Ajatuskin inhottaa

Nimetön

Pitää tulla tänne rutisemaan kun ei tälläisiä asioita voi kaveripiirissä puhua. Olen tullut kahdessa perättäisessä suhteessa samalla tavalla kusetetuksi. Eli ihanat armaat tyttöystäväni panivat vieraita ihan surutta. Pari vuotta sitten ensimmäinen työkaverinsa kanssa ja muutama kuukausi toinen exxänsä kanssa aina viikonloppuisin. Puutteesta tai laadusta ei ole ollut kyse, tyttöjä on nyt vain huvittanut paneskella. Itse olen aina suhtautunut asiaan sillälailla vakavasti etten ole yhden yön juttuja harrastellut mun mielestä hommassa pitää olla tunnetta mukana. Kumpainen tyttö olivat ihan tavallisia kilttejä naapurin tyttöjä.

Paneminen ja seksi vain inhottavat tällä hetkellä. Ei oikein edes osaa kuvailla tätä tunnetta. Läheisyyttä mä kuitenkin kaipaan enkä halua elää elämääni yksin ja katkeroituen. Pitääkö ruveta etsimään bi tyttöä joka panisi jossakin muualla ja mulle jäisi läheisyys?

Toinen juttu on sitten ihan luottamus ihmisiä kohtaan; mihin ihmeeseen on hävinnyt ihmisten kunnioitus? Kakkostapaus tiesi kyllä miten ensimmäisen tapauksen kanssa oli tapahtunut, voiko olla pahempaa tapaa osoittaa halveksuntaa toista kohtaan?

Sanokaas nyt miten tästä lähtee itseään purkamaan, kuinka mun ikäiset 25v naiset suhtautuu tälläisiin traumoihin?

3

1281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokusunkukavaan -nainen

      En ole 25 vaan yli kolmenkymmenen, mutta ikävä että sulle on käynyt noin huono tuuri naisten kanssa. Tiedän omasta kokemuksesta etten luota enää kehenkään mieheen, sen verran usein saanut pettyä.
      Niinhän ne väittää että aika parantaa ja uusi ihana SE Oikea vielä tulee, mutta toivon ainakin sulle että niin kävisi.
      Elämä on.

      • Nimetön

        Kiitos :-)

        ja hei, yksilöt pettää ei sukupuolet.


    • Nainen täällä

      25 on mittarissa ja mulle on käynyt samalla tavalla kun sulle. Aina on petetty. Ensimmäinen petti joka tosi monta kertaa ja mä vaan siedin ja siedin. Toisen kanssa oltiin yhessa pari vuotta ja sitten se teki samat vaikka luotin täydellisesti. Tästä oon oppinu että jos toisesta huomaa että se pitää auki ovia muille, niin ei kannata ottaa niin vakavasti. Inhottaa vaan että pitääkö siinä suhteessa sitten katella kuinka kauan että pettääkö ja satuttaa itsensä. Mulla oli sama perjaate kun sulla että yhen illan jutuille ei kiitos ja pettymysten jälkeen alko irtiotto harrastin yhen illan juttuja ihan jatkuvasti pari vuotta! Nyt en osaa ottaa tosissaan mitään ja ketään. Huomaan epäluotettavia piirteita toisessa ja sama jatkuu.. etsintä... Tän ikänenkin jo, et ei niinku huvittas jäähä noille yhen illan juttujen tasolle. Mut luottamus on tärkein ja jos se puuttuu niin suhde todennäköisesti romahtaa ja mä luulelen että mulle on jälleen käymässä nii.. Mielenterveys kärsii vastoinkäymisistä. Mitä seksiin tulee niin kyllä mä oon senkin oppinu erottaan että mikä on pelkkää seksiä ja missä on tunteet mukana tai sitten en... Se ei seksiä paranna että tietää jonkun toisen olevan miehen mielessä. Pahinta on titetysti myös se että luulee että kaikki on hyvin ja yksi kaunis päivää kaikki kaunis joutaa romukoppaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe