Hei,
osaisiko joku auttaa? Miten kauan kestää turistiviisumin saaminen siitä kun sitä on hakenut? Entä kuinka aikaisin viisumia voi hakea ennen matkaa?
Entä sitten varallisuus? Muistelen kuulleeni, että jotenkin pitäisi esittää millä aikoo rahoittaa elämisensä oleskelun ajan? Miten tämä esitetään? Ja onko joku tietty rahamäärä päivää kohti joka kuuluu olla? Paljon rahaa tulisi olla käytettävissä kolmen viikon mittaiselle reissulle? Mietin vaan kun itselläni ei ole suuria rahasummia, mutta en maksaisi majoituksesta koko ajalta enkä kuluta normaalisti juuri rahaa. Matkalla asia on tietysti aina toisin ja hätävara pitää laskea mukaan, mutta silti olen siinä uskossa, että rahaa pitäisi olla käytettävissä enemmän kuin minulla on. Siis olen kiitollinen tiedosta jos osaat kertoa jotain. :)
viisumi- ja rahakysymys
10
1393
Vastaukset
- viitsi
pelleillä täällä! Jos USAan menet, niin et tarvitse viisumia ja kun kolme viikkoa aiot turistina olla maassa, niin ei sinun rahavarojasi kukaan kysele.
- kasilaukku
Oletko ihan varma, etta tarvitset viisumin?
Itse olen hakenut USA:n viisumia pari kertaa (tyoharjoitteluun ja expat-hommiin), ja koskaan eivat ole rahoista kysyneet suurlahetystossa eivatka maahan tullessa.- saatetaan kysyä
arvo-poika kirjoitti:
turistiviisumia haettaessa haastattelija kysyy kuka rahottaa matkan.
rahavaroja, jos menet turistina pitemmäksi aikaa kuin kolmeksi kuukaudeksi. Silloinhan tarvitsee myös viisumin. Turisti, joka aikoo lomailla kolme viikkoa, ei tarvitse viisumia eikä hänen tarvitse antaa selvitystä varoistaan.
- :) !
saatetaan kysyä kirjoitti:
rahavaroja, jos menet turistina pitemmäksi aikaa kuin kolmeksi kuukaudeksi. Silloinhan tarvitsee myös viisumin. Turisti, joka aikoo lomailla kolme viikkoa, ei tarvitse viisumia eikä hänen tarvitse antaa selvitystä varoistaan.
Kiitän asiallisesta vastauksesta. Täällä tuli ilmi jo ärsyyntymistä siitä, että joku kysyy jotain. Olin kyllä tosissani kysymysteni kanssa ja ihan tosissani myös ummikko. Miten voisi tietää kun ei ole itse joutunut ennen tilanteeseen eikä ole tuttua joka osaisi antaa varmaa tietoa. Ehkä kuvitelma viisumista on jäänne ajalta ennen biopasseja. No villi veikkaus. :)
saatetaan kysyä kirjoitti:
minkä maan kansalainen on;tarviiko viisumin vai ei!
- 123
Suomen kansalaiset eivät tarvitse viisumia alle kolmen kuukauden matkaa varten. Jo aiot olla pitempään, sinulla pitäisi olla työpaikka, opiskelupaikka tai perhesuhteita Jenkkilään.Ja silloin viisumin saaminen kestää ikiaikoja. Jos olet menossa lomalle, sen kun menet vaan. Ota rahaa mukaan sen verran, että riittää.
turisti viisumia venäjän kansalaiselle helsingistä.
varasin ajan netin kautta,parin viikon päähän,kolme päivää käynnistä passi tuli postissa ja siinä oli viisumi.- viisumiton
arvo-poika kirjoitti:
turisti viisumia venäjän kansalaiselle helsingistä.
varasin ajan netin kautta,parin viikon päähän,kolme päivää käynnistä passi tuli postissa ja siinä oli viisumi.Onhan käynyt jo selväksi, että suomalainen ei tarvitse Amerikkaan viisumia lyhyelle turistimatkalleen. Ei hämmästytä yhtään, että venäläiset tarvitsee, siitä ei ole täällä ollut kysymyskään ja tuskin se monia suomalaisia kiinnostaakaan. On ihan venäläisten asia eikä meidän tarvitse siitä huolta kantaa.
viisumiton kirjoitti:
Onhan käynyt jo selväksi, että suomalainen ei tarvitse Amerikkaan viisumia lyhyelle turistimatkalleen. Ei hämmästytä yhtään, että venäläiset tarvitsee, siitä ei ole täällä ollut kysymyskään ja tuskin se monia suomalaisia kiinnostaakaan. On ihan venäläisten asia eikä meidän tarvitse siitä huolta kantaa.
tuoda julki asian,että viisumin saanti ei kestä kovin pitkään jos sellaisen tarvii,ei tieto ole koskaan pahasta,sinulekkaan hermoheikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702071
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371455Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56892- 55846
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250804Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S17732Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58713Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis197631