Pink Floydin tuotannon voi helposti jakaa kolmeen ryhmään, jotka eivät mene aikakausittain:
1. MESTARITEOKSET:
esim. Piper, Meddle, Dark Side, ummagumma livepuoli
2. OK aikuisrocklevyt
esim. Wish you, Animals, Division bell
3. Kuuntelukelvottomat
esim. Momentary lapse, Ummagumma studio, Final cut.
Pink Floydin tuotanto
6
934
Vastaukset
- Red Hot
Mihin laittaisit Atom Heart Motherin?
- hämy 47
tästä pulse dvd: stä
mun mielestä se on aivan hemmetin hyvä !
oon katsonnu sen jo ties kuinka monta kertaa ja aina iskee ytimiä myöden ! - kun näin
1. mestariteokset:
dark side of moon ja the wall
2. psykedeliset ja beatles-floyd:
ummagumma, atom heart mother, piper
3. paskat levyt:
final cut ja "uusi pink floyd" watersin lähdön jälkeen... eli kaikki pulse, momentary ja division bell- mutta
eihän tuo The Final Cut mikään huono levy ole, vaikka onkin kovin synkkä. Pulsesta en liioin keksi mitään vikaa, siinähän on kaikki bändin parhaat biisit soitettu ja erinomaisen hyvin.
- Pinkki ja Floydi
Mie liputan myös tuon Pulsen puolesta, niin dvd:nä kuin levynäkin...
Dark Side ja Wall peittoaa kyllä muut, mennen tullen! - Rockadillo
Mestariteokset:
TRILOGIA Dark Side of the Moon, Wish You Were Here, Animals
Hauska kuunnella:
Piper at the Gates of Dawn, More, Meddle, Obscured by Clouds
Epäonnistuneet kokeilut ja hapuilut:
Saucerful of Secrets, Ummagumma, Atom Heart Mother
Hävettää Watersin ja bändin puolesta:
The Wall, The Final Cut
Unettavaa aikuisrockia:
Watersin jälkeinen tuotanto
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171093124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123648Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392460Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252368Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31700- 1941255
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491224- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591059Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771009