Luin itseni australiassa sisustussuunnittelijaksi. (Diploma of interior design) ja tein pari stailaustakin.
Yritän nyt hakea Taik:iin sisustusarkkitehuurin linjalle.. tietääkö siis kukaan saako tällaisesta ulkomaisesta koulutuksesta pisteitä?
Ja missä todistus pitää käännättää? (luin jostain että taik hyväksyy vain tietyn toimiston käännättämät? taikin sivuilta en tosin löytänyt tätä tietoa..)
Oon myös juuri aloittanut oman stailaus bisneksen.. onkohan mahdollisuuksia päästä sisään? Luin noita ilmoituksia ja vaikealta tuntuu..
Englanninkielisen koulutuksen hyväksyntä?
4
738
Vastaukset
- rertertert
Luulisin, että oot aika vahvoilla pääsykokeissa tolla kokemuksella. Taikin sivuilla on sähköpostiosoite, josta voit kysellä tosta kääntämishommasta.
- Elmari
ei saa lisäpisteitä mistään koulutuksista.
sillä tavoin varmasti hyödyt, että materiaalit, tekniikat ja ideat toivonmukaan on jo hyvinkin hallussa ja peset kokemuksella muut hakijat ennakko- ja valintakoetehtävissä. todistuksien kääntämisestä ei ole mitään tiettyä kääntäjää, kunhan on virallisen kääntäjän kääntämä. todistus suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi kelpaa. - sama homma
hei, mullakin on diploma of interior design ulkomailta ja oon hakenu nyt taikkiin. toivotaan hyviä uutisia meille molemmille toukokuussa, kun ensimmäinen kutsu valintakokeisiin tulee. Mitä mieltä olit ennakkotehtävistä? Vesivärit ei ole mun lempipuuhaa, mutta ihan ok tehtävät muuten.
- .s.
Mä sain jo pääsyn yhteen toiseen kouluun, mut totta kai taik kiinnostaa kans, melko paljon itseasiassa. :)
Tehtävät tuntui liian helpoilta, aiheet niin yksinkertaisia et niihin pitää sisällyttää puoli elämää. No, ammattilaisethan ne arvostelevat, et toivottavasti saavat jotain tolkkua niistä. :)
Tsemppiä vain!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079163
- 936920
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666665Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345721Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665503- 553601
- 503415
- 513213
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573172- 562982