Olen harkinnut ostaa autokseni käytettyä vm. 2002 1.2 Opel Corsaa.. Kuinka luotettava auto mahtaa olla kyseessä? Minkälaisia muita kokemuksia tästä mallista teillä on? Voiko esim. radion vaihtaa mieleisekseen, vai onko se integroitu yms.. olisin kiitollinen kaikesta tiedosta.
Corsaa ostamassa...
2
921
Vastaukset
- en osaa vastata
Useimmat autot ovat ihan suht luotettavia jos niitä ajaa ja pitää hyvin. Corsa on keskivertoa luotettavampi. Ei kannata uskoa kaikkia kauhukertomuksia. Minkä tahansa auton saa tumpelo rikkomalla rikki. Moneen kertaan.
- ohut
On käytössä juuri tuollainen. Karvahattumalli eli ei mitään sähköherkkuja. 40 tkm ajettu, ei ongelmia. Ok ajettava jopa soratiellä. Suht pieniruokainen. Helppo ja halpa huoltaa itse. Hyvä äänentoisto pikkuautoksi. Älä usko jo urbaanilegendojen muodon saaneita opel-haukkuja, vaan mudosta oma mielipiteesi.
Pari pientä ominaisuutta. 1. Lukon peitekilvet putoilee. Kallista uusia (koko lukkopesä), mutta pärjäilee ilmankin. 2. Hattuhyllyn kiinikkeet mallia susi ja on työstettävä itse, jotta toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1126945KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3916621Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653337Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282889Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092484Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään382039- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257