oinas nainen vaaka mies

luomu

miltä näyttää tämä suhde?itse olen räjähtävä ja nopea päättämään asioita ja mieheni vakaa vaaka joka miettii kaiken liian monesti.toisaalta olen muuttanut itseäni paljon jotta tämä suhde toimii.meidän ois otettava kohta ratkaiseva askel tässä suhteessa mutta ollanko siihen valmiita.....senhän tietää vain me kaksi mutta haluan kommentteja

8

4958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakku

vaaka naisena odottelen oikku mieheni viemistä,askeleen ottamista suhteessamme eteenpäin.Niin hyvin menee meillä parina,mutta vaaka kun jahkailee ja punnitsee,joten toivottavaa olisi ja erityisen ihanaa jos se oikku ratkaisisi tän tilanteen ja veisi suhdettamme eteenpäin :)

• Hessu_09

Oinas ja vaaka ruokkivat suhteensa laatua. Suhteemme on intohimoinen, mutta perususkollisen vaimoni on vaikea kestää sitä, että minä olen kiinnostunut muistakin naisista, vaikka en menekään suhteissa sen pidemmälle.

Oinasvaimoni on ajoittain luova, kekseliäs ja ilkikurinen, vaakamiehen on vaikea tehdä nopeita, harkitsemattomia päätöksiä, ja se ärsyttää oinasta. Hänenkin luonteeseensa vaikuttaa hyvin paljon geenit, sen näkee selvästi.

Vaaka edustaa harmoniaa, kauneutta ja nautintoja, niihin oinas lähtee mielellään mukaan.

• ne yhteen soppii

Huomenna pannaan vihkimäkoppiin. Mutta , kun on jo vihitty aikoja sitten, niin ei kai se mikään siitä kummene. Se on kirjoitettu tähtiin ja on ikuisesti suurta yhtälöä. Aika sitä ei voi muuttaa esteistä huolimatta. Ne voitetaan ja sitten....

• tutti frutti

Vau! Just noin meilläkin menee!! Kai nuo horoskoopitkin jotenkin sitten paikkaansa pitää ja kuvastaa ihmistä. Suhde on intohimoinen ja ihana, mutta vaatii julmetusti töitä oinaalta lähinnä, että osaa laskea vaatimustasoaan ja malttaa nähdä saman kauneuden tietyissä asioissa, kuin vaaka-mies. Ja tuo vaa'an kyky vahingossakin ärsyttää oinasta on vertaansa vailla:) Lohdullista, että muillakin sama jama:) Oinaan ei kai vaan passaa ottaa vaakaa aina niin tosissaan. T: Oinas-nainen

• olen olen

..oon oinas ja oon silmittömästi rakastunu vaaka mieheen :) et ilmeisesti meitäki on

• toimi millään

oinas nainen ei kestä vaaka miehen päättämättömyyttä. Oinas päättää moneen kertaan jo siinä ajassa jonka vaaka vain jahkaa...

Että kiville menee...

• DD-typyliini

Olen oinasnainen ja olin 20 vuotta naimisissa vaaka miehen kanssa.Yhteiselo oli vakaata ja turvallista mutta lopulta kyllästyin tasapaksuuteen ja siihen että toinen oli niin hillitty ja rauhallinen,myös makuukammarissa.Oinasnainen on räiskyvä ja äkkipikainen ja ehkä hieman aggresiivinen.Hän tarvitsee vastusta.Jatkuva myöntely hermostuttaa.Oinas nainen tarvitsee villin rakastajan ja samalla on oltava hyvä avomies.

• missään

nimessä,,,,,,,,,,,,,suhde ei toimi eikä tule koskaan toimimaan.kokemusta on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      108
      1955
    2. 253
      1727
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      61
      1096
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1030
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      64
      1003
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      67
      967
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      66
      848
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      847
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      6
      831
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      815
    Aihe