Comfortably Numb

piper92

Aivan mahtava kappale. Täytyy vaan nyt hehkuttaa. :) Muutenkin koko The Wall on mahtava. Vau.

6

1193

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)

Aivan huippuhieno biisi ja bändi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• kyllä näin

Comfortably Numb on mustakin the wall levyn paras biisi ja another brick in the wall kanssa hyvä.

paskin biisi on varmaan vera ja bring the boys back home...

muuten levy on aivan tajuton klassikko progressiivisen rockin historiassa. sillähän on joku sanomakin. se alan parkerin elokuva ei ole niin hyvä kuin itse albumi.

• Gilmour solo

Comfortably numb on esim. pulse livelevyllä huomattavasti parempi kuin studioversio. Lopun pitkä kitarasoolo vie kuulijan toiseen ulottuvuuteen ja transsiin

• Anonyymi

Gilmourin kitarasoolo on rankattu kaikkien aikojen kolmen parhaan kitarasoolojen joukkoon. No.. olisi kiva tietää mitäm ne kaksi muuta ovat. Mutta mulle toi on ollu aina ykkönen. Ja sitten biisin sanoituksista voi löytyä erilaisia käsitystapoja. Mä ajattelisin että on jokin huumehörhö kuoleman kielissä, jota joku yrittää saada "henkiin". Biisin saanoituksisita on tosiaan monia mielipiteitä. Mut tää on mulle ollu aina näin. Mitäpä muut ajattelette ?

• Anonyymi

Äänitys on hyvä, mutta musiikki on tympeää ja kuuntelukelvotonta. Lahjomaton mielipide.

• Anonyymi

Pink floyd, paras bändi kautta aikojen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      72
      1116
    2. 65
      1070
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      61
      862
    4. 93
      827
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      43
      687
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      686
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      608
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      68
      602
    9. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      580
    10. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      21