Elikkä, minulla olisi muutamia kysymyksiä vietnamista.
Kuinka lämmin vietnamissa on helmi-maaliskuun vaihteessa? Itse kun nautin auringonotosta.
Eli eikai siellä aivan palele? ;))
Toinen kysymys on että minkä hintaista esimerkiksi Ho chi minhin ja nha trangin marketeissa on? Paljonko esimerkiksi virvoitusjuoma pullo maksaa tai vesipullo?
Tietääkö kukaan että kuinka vietnamissa juhlitaan kiinalaista uuttavuotta, juuri silloin kun siellä olen.
Kiitos. ;)
Kysymyksiä Vietnamista
Matkalle lähdössä
2
649
Vastaukset
- huoli?
..siis että paleleeko ???
- jos haet lämmintä
mene keski ja etelä-Vietnamiin. Tammi helmikuussa siellä olimme ja lämmintä oli yli kolmekymmentä astetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352527
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297