oinas nainen vaaka mies

luomu

miltä näyttää tämä suhde?itse olen räjähtävä ja nopea päättämään asioita ja mieheni vakaa vaaka joka miettii kaiken liian monesti.toisaalta olen muuttanut itseäni paljon jotta tämä suhde toimii.meidän ois otettava kohta ratkaiseva askel tässä suhteessa mutta ollanko siihen valmiita.....senhän tietää vain me kaksi mutta haluan kommentteja

8

4739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakku

      vaaka naisena odottelen oikku mieheni viemistä,askeleen ottamista suhteessamme eteenpäin.Niin hyvin menee meillä parina,mutta vaaka kun jahkailee ja punnitsee,joten toivottavaa olisi ja erityisen ihanaa jos se oikku ratkaisisi tän tilanteen ja veisi suhdettamme eteenpäin :)

    • Hessu_09

      Oinas ja vaaka ruokkivat suhteensa laatua. Suhteemme on intohimoinen, mutta perususkollisen vaimoni on vaikea kestää sitä, että minä olen kiinnostunut muistakin naisista, vaikka en menekään suhteissa sen pidemmälle.

      Oinasvaimoni on ajoittain luova, kekseliäs ja ilkikurinen, vaakamiehen on vaikea tehdä nopeita, harkitsemattomia päätöksiä, ja se ärsyttää oinasta. Hänenkin luonteeseensa vaikuttaa hyvin paljon geenit, sen näkee selvästi.

      Vaaka edustaa harmoniaa, kauneutta ja nautintoja, niihin oinas lähtee mielellään mukaan.

      • ne yhteen soppii

        Huomenna pannaan vihkimäkoppiin. Mutta , kun on jo vihitty aikoja sitten, niin ei kai se mikään siitä kummene. Se on kirjoitettu tähtiin ja on ikuisesti suurta yhtälöä. Aika sitä ei voi muuttaa esteistä huolimatta. Ne voitetaan ja sitten....


      • tutti frutti

        Vau! Just noin meilläkin menee!! Kai nuo horoskoopitkin jotenkin sitten paikkaansa pitää ja kuvastaa ihmistä. Suhde on intohimoinen ja ihana, mutta vaatii julmetusti töitä oinaalta lähinnä, että osaa laskea vaatimustasoaan ja malttaa nähdä saman kauneuden tietyissä asioissa, kuin vaaka-mies. Ja tuo vaa'an kyky vahingossakin ärsyttää oinasta on vertaansa vailla:) Lohdullista, että muillakin sama jama:) Oinaan ei kai vaan passaa ottaa vaakaa aina niin tosissaan. T: Oinas-nainen


    • olen olen

      ..oon oinas ja oon silmittömästi rakastunu vaaka mieheen :) et ilmeisesti meitäki on

    • toimi millään

      oinas nainen ei kestä vaaka miehen päättämättömyyttä. Oinas päättää moneen kertaan jo siinä ajassa jonka vaaka vain jahkaa...

      Että kiville menee...

    • DD-typyliini

      Olen oinasnainen ja olin 20 vuotta naimisissa vaaka miehen kanssa.Yhteiselo oli vakaata ja turvallista mutta lopulta kyllästyin tasapaksuuteen ja siihen että toinen oli niin hillitty ja rauhallinen,myös makuukammarissa.Oinasnainen on räiskyvä ja äkkipikainen ja ehkä hieman aggresiivinen.Hän tarvitsee vastusta.Jatkuva myöntely hermostuttaa.Oinas nainen tarvitsee villin rakastajan ja samalla on oltava hyvä avomies.

    • missään

      nimessä,,,,,,,,,,,,,suhde ei toimi eikä tule koskaan toimimaan.kokemusta on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe