Kokemuksia travelstart.fi'stä?

Pariisiin keväällä

Onko kukaan ostanut lentolippujaan travelstart.fi'n kautta? Oliko hommassa ongelmia vai sujuiko jees?

55

34588

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä

      Vastahan se muutama päivä sitten eloitti
      joten tuskinpa on monikaan vielä ehtinyt
      matkalta kotiin ;)

      Tosin täysin turha firmahan se on.
      Yhteystiedot vain Ruotsissa ja siellä
      palvellaan vain ruotsiksi ja englanniksi.

      Ihan samanlaisia firmoja on netissä tuhatmäärin.

      • sagana

        Onhan niitä , mutta nyt on myös suomessa euroopan ainut netti firma missä on myös suomalainen henlilökohtainen avustaja ja edulliset hinnat n.100tuhatta hotellia ja kaikki lento yhtiöt paitsi raynair. Lisätietoja [email protected]


    • omistajasta

      Sehän häipyi taannoin Etelä-Afrikkaan

      • Anonyymi

    • huoh

      Ei toiminut. Menin halpaan, enka tarkastellut paremmin nettisivuja, kun paadyin tuonne vertaa.fin kautta. Mutta en kylla suosittele kenellekaan varaamista tuolta.

      • H*ski

        Minulla päinvastoin pelkästään hyviä kokemuksia. Syksyllä käytiin 8 hengen porukalla Bolognassa ja lennot oli varattu Travelstartin kautta. Kaikki toimi ja palvelu (suomeksi) oli ystävällistä. Toivottivat heti matkan jälkeen tervetulleeksi kotiin ja kyselivät palautetta.
        Äsken varasin sieltä Rooman lennot kesäkuulle. Muutaman kympin halvemmalla samoihin koneisiin, mihin monet muutkin paikkoja myyvät.


    • Sara

      Nostanpa tätä hieman.
      Olisko uusia kokemuksia?

      • Zinttu

        Varattiin (minä ja mieheni) toukokuussa 2007 lennot hotelli Travelstartin kautta Lontooseen. Kaikki sujui mainiosti ja hotelliin olimme sangen tyytyväisiä. Saatamme hyvinkin käyttää travelstarttia jatkossakin. :-)


      • Traveltraveler
        Zinttu kirjoitti:

        Varattiin (minä ja mieheni) toukokuussa 2007 lennot hotelli Travelstartin kautta Lontooseen. Kaikki sujui mainiosti ja hotelliin olimme sangen tyytyväisiä. Saatamme hyvinkin käyttää travelstarttia jatkossakin. :-)

        tuosta on vain hyviä kokemuksia. loistava firma käyn aina varaamassa tuolta liput ja ana menee maniosti lomareissu


    • Wupe

      Ostin lennot Travelstartin kautta ja kaikki meni tosi hyvin, suosittelen!

      • dipa

        Heippa! Onko tuonne suomen travelstartille mitään puhelinnumeroa, mihin voisi soittaa?? Kun netistä en ainakaan mistään löydä numeroa ja haluaisin saada sinne yhteyden mahdollisimman nopeesti...


      • Itte rittänyt monta tuntia
        dipa kirjoitti:

        Heippa! Onko tuonne suomen travelstartille mitään puhelinnumeroa, mihin voisi soittaa?? Kun netistä en ainakaan mistään löydä numeroa ja haluaisin saada sinne yhteyden mahdollisimman nopeesti...

        Tarjoukst ja hienot nettisivut ovat suomksi. Mutta jos kysyt jotain vastataan vain ruosiksi tai englanniksi.
        Puhelinyhteyttä ei saa millään.
        Olen liput jo maksanut ja lähden ylihuomena. Saas nähdä kuin äijän käy.


    • 123

      Varattiin lentoliput Travelstartilta perheellemme, johon kuuluu myös 1 sylivauva. Maksettiin matka ja hetipian tulikin varausvahvistus. Seuraavana päivänä tuli meilitse peruutus på svenska; tyyliin vi beklagar, matkanne peruuntuu koska vauvalle ei voida tehdä e-tickettiä ja paperista lippua ei myöskään voida kirjoittaa.
      Matkaa buukattaessa ei missään vaiheessa ollut mainintaa ettei sylilasta voi buukata. Sivuilla ruksataan erikseen kohta 0-2 vuotiaat.
      Myös asiakaspalvelu oli tökeröä, kun kävimme kirjeenvaihtoa asian tiimoilta, puhelinta kun heillä ei ole... ihme firma ==0
      Olen pettynyt, liput jäi saamatta ja tulen välttämään moista traveltökkökökköstarttia ihan varmasti vastaisuusdessa ja en varmasti myöskään kehu sitä firmaa!

    • MikkoTampereelta

      Hei. Vaikka tämä on suht vanha keskustelu rohkenen heittää peliin oman kokemukseni.
      Tästä keskustelusta ja http://halvat.info/matkailu/matkatoimistot/ liitetyistä kokemuksista (google) rohkastuin ja täräytin meille 235e säästön Travelstartin avulla.
      Jostain syystä en heti ymmärtänyt miten varaussysteemi toimii, mutta äkkiä opin. Varasin perheellemme lennot Kanadaan ja hyvin meni. Sähköiset liput kolahtivat perille kuten piti. Enköhän jatkossakin käytä tätä tai muuta vastaavaa. Ei huonoa sanottavaa

      • katinait

        Meillä on Travelstart toiminut moitteettomasti niillä kahdella kerralla kun lentoja olemme varanneet. Travelstart on ollut selvästi muita halvempi eikä ole ollut ongelmia. Tällä kokemuksella voin suositella.


    • Travelstartiin syvästi pett...

      Oma kokemukseni Travelstartista on aiempia kirjoittajia huonompi. Travelstartin toiminta on muuten kyllä hyvää ja järjestelmä toimii, mutta ongelmatapauksissa heiltä ei saa minkäänlaista palvelua edes maksua vastaan.
      Halusin vaihtaa Travelstartin kautta hommaamani Helsinki-Kittilä-Helsinki lentolippujen paluupäivää aiemmaksi, kun joudun olemaan Helsingissä jo suunniteltua aiemmin. Sain varaukseni tiedot helposti näkyviin Travelstartin webbisivuilta, missä oli myös linkki lisäpalveluun "Muuta tämä lento". Palvelun käyttäminen maksoi 25 euroa per lippu, eli kahden lipun osalta maksoin 50 euroa, mikä oli mielestäni aivan kohtuullinen hinta lippujen vaihtamisesta. Sain kuitenkin heti seuraavana päivänä Travelstartilta vastausmeilin, jossa kerrottiin kolmella lauseella, että lippuja ei voi muuttaa. Näistä lauseista maksoin siis Travelstartille 50 euroa:

      "Hi!

      According to the rules of the ticket, it is not possible to do any changes on your ticket.

      The ticket is only valid dates and times shown on the ticket.

      We are sorry for this and hope everytging will turn out well in the end."

      Vastasin vielä tähän sähköpostiviestiin ja kysyin Travelstartilta, että maksoinko juuri heille oikeasti ylimääräiset 50 euroa vain siitä, että he toteavat että "lippuja ei voi muuttaa".

      Saamani vastaus oli seuraava:

      "On the page where you pay for changeing the ticket we inform our customers :

      'We can not guarantee that the change is possible, but we will look in to it.'

      Please do not hesitate to contact us if you have any further queries."

      Mahtavaa palvelua siis! Ja mistään ei tietenkään löydy puhelinnumeroa, josta asiaa voisi suoraan Travelstartilta tiedustella. Travelstart on siis keksinyt loistavan tavan tienata rahaa myymällä palvelua, jota ei edes ole olemassa!!!

      • Kävin Senegalissa

        Kyllä Travelstartilla on puhelinnumero. Se näkyy jokaisessa heiltä saamassani viestissä. Talar du svenska? Or do you speak English?

        Kaikki löytyy, kun viitsii etsiä!

        Ostin Travelstartilta omatoimimatkan Helsingistä Dakariin, Senegaliin. Kaikki toimi viimeistä pilkkua ja pistettä myöten ja sen takia aion käyttää heidän palvelujaan myös tulevaisuudessa.


      • Kävin Senegalissa

        Ota Google, kirjoita hakusana travelstart.fi ja kas, sieltä näkyy puhelinnumero.


      • MARRASKUUSSA
        Kävin Senegalissa kirjoitti:

        Kyllä Travelstartilla on puhelinnumero. Se näkyy jokaisessa heiltä saamassani viestissä. Talar du svenska? Or do you speak English?

        Kaikki löytyy, kun viitsii etsiä!

        Ostin Travelstartilta omatoimimatkan Helsingistä Dakariin, Senegaliin. Kaikki toimi viimeistä pilkkua ja pistettä myöten ja sen takia aion käyttää heidän palvelujaan myös tulevaisuudessa.

        ITSE MAKSOIN TYHMYYTTÄNI VAJAA 800€


    • saara

      Itsekin varasin tuolta liput, matkaan lähden parin kk päästä. Tuli semmoinen ongelma vastaan et mun etu ja toinen nimi on näköjään noissa e-ticketeissä mennyt yhteen, mahtaako olla tarvetta korjaamiseen, onko muilla kokemuksia? tuo korjaaminen maksaa aika lailla eikä ole takeita että edes onnistuu, niin en turhaan viitsisi. Entä mikä on se amadeus-tunnus vai tarviiko sitä edes?

      • aurinko2

        Kannattaa ehdottomasti korjata nimi oikein tai ainakin ottaa yhteyttä (soittaa) toimistoon. Ja jos nimivirhe ei ole sinun mokasi, niin ei mielestäni asiakkaan kuulu maksaa siitä mitään. Itse varasin juuri lennot, eikä missään vaiheessa kysytty toista nimeä...


      • iluapu
        aurinko2 kirjoitti:

        Kannattaa ehdottomasti korjata nimi oikein tai ainakin ottaa yhteyttä (soittaa) toimistoon. Ja jos nimivirhe ei ole sinun mokasi, niin ei mielestäni asiakkaan kuulu maksaa siitä mitään. Itse varasin juuri lennot, eikä missään vaiheessa kysytty toista nimeä...

        Tilasin juuri matkat, ja vahindossa kirjoitin vaimoni sukunimeksi omani sukuninmen, ja hänen passissaan on vielä hänen tyttönimi. Nyt olen yrittänyt korjata tilannetta, mutta kolmeen päiväään ei ole mitään tapahtunut, vaikka maksoin jo kyselymaksun 29 eur, ja maileja olen lähettänyt lukuisia. Soitin mm. Air Fransceen, mutta he eivät vaihda lippuun sukunimeä vaan se tulee tehdä Travelstartin kautta. Uutta passia ei ehdi saada on kysytty. Alkaa ottaa perkeleesti päähän tämä kusetusfirma. Olisi pitänyt kuitenkin Finskiltä ottaa lennot, kun 150 euron säästö saattaa muuttua yli tuhannen euron menetykseksi. Eli pitääkö soittaa 46(0)8-56791329. Mailissä vastattiin suomeksi,mutta eikö täälllä ole puhelin numeroa. Osaan kylläkin englantia hyvin.


    • halpalentoyhtiöitä

      Muuten systeemi on mitä mainioin, mutta yhdessä asiassa ei toimi kuten lupaa. Siinähän sanotaan, että myös halpalentoyhtiöiden lennot näytetään (kuten Ryanair), mutta eipä näytetä. Kysyin asiaa sähköpostitse. Vastauksessa pyöriteltiin asiaa ja lopulta se luvattiin vielä jonkin toisen osaston käsittelyyn, mutta on jo mennyt viikkoja, enkä ole vastausta saanut. Ryanairin lentoja ei sieltä saa. Eli tässä on harhaanjohtava!

    • Kuhan ihmettelen

      Veloittivat sitten noin 6% enemmän kuin mitä ilmoittivat veloittavansa. Syy kyllä selitetään heidän sivuilla. Koska ovat ruotsalainen yhtiö, veloittavat kruunuissa. Kuitenkin jos hinnat ilmoitetaan EUROISSA, niin myös veloitusvaluutan tulisi olla EURO, koska nykyjään kortteja on mahdollisuus veloittaa tietyssä valuutassa kotivaluutan sijasta. Tuo vaan jäi nyppimään. Herää myös sellainen kysymys, että lasketaanko sivujen euro hinnat mahdolisesti tahallaan harhaanjohtavasti eri kurssilla. Mainostavat että ei piilotettuja kuluja, mutta jos muilla on samoja kokemuksia. Niin tämähän on piilokulu jos mikä parhaimmillaan.

      • ihmettelenpä

        olin varaamassa lentoja pariisista tampereelle. huomasin myös tuon valuuttahomman ja vähän epävarma olo siinä tuli, että paljonko tuo ero käytännössä on. toinen asia olisi se, että kun olisin maksanut visalla, siihen tuli maksua 9,90 €, mikä kyllä ilmoitettiinkin. mutta: sitten lopullisessa varmennusvaiheessa ilmoitettiin vielä, että tästä tulee yli 15 € lisämaksu! silloin keskeytin koko tapahtuman, sillä tuosta ei puhuttu sivuilla mitään. kyseessä olisi ollut air balticin lento, joten selvisi myöhemmin, että ilmeisesti matalaukuista olisi tullut vielä maksettavaa, eikä tästä ilmoitettu mitään. en ole tyytyväinen. jo aiemmin huomasin, että travelstart mainostaa hakevansa kaikki, myös halpalentoyhtiöt. tämä ei pidä paikkaansa. kyselin heiltä, miksei ryanairin lentoja näy haussa. asiaa pyöriteltiin ja pyöriteltiin, lopulta viesti sanottiin välitettävän jonnekin ylemmälle tasolle, joka vastaa minulla. tätä vastausta en ole koskaan saanut. edelleen sivuilla väitetään halpalentoyhtiöitten lentojen olevan mukana.


    • Vanhempi keskustelu
    • Piilokuluja Travelstart

      Jäin tässä miettimään.

      Veloittivat sitten noin 6% enemmän kuin mitä ilmoittivat veloittavansa. Syy kyllä selitetään heidän sivuilla. Koska ovat ruotsalainen yhtiö, veloittavat kruunuissa. Kuitenkin jos hinnat ilmoitetaan EUROISSA, niin myös veloitusvaluutan tulisi olla EURO, koska nykyjään kortteja on mahdollisuus veloittaa tietyssä valuutassa kotivaluutan sijasta.

      Tuo vaan jäi nyppimään. Herää myös sellainen kysymys, että lasketaanko sivujen euro hinnat mahdolisesti tahallaan harhaanjohtavasti eri kurssilla. Mainostavat että ei piilotettuja kuluja, mutta jos muilla on samoja kokemuksia. Niin tämähän on piilokulu jos mikä parhaimmillaan.

      Kertokaapas kokemuksistanne.


      Noin mäkin luulin asian menevän. Eli kun hinnat on euroissa, että veloittaisivat myös euroissa. Mutta eivätpä veloittaneet. Vaan veloittivat kruunuissa, ja tästä tuli noin 5% lisäkuluja. Joka on prosentteina aika paljon. Ja mielestäni ehdottomasti mainitsemisen arvoista.

      Kyllä heidän sivuillaan mainitaan että veloittava summa voi poiketa sivuilla ilmoitetusta summasta. Mutta kysymykseni onkin, onko tuo systemaattista petosta vai onko nyt vaan kyse siitä että kurssit elää.

      Mielestäni on väärin ilmoittaa hinnat euroissa, jos veloitus ei ole euromääräinen.

    • harhaanjohtamista

      Hommassa on ongelmia. Lippuja varattaessa painotetaan että kysymyksessä on lopullinen hinta ilman lisämaksuja, kuitenkin ylimääräistä laskua kolmen hengen lippuihin oli tulossa yli kaksi sataa, tuosta vaan. Edes kuittiin ei kertonut lopullista todellista hintaa vaan maksuveloitusten kautta löytyi vielä extra yli sadan euron veloitus.

      "edullinen" hinta ei ollut sitten ollenkaan edullinen, Finnair olisi ollut sekä yksinkertaisempi hoitaa sekä edullisempi.

    • VallaLiNe

      paljon vaikeuksia se teetti...

      • Jan727

        Yksi vanhimmísta pohjoismaisista matka-alan nettitoimijoista, yli 10-vuotias ruotsalainen Travelstart lopettaa toimintonsa Ruotsissa ja keskittää ne Etelä-Afrikan konttoriinsa. Yhtiön omistaja Stephan Ekbergh asuu jo Kapkaupungissa.
        Malmön pääkonttorin toimintojen alasajo jättää kolmisenkymmentä työntekijää ilman työtä.
        Omistaja sanoo heikentyneen kannattavuuden Pohjoismaiden markkinoilla olevan suurin syy päätökseen lopettaa Ruotsissa. Viime aikoina Travelstart möi lentolippuja hinnoilla, joiden arvioitiin olevan suoraan tappiollisia.


      • e-lippuongelma
        Jan727 kirjoitti:

        Yksi vanhimmísta pohjoismaisista matka-alan nettitoimijoista, yli 10-vuotias ruotsalainen Travelstart lopettaa toimintonsa Ruotsissa ja keskittää ne Etelä-Afrikan konttoriinsa. Yhtiön omistaja Stephan Ekbergh asuu jo Kapkaupungissa.
        Malmön pääkonttorin toimintojen alasajo jättää kolmisenkymmentä työntekijää ilman työtä.
        Omistaja sanoo heikentyneen kannattavuuden Pohjoismaiden markkinoilla olevan suurin syy päätökseen lopettaa Ruotsissa. Viime aikoina Travelstart möi lentolippuja hinnoilla, joiden arvioitiin olevan suoraan tappiollisia.

        Travelstratin e-lippua en saatu millään tulemaan sähköpostiini (Soneran liittymä ja Outloo express), yritimme monta kertaa sitä tarvelstartin virkailijan kanssa.Selvitän parhaillaan, mistä mahtaa johtua.Suomi24:n kautta se onnistui heti.


      • kieliongelma?
        e-lippuongelma kirjoitti:

        Travelstratin e-lippua en saatu millään tulemaan sähköpostiini (Soneran liittymä ja Outloo express), yritimme monta kertaa sitä tarvelstartin virkailijan kanssa.Selvitän parhaillaan, mistä mahtaa johtua.Suomi24:n kautta se onnistui heti.

        Heippa!
        Kummallista, että joku kehtaa valittaa ruotsin kielen käytöstä Travelstarin yhteydessä. Ruotsi on kansallisikielemme ja jokaisen Suomessa asuvan olisi hyviä opetella toinen kotimainen. Eikö se kuulu yleissyvistykseen?


      • ....
        kieliongelma? kirjoitti:

        Heippa!
        Kummallista, että joku kehtaa valittaa ruotsin kielen käytöstä Travelstarin yhteydessä. Ruotsi on kansallisikielemme ja jokaisen Suomessa asuvan olisi hyviä opetella toinen kotimainen. Eikö se kuulu yleissyvistykseen?

        Jokaisen suomalaisen, jonka äidinkieli on ruotsi, pitää myös osata suomea?
        Ei vaan tunnu tapahtuvan, ymmärrän kyllä rannikkoseudulla asuvaa 70-vuotiasta leskimiestä, joka tulee sisäsuomeen käymään, eikä osaa suomea. Tulkkaan mielelläni tarvittaessa. Hänen lapsensa, jotka kuulemma ikäisiäni, olivat kyllä oppineet suomen kielen.

        Ahvenanmaa haluaa itsenäistyä Suomesta, koska ruotsin kielen asemaa uhataa. Tervemenoa


      • Anonyymi
        e-lippuongelma kirjoitti:

        Travelstratin e-lippua en saatu millään tulemaan sähköpostiini (Soneran liittymä ja Outloo express), yritimme monta kertaa sitä tarvelstartin virkailijan kanssa.Selvitän parhaillaan, mistä mahtaa johtua.Suomi24:n kautta se onnistui heti.

        Onko heillä virkailijoita??? Automaattinen vastaus .... pettymys suuri... !!!!?😎😎😎😎


    • kraah

      Itse huomasin, että korttimaksusta (Visa) oli veloitettu 13,85e. Tuollaista en huomannut ollenkaan maksaessani. Harmittaa, että yleensä otan kuvan näytöstä tuossa tilanteessa vastaavia tilanteita varten, mutta nyt en ottanut. Koitin sitten tehdä tilausta uudestaan vain testatakseni ilmoitetaanko hintaa. Ekalla kerralla lisähinnaksi tuli palvelupaketti, vaikka olin edellisellä sivulla laittanut "ei" kaikkiin lisäpalveluihin. Menin sivulla takaisin, ja valitsin uudelleen, että ei palvelupakettia. Pääsin maksukohtaan ja valitsin Visan maksutavaksi, ja näytti että siitä ei kuluja tulisi. Onkohan se nyt niin, että arvalla laittavat noita kuluja, vai pimitetäänkö ne kulut noin törkeästi.

      Isoa bisnestä tuntuu olevan, että Travelstart tekee "mokia" joista on helppo syyttää asiakasta ja jos asiakas haluaa muutosta niin siitä pitää maksaa, ja ovat korjaavinaan tilanteen, vaikka eivät korjaakaan.

      Myöskään kyseinen sivu ei hyväksy nimeni kirjoitusasua niinkuin se on passissa.

      • Anonyymi

        Erittäin huono palvelu tilaisin lentolipu. Ja odotin 24 tuntia lipu ei vahvistettu. Yritin soittaa siellä vastasi intialaisia. Joka ei osa kunnon englantia. .tosi epä ystävällinen. Ei osa autta mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin huono palvelu tilaisin lentolipu. Ja odotin 24 tuntia lipu ei vahvistettu. Yritin soittaa siellä vastasi intialaisia. Joka ei osa kunnon englantia. .tosi epä ystävällinen. Ei osa autta mitään

        On tapahtunut minulle sama vaikka laitoin että haluan palvelu suomen kielillä!
        Monta viikkoa kun olin jatkuvasti soittanut ja kerroin koko ajan että haluaisin palvelu suomeksi sitten lopussa vastasi suomalainen joka lupasi lähetä reklamaatio tiedot sähköpostini heti puhelin jälkeen odotin turha ei lähettänyt mitään vieläkin tähän, asiani on vielä hoitamatta.
        Tämä on tapahtunut syyskuu 2022


    • Lento

      Minulla korttimaksusta velvoitettiin 29,90 euroa!! Tämän lisäksi otin 9,90 euroa maksavan palvelun, jolla saisin valita istumapaikan. Ennen lentoa otin yhteyttä Travelstartin asiakaspalveluun, mistä kerrottiin, ettei paikkaa saa valita. Asiakaspalvelijaa ei kiinnostanut selvittää miksi näin oli. Täysin surkeaa palvelua kokonaisuudessaan.

    • LasseN

      Huonoin ostokokemus pitkään aikaan. Ostin vaimoni kanssa lennon Barcelonaan - operaattorina toimi Air Baltic. Ihmetytti todella kaikki lisäkustannukset, joita tuli vastaan ostosta tehtäessä. Lisäksi oston jälkeen maksamani matkalaukku ei näkynyt varauksessa, jonne se piti puhelinpalvelun ja 30 min odotuksen kautta lisätä. Jatkossa suosin avoimempia ostokanavia ja lentäminenkin on varmasti mukavampaa uudemmilla koneilla.

    • palveluhuijausta

      Vei rahat enkä saanut mitään

      Mielenkiintoinen tapa heillä tehdä bisnestä. Veloittivat koko lentolippujen hinnan, antoivat siitä tunnuksen, eikä kuitenkaan vaivautuneet ostamaan minulle lippuja. Pakattuani sitten ihmettelin, miksi en löytänyt lippua sähköpostista. Kuulemma ei ollut maksu mennyt heille läpi, vaikka he antoivat varaustunnukset ja maksu on todellakin mennyt läpi pankkini mukaan. Kaikki suunnitelmat kankkulan kaivoon ja 2,5vk myöhemmin odotan ruuhkautuneesta asiakaspalvelusta vieläkin vastausta. Intialaiseen puhelinoperaattoriin olen saanut yhteyttä. Vaikka hän oli ystävällinen ja "herroitteli", niin hän ei voinut auttaa. Vieläkään en ole saanut rahoja takaisin.

      Todella epäluotettavaa. Käykää katsomassa heidän facebook sivuiltaan samanlaisia kokemuksia löytyy.

    • vituttaahanse

      Mitään eivät lähetä, kunhan kusettavat. En tiedä mikä virma se tommone on olevinaan, mutta elkää perkele menkö tilaamaan yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Maksoin lennon 64 euroa. Travel star ilmoitti ettei varaus onnistunut ja palauttivat 11,50 euroa. Ei hyvä

    • Anonyymi

      Tosi paha palvelu ! jos sattuu ongelma tai vahinko varauksesta, ei onnistu otta yhteyttä heti sihen mihinkään : puhelin, e. posti, pikakirje postitse. Ei ole luotettava ! Ei kannatta ostaa lipua sen kautta ! En koskaan enää vaikka 50% halvempia !

    • Anonyymi

      Älkää käyttäkö tätä palvelua.ongelmien tultua sinulle ei vastata ei puhelimeen eikä sähköpostiin. Automaattivastaus ei mitään muuta. Lennot peruttu ja rahat meni. Ei minkään arvoinen yritys. Jakaa saa

      • Anonyymi

        Näin meillä .ei vastausta! Liput Helsinki - Praha -Helsinki 320 euroa meni hukkaan. Korona virus ! Rahat ei palautetta ja lippuja ei uusittu.


    • Anonyymi

      Huono asiakaspalvelu . Rahoja ei palauteta ongelmien ilmetessä. Ei kannata ostaa mitään travelstart palveluista , kukaan ei tule vastaamaan soittoihin eikä viesteihin. Todella huono nimimerkillä rahat meni ja lennot jäi saamatta. Ei peruutusviestejä eikä hyvityksiä. Roska firma

      • Anonyymi

        Näin on! Huono palvelu , siirtoihin ei vastattu... Lentoja ei siirretty . Rahat meni 320 euroa...huono firma....


    • Anonyymi

      Ole varovainen ! Jos lippuvarauksen yhteydessä ilmenee vahingossa virhe, et voi ottaa heihin yhteyttä: Heillä on kummitusosoite sekä puhelinnumero Helsingissä, ja tulet tuhlaamaan rahaa kiireelliseen postitukseen. Sähköpostiin vastataan 3 kuukauden kuluttua, että "heillä ei ole tapana palauttaa maksua !"
      Oma kallis kokemus !

      • Anonyymi

        Keväällä oli varattu liput Prahaan , koronan takia matka peruuntui mutta korvausta ei ole vielä saatu! Palauttakaa 318 euroa!!! Kovin peittynyt.. tänään 7,12.2020😎😎😎


    • Anonyymi

      Kehoitan kaikkia matkustajia olla varaamatta matkoja kyseiseltä yhtiöltä ,jos tulee jotain hankaluutta lentojen suhteen niin kovauksia on turha odottaa. Nettifirma ,toimii jossakin etelä euroopassa jossa ei tarvitse korvauksia maksaa.

    • Anonyymi

      Ostin keväällä matkat espanjaan. Matka peruttiin Koronan takia ennen lähtöpäivää. hain hyvitystä lentoyhtiöltä (Norwegian) ja vastaus palautuksesta tuli pian. Koska välissä oli kuitenkin travelstrart myyjänä niin en saanut palautusta suoraan.

      Lokakuussa kyselin perään, ei vastausta.

      Tänään 28.1.2021 otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

      OSTAKAA IHMISET VAIN SUORAAN LENTOYHTIÖILTÄ !!!

    • ÄLKÄÄ käyttäkö Travelstart.de tai Travelstrt.fi palveluja. Palveluntarjoaja ei vastaa kyselyihin tai vastaa toiminnastaan EU asetusten mukaisesti.

      Travelstart lähettää vain mainontaa tilaus/yhteystietojen saamisen jälkeen.

    • Anonyymi

      LSHJJC Olette yrittäneet tavoitaa, puhelin numero väärä viimeinen pitääolla 0 siis +358 400527850

    • Anonyymi

      Liisa Mäntynen

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3195
    2. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2729
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

      Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1827
    5. Mitä sanoisit

      Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

      Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

      Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    9. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    Aihe