Kertokaas TIETYT äijät, miksi näin objektiivisesti tarkasteltuna te hillutte täällä webissä "päivät pääskytysten" ja samalla hehkuttelette sitä, kuinka "ihana puoliso minulla on...!"
Ei se nyt hirveen wonderful voi olla, jos sitä pitää jatkuvasti "paeta" tänne webbiin!;)
Oletan, että palstan pari "vakiohemmoa", joilla on tämä ongelma, tunnistavat itsensä...!
KERTOKEES ÄIJÄT
18
997
Vastaukset
- Sefu.
Ne luuserit mitä lie onkaan. Ovat oikein rekanneet typerän nimimerkkinsä. Ratikkakuski, yrmio, Hossi ja mitä noita onkaan. Sama juttu kai näissä muijissa täällä.
- eräs lukija
Täällä on tietääkseni paljon sinkkuja ja jos kotoa ei löydy keskustelukumppania niin voihan sitä täällä hillua vaihtamassa ajatuksia.
- päivystää
ja vastaa ekana melkein kaikkiin miehille suunnattuihin logiikka kysymyksiin, mitä aikaa jää ihkulle emännälle??..ihmettelee?? )))))
- kerkko
Ei saa pudottaa jalustalta eikä kaataa mauttomia kulisseja :)
- yks nainen
yritätkö päästä jaolle, vai miksi rupeat kyseenalaistamaan näiden "tiettyjen" miesten parisuhteita?
Jos lukisit heidän viestejään tarkemmin, saattaisit löytää mainintoja mm. vuorotyössä olevasta vaimokkeesta, tai huomaisit kirjoitusajankohdasta, että viestiä kirjoitetaan töissä jne. jne.
Kyllä nämä tietyt miehet täällä ihan johdonmukaisesti kehuvat vaimojansa, joten usko sinä vain heidän sanaansa ja pidä näppisi erossa heidän parisuhteistaan.
Minä ainakin olisin huomattavasti iloisempi siitä, jos minun mieheni höpöttelelisi täällä minua ja muitakin naisia arvostavia juttuja, jos vaihtoehtona on roikkuminen lähikuppilassa kavereitten kanssa kaljalla.
Respect, Scale ja Ratikkakuski =D - Viridienne
...kun näitä viestejä katselee. Aika lailla kiertää samaa rataa jutut palstalla. Vähän köyhää.
Saa kait sitä kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa. Mieluummin minä ainakin luen tuommoisia vakkareitten juttuja kuin tämmösiä älyvapaita kyselyitä, jotka perustuu kirjoittajan virheellisiin olettamuksiin.
***Ei se nyt hirveen wonderful voi olla, jos sitä pitää jatkuvasti "paeta" tänne webbiin!;)***
Tommoset toistuu säännöllisin väliajoin...ja minähän olen pyörinyt täällä vain puolisen vuotta. Zori, ei tää ole ollenkaan pahimmasta päästä... :)- vakkareiden
juttuja lukea kun ne tietää ja "tuntee" mitä mieltä ne ovat mistäkin asiasta..ei enää kiinnosta!
- täytyy olla todella
vakkareiden kirjoitti:
juttuja lukea kun ne tietää ja "tuntee" mitä mieltä ne ovat mistäkin asiasta..ei enää kiinnosta!
dille kirjoittaakseen näin:
"...kun ne tietää ja "tuntee" mitä mieltä ne ovat mistäkin asiasta..."
Anteeksi nyt, mutta sinä siis ollessasi jotain mieltä jostakin asiasta et sitä siis TIEDÄ ETKÄ TUNNE? Mitä ihmettä lauseesi tarkoittaa???
Huvittavaa. Taidat olla melko nuori. - Viridienne
keskustelun tasosta...tässä ketjussa. :D
- joops.
täytyy olla todella kirjoitti:
dille kirjoittaakseen näin:
"...kun ne tietää ja "tuntee" mitä mieltä ne ovat mistäkin asiasta..."
Anteeksi nyt, mutta sinä siis ollessasi jotain mieltä jostakin asiasta et sitä siis TIEDÄ ETKÄ TUNNE? Mitä ihmettä lauseesi tarkoittaa???
Huvittavaa. Taidat olla melko nuori.Se tarkotti sitä, että vakkariäijät jauhaa aina suurinpiirtein yhtä ja samaa.
Niiden vastaukset on täysin arvattavissa... - Viridienne
joops. kirjoitti:
Se tarkotti sitä, että vakkariäijät jauhaa aina suurinpiirtein yhtä ja samaa.
Niiden vastaukset on täysin arvattavissa...niitte esittää parasta logiikkaansa...tähän on miesten palsta :)
- scale
joten roikkuilen täällä, silloin kun roikkuilen töissä.
Mieluummin roikkuilisin kotosalla.
Ongelmaa mulla ei ole, tää on ihan kivaa. Kelpaako selitykseksi?
Miksi muuten sä roikkuilet täällä? Mikäs sun ongelmasi on? - V utti
Taidat olla vielä sellaisella "kuin paita ja peppu" -asteella oleva teinityttö, jos luulet että avioliitossa tms. vakiintuneissa parisuhteissa elävät aikuiset ihmiset edes haluaisivat kiehnätä kylki kyljessä kaiken mahdollisen aikansa. Ei sellaista kaipaa kuin teinixet (ja niistäkin vain tytöt).
- Ratikkakuski...
...ei ole vastannut tähän kyselyyn???
- ihmettelee kans.
Sitä minäkin ihmettelen...;)
- työvuoro
ihmettelee kans. kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen...;)
loppu.. =)
- lol.
työvuoro kirjoitti:
loppu.. =)
Hehee...! LOL!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 922107
- 1291388
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231350Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291298- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371028- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?54891- 122787
- 82776