mieheni kaa sitä tyrmistyksen tunnetta kun natsit
valtasivat pariisin sillon kesäkuuss 1940..
(suomeksi tän asian kirjottaminen sallittakoon)
asuimme sillon montmartren alueella ja mihin me
ois sielt voitu lähtee kun oltiin nuor pari ja
mun omat vanhemmatkin asusi pariisiss Mentiin
kattoonkin sitä niien "voitonmarssia" champs-
elyseesin varrelle niiin katottiin suurinpiirtein
suu auki mykkinä k o näkyä niinkun suurinosa
muistakin, jotkut huuteli katkeria huomautuksia.
se ol mustin päivä ranskan historiassa Meill oli
ravintola ja vannottin et ei palvella "likaisia
saksalaisia" mut kun aikaa vähän kulu niin johan
palveltiin heitähi kiskurihinnoilla (mustan
pörssin kauppahan ol kiellettyy ja jollahan meiänki ol elettävä) naapurist muuten vietiin
juutalisia siin sodan edetessä.. JAKAKEE MUISTOJA!!!!!
muistelin
tuossa juuri
1
373
Vastaukset
- et oo
mikään ranskalainen "vanha rouva" täähän on ihan
naurettavaa teinitekstiä, kukaan ikäisesi ilm.
85 vuotias(...) ei ensinnäkään kirjoittaisi tollasia "kaa" yms Ja jos oot ranskalainen - ei
en usko!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798