mutta ei täältä kyllä varsinaista vastausta kysymykseensä saa...jossain vaiheessa viestiketju menee suoraan sanoen tappeluksi,jokainen enemmän ja vähemmän hyökkäävällä tavalla esittää kommenttejaan.Tuntuu että muutama tyyppi on omastaan mielestään todella asiantuntija ja "lähes lääkäri":)En muutamaan kuukauteen ole vieraillut näillä palstoilla ja nyt kun sen tein niin totesin että mikään ei ole muuttunut,samaa kärkästä keskustelua ja kansanparannus tuputtamista!!Itse menen ens kuussa narkoosimanipulaatioon/tähystysleikkaukseen ja vielä toistaseksi luotan että alan lääkärit tietävät mitä tekevät.
tämä on hauska palsta...
5
674
Vastaukset
- hoidettu
Kukin tekee omat valintansa, mutta kannattaahan tällaisia juttuja kuitenkin ainakin edes vilkaista, varsinkin kun siinä kehutaan narkoosimanipulaatiolle olevan paljon parempikin vaihtoehto, josta lääkärit eivät tunnu tietävän mitään:
http://personal.inet.fi/koti/pallo/Selkasivut/jarviseutu.jpg- mennä pitämään
vastaanottoa johonkin sairaalan ortobediselle osastolle??? Kaikkilla potilailla mitä sinne tulee niin lonksautetaan vaan si:t paikoilleen ja tädää.... miljoonia säästyisi vero euroja kun mitään toimen piteitä ei tarvitakkaan!!
- hoidettu
mennä pitämään kirjoitti:
vastaanottoa johonkin sairaalan ortobediselle osastolle??? Kaikkilla potilailla mitä sinne tulee niin lonksautetaan vaan si:t paikoilleen ja tädää.... miljoonia säästyisi vero euroja kun mitään toimen piteitä ei tarvitakkaan!!
Kyllä Heidän kannattais. Olispa he ollu siellä jo silloin, kun mä olin siellä potilaana kuuntelemassa lääkäreiden satuja...
- naurata
Haskapa hauska.
Aina ei vaan jaksaa nauraa.
Kyllähän tämä pilalla on tämän yhden hepun takia.
Mutta jokainen täysjärkinen osaa kai päätellä tekstinä määrästä ja laadusta, mistä kaverilla on kyse.
Valitettavasti kaikki eivät osaa :( - aleksi-78
Ymmärrän kyllä (tai luulen ymmärtäväni), mistä viestisi kumpuaa. Onhan näissä keskustelupalstoissa paljon lieveilmiöitä ja sananmukaisesti kirveelle olisi ajoittain töitä! Mutta ehkä meidän kuitenkin olisi syytä nauttia tästä sananvapaudesta täällä Suomessa - kaikkialla maailmassa asiat eivät ole yhtä hyvin tällä saralla.
Mitä tulee kansanparannus versus lääkäri -vastakkainasetteluun... kyllä itsekin haluan luottaa lääkäreiden osaamiseen. Itselläni vain on muutama karvas kokemus siitä, kun lääkärillä ei ole ollut hajuakaan vaivastani ja varsinaisen avun olen saanut muuta kautta kuin lääkärin vastaanotolta. Koskaan ei tee pahaa kysyä muiden ihmisten kokemuksista, kyllä niilläkin oma arvonsa on.
Toivotaan kuitenkin, että leikkauksesi menee hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1527103
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505956- 1335155
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484707Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554038- 713234
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553150Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252922- 472457
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182339