Pitää tulla tänne rutisemaan kun ei tälläisiä asioita voi kaveripiirissä puhua. Olen tullut kahdessa perättäisessä suhteessa samalla tavalla kusetetuksi. Eli ihanat armaat tyttöystäväni panivat vieraita ihan surutta. Pari vuotta sitten ensimmäinen työkaverinsa kanssa ja muutama kuukausi toinen exxänsä kanssa aina viikonloppuisin. Puutteesta tai laadusta ei ole ollut kyse, tyttöjä on nyt vain huvittanut paneskella. Itse olen aina suhtautunut asiaan sillälailla vakavasti etten ole yhden yön juttuja harrastellut mun mielestä hommassa pitää olla tunnetta mukana. Kumpainen tyttö olivat ihan tavallisia kilttejä naapurin tyttöjä.
Paneminen ja seksi vain inhottavat tällä hetkellä. Ei oikein edes osaa kuvailla tätä tunnetta. Läheisyyttä mä kuitenkin kaipaan enkä halua elää elämääni yksin ja katkeroituen. Pitääkö ruveta etsimään bi tyttöä joka panisi jossakin muualla ja mulle jäisi läheisyys?
Toinen juttu on sitten ihan luottamus ihmisiä kohtaan; mihin ihmeeseen on hävinnyt ihmisten kunnioitus? Kakkostapaus tiesi kyllä miten ensimmäisen tapauksen kanssa oli tapahtunut, voiko olla pahempaa tapaa osoittaa halveksuntaa toista kohtaan?
Sanokaas nyt miten tästä lähtee itseään purkamaan, kuinka mun ikäiset 25v naiset suhtautuu tälläisiin traumoihin?
Ajatuskin inhottaa
3
1305
Vastaukset
- jokusunkukavaan -nainen
En ole 25 vaan yli kolmenkymmenen, mutta ikävä että sulle on käynyt noin huono tuuri naisten kanssa. Tiedän omasta kokemuksesta etten luota enää kehenkään mieheen, sen verran usein saanut pettyä.
Niinhän ne väittää että aika parantaa ja uusi ihana SE Oikea vielä tulee, mutta toivon ainakin sulle että niin kävisi.
Elämä on.- Nimetön
Kiitos :-)
ja hei, yksilöt pettää ei sukupuolet.
- Nainen täällä
25 on mittarissa ja mulle on käynyt samalla tavalla kun sulle. Aina on petetty. Ensimmäinen petti joka tosi monta kertaa ja mä vaan siedin ja siedin. Toisen kanssa oltiin yhessa pari vuotta ja sitten se teki samat vaikka luotin täydellisesti. Tästä oon oppinu että jos toisesta huomaa että se pitää auki ovia muille, niin ei kannata ottaa niin vakavasti. Inhottaa vaan että pitääkö siinä suhteessa sitten katella kuinka kauan että pettääkö ja satuttaa itsensä. Mulla oli sama perjaate kun sulla että yhen illan jutuille ei kiitos ja pettymysten jälkeen alko irtiotto harrastin yhen illan juttuja ihan jatkuvasti pari vuotta! Nyt en osaa ottaa tosissaan mitään ja ketään. Huomaan epäluotettavia piirteita toisessa ja sama jatkuu.. etsintä... Tän ikänenkin jo, et ei niinku huvittas jäähä noille yhen illan juttujen tasolle. Mut luottamus on tärkein ja jos se puuttuu niin suhde todennäköisesti romahtaa ja mä luulelen että mulle on jälleen käymässä nii.. Mielenterveys kärsii vastoinkäymisistä. Mitä seksiin tulee niin kyllä mä oon senkin oppinu erottaan että mikä on pelkkää seksiä ja missä on tunteet mukana tai sitten en... Se ei seksiä paranna että tietää jonkun toisen olevan miehen mielessä. Pahinta on titetysti myös se että luulee että kaikki on hyvin ja yksi kaunis päivää kaikki kaunis joutaa romukoppaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356