt elämää jo 24 vuoden ajan, hän on iloinen ja viihtyy seurassa. Nuorempana hänellä oli vakavahko suhde, joka kuitenkin päättyi ja naisella meni kauan aikaa saavuttaa taas itsetuntonsa kohdilleen.
Nyt nainen on tavannut ihanan miehen, mutta ei uskalla paljastaa itseään tälle ihanalle miehelle. Suurimpana syynä on vanhat aknearvet selässä ja muutama hassu tuore näppylä. Kasvoissa niitä ei niinkään ole ja meikillähän saa ihmeitä aikaan.
Nyt kysyisinkin; mitä miehet ajattelevat naisesta, jolla on/on ollut huono iho? Nainen on muutoin kuitenkin itsestään huolehtiva ja siisti, mutta ihosairauksiin ei pysty itse vaikuttamaan kuin lääkehoidoilla.
Nainen häpeää
9
781
Vastaukset
- scale
mies ei nyt mikään metroseksuaali ole, niin tuskin tuo itsekkään on virheetön persikkaposki.
Kyllä mä senkin ymmärrän, että melkein jokaisella on omat "heikkoutensa", mutta yleensä ne on meille kaikille itselle suurempia ongelmia, kuin ympäristölle.
Tuskin sä voit burkhaankaan loppuiäksesi pukeutua. - aikaisempaa
eli ongelma on sulle tai siis sille naiselle paljon suurempi mitä se on sille miehelle. Kukaan ei oo täydellinen ja jokaisessa näkyy jotain elämän jättämiä merkkejä. Jos on vähänkin kypsempi ihminen niin tuollaiset eivät asiaa kaada.
Jos niille ei kerran voi mitään niin niistä on sitten turha sen enempää stressata. Hölmöä rajoittaa omaa elämäänsä sen takia mitä toiset ajattelevat ja vielä hölmömpää sen takia mitä joku toinen asiasta saattaa mahdollisesti ajatella. - Kolli_Kellinen
Anteeksi, mutta tämä oli hauska :)
Odotin tekstin alun perusteella jotain hyvinkin traagista kohtaloa, mutta huolen aiheena olikin finniarvet!
Luuletko, että se mies olisi sinulle sopiva, jos sitä häiritsisi tuollainen asia? Olen kuullut naisista, jotka lemppaavat miehen kun sillä on typerät kengät mutta miehet eivät huomaakaan tuollaisia pikkuasioita jos ovat kiinnostuneita naisesta.- helena k
Typerät kengät mies on itse valinnut - vai onko äiti valinnut? Se moka kertoo miehestä itsestään ja on todella huono signaali.
Aknearvet eivät ole oma valinta, niille ei mitään voi, jos ei ihonsiirtoa halua maksaa. Ne eivät naista tee yhtään huonommaksi. - huti mennyt
helena k kirjoitti:
Typerät kengät mies on itse valinnut - vai onko äiti valinnut? Se moka kertoo miehestä itsestään ja on todella huono signaali.
Aknearvet eivät ole oma valinta, niille ei mitään voi, jos ei ihonsiirtoa halua maksaa. Ne eivät naista tee yhtään huonommaksi.kenkävalinta tekee kerralla miehestä huonon ihmisen?
huti mennyt kirjoitti:
kenkävalinta tekee kerralla miehestä huonon ihmisen?
Vanhat lenkkarit toimivat pururadalla paljon paremmin kuin "tanssiparketilla".
Nim. Kerran kenkien ansiosta saanut :D- Kolli_Kellinen
helena k kirjoitti:
Aknearvet eivät ole oma valinta, niille ei mitään voi, jos ei ihonsiirtoa halua maksaa. Ne eivät naista tee yhtään huonommaksi.Otahan huomioon, että miehelle on voinut tulla kiire lähtö eikä siksi ole ehtinyt valkata kenkiä. Tai ehkä hän on päättänyt lähteä ravintolaan suoraan lenkiltä käymättä välillä kotona. Tai ehkä hän on valinnut kenkänsä mukavuuden, sään ja käytännöllisyyden, eikä ulkonäön perusteella. Tai sitten hänellä on muutakin pohdittavaa kuin kengät ja muita tärkeämpiä kohteita rahankäytölle. Nainen on itse typerä jos ei pysty ajattelemaan tämän vertaa.
- todennäköisesti
se mies on jo huomannut että sinulla on huono iho, eli anna palaa vaan äläkä mieti sen kummemmin. Anna itsesi muuten loistaa. Loisto voittaa kyllä ihovirheetkin aivan varmasti. Ja jos se mies kerran viihtyy seurassasi niin miksi piilottelet. Selkä pystyyn vaan ...sillätavoin sinusta huokuu paljon enemmän itsevarmuutta ja itsetuntosi kasvaa kun hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet.
Kauneus on katoavaista kuitenkin. - aloittaa tutustuminen
selällään maaten, ettei arvet näy;) Ei vaan, ei tolla luulis olevan mitään merkitystä. Tuskin se ihanakaan mies täydellinen on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 922107
- 1291388
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231350Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291298- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371028- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?54891- 122787
- 82776