Aivan mahtava kappale. Täytyy vaan nyt hehkuttaa. :) Muutenkin koko The Wall on mahtava. Vau.
Comfortably Numb
6
875
Vastaukset
- :-)
Aivan huippuhieno biisi ja bändi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- kyllä näin
Comfortably Numb on mustakin the wall levyn paras biisi ja another brick in the wall kanssa hyvä.
paskin biisi on varmaan vera ja bring the boys back home...
muuten levy on aivan tajuton klassikko progressiivisen rockin historiassa. sillähän on joku sanomakin. se alan parkerin elokuva ei ole niin hyvä kuin itse albumi. - Gilmour solo
Comfortably numb on esim. pulse livelevyllä huomattavasti parempi kuin studioversio. Lopun pitkä kitarasoolo vie kuulijan toiseen ulottuvuuteen ja transsiin
- Anonyymi
Gilmourin kitarasoolo on rankattu kaikkien aikojen kolmen parhaan kitarasoolojen joukkoon. No.. olisi kiva tietää mitäm ne kaksi muuta ovat. Mutta mulle toi on ollu aina ykkönen. Ja sitten biisin sanoituksista voi löytyä erilaisia käsitystapoja. Mä ajattelisin että on jokin huumehörhö kuoleman kielissä, jota joku yrittää saada "henkiin". Biisin saanoituksisita on tosiaan monia mielipiteitä. Mut tää on mulle ollu aina näin. Mitäpä muut ajattelette ?
- Anonyymi
Äänitys on hyvä, mutta musiikki on tympeää ja kuuntelukelvotonta. Lahjomaton mielipide.
- Anonyymi
Pink floyd, paras bändi kautta aikojen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471899
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir2801006- 35848
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78817Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31739Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10692Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58654- 43650