tällainen on oinas nainen!!!!

oikku oinas

Oinastyttökö kiikarissa? Jos olet todella kiinnostunut, niin käännä vikkelästi okullaarit toiseen suuntaan, sillä liian innokkaita yrittäjiä ja palvojia pyörii hänen ympärillään aivan riittävästi ilman sinuakin. Uskalla olla vain ystävä Oinasnaiselle ja huomioi vilpittömästi kuinka paljon hän on elämässään saanut aikaan, eikä muista miehistä tule enää olemaan mitään harmia. Heti kun ystävyytesi muuttuu omistamiseksi, alkavat hälytyskellot soida ihastuksesi alitajunnassa vaikkei hän sitä mitenkään siinä vaiheessa toisi esille.

Oinastytön mielikuva äidistään heikkona aja alistettuna naisena saa hänet voimaan pahoin kuvitellessan sitä omaksi kohtalokseen. Siksi hän on oppinut huolehtimaan itse itsestään ja on vilpittömästi sitä mieltä, että muut eivät pysty yhtä hyvin asioita hoitamaan. Miehinen omanarvontuntosi kolahtaa varmasti tässä vaiheessa, mutta muista kuka haluaa ja kenet. Hän vaatii jatkuvaa tunnustusta teoistaan ja saavutuksistaan. Anna sitä hänelle, mutta älä erehdy imartelemaan jos haluat säilyttää kasvosi. Älä vätystele omissakaan pyrkimyksissäsi, sillä oman arvostamisensa lisäksi Oinasnaisesi edellyttää sinunkin etenevän urallasi, harrastuksissasi ja elämässäsi. Vieläkö olet mukana?

Nyt on vuorossa Oinasmainen nuorallatanssi, jossa otetaan miehestä mittaa. Ilman loistavaa tasapainoa ei Oinastytön odotuksiin ole mitään mahdollisuuksia vastata. Hän nimittäin odottaa sinun olevan vahva, voimakas ja hallitseva (kuten hänen isänsäkin oli) ja samalla hän pohjimmiltaan haluaa pitää ohjat omissa käsissään (mitä isä taas ei hyväksynyt). Voit saada Oinasnaisen pihteihisi käyttäytymällä hallitsevan tai tyrannimaisen isän tavoin, mutta älä silloin kuvittele saaneesi avainta hänen sydämeensä. Sen hän tulee pitämään piilossa siihen asti kunnes joku todella vahva mies ilmestyy hänen elämäänsä.

Seuraapa Oinasnaisesi reaktioita käyttäessäsi hänen isäkuvansa vähemmän mairittelevia puolia kuten alistaminen, väkivalta, mustasukkaisuus, arvostelu. Saat maistaa hänen hiljaista jäätävää halveksuntaansa. Älä erehdy kuittaamaan näitä reaktioita olankohautuksella, vaikka Oinas-puolisosi niin tekisikin, sillä niissä on kapinan siemen. Seuraamalla näitä jääkausia sinulla on mahdollisuus löytää omat virheesi ja pelastua seuraavalla kerralla jo ennen pakkasia. Oinastyön itsetunto on hänen heikko kohtansa. Jos olet niin heikko, että satutat häntä hänen isänsä tavoin arvostelemalla mitään hänen tekemisiään, niin voit heittää haaveet onnellisesta yhteiselämästä. Nainen, johon olet ihastunut, oppii vain omista virheistään, mutta hän oppii kuitenkin, joten voit säästää elämänviisautesi toisenmerkkisille naisille; Oinastyttösi ei niitä tarvitse.

Vapaus ja riippumattomuus ovat asioita, joista elämästään nauttiva Oinasnainen ei voi perääntyä, huolimatta siitä, että hän itse saattaa olla järkyttävän mustasukkainen. Mustasukkaisuuden myrkky vapautuu viimeistään kihlajaisten tai avioliiton myötä, koska ne useimmiten ovat keino sitoa toinen ihminen. Kun Oinasnainen tuntee olonsa huonoksi (sidotuksi) sinäkin tulet sen takuulla huomamaan. Jos hänellä ei ole hyvä olla ei sinullakaan saa mennä sen paremmin, siitä hän on valmis pitämään huolen.

Miksi siis tekisit elämästäsi vaikeaa yrittämällä kesytää villikissaa. Anna hänen olla vapaa ja metsästää sinua unelmiensa prinssinä antamatta koskaan itseäsi kokonaan kiinni ja voit olla varma asemastasi hänen unelmissaan ja elämässään. Heti kun heikkouttasi tai tyhmyyttäsi haluat sitoa villikkosi tulee hän piilottamaan sydämensä avaimen ja aloittaa ensin unelmissaan ja sitten elämässään uuden, rohkeamman ja uljaamman prinssin etsinnän, sinun tipahdettua auttamatta hänen Top Ten-listansa kakkoseksi. Sanoinhan jo aluksi, ettei tästä tule helppoa, mutta toivotan sinulle onnea, sillä tavoitteesi on haasteen arvoinen.

9

3452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • immi1

      Minä oinas-nainen, nelikymppinen, olen jo monessa liemessä keitetty ja kokenut monta suhdetta. Mutta kaikki edellä kerrottu pitää paikkaansa. Sitoa ja kahlita mua ei saa, sitä vastoin kyllä rakastaa ja ihailla. Mielenkiinto katoaa hyvin pian, jos on liian helppoa...

    • hih!

      ..olisit vaan laittanut ihan suoraan kirjan mistä koko teksti oli kopioitu =)
      Eipä muuten, mutta siinä on jokseenkin osuvia juttuja muistakin merkeistä. Kaikki kunnia tekijälle =)

      • oikku oinas

        eikun täällä on ollut kaikenlaisia juttuja minkalainen mikäkin on niin musta se oli niin osuva muhun en tiedä muihin....mutta lähde oli elisa.net/vaahtokylpy....siel oli tosta horoskoopista...pahoittelen jos sitä ei saanu käyttää...


      • hih!
        oikku oinas kirjoitti:

        eikun täällä on ollut kaikenlaisia juttuja minkalainen mikäkin on niin musta se oli niin osuva muhun en tiedä muihin....mutta lähde oli elisa.net/vaahtokylpy....siel oli tosta horoskoopista...pahoittelen jos sitä ei saanu käyttää...

        ..osuva on, täytyy myöntää. Siinä kirjassa kaikki on jotenkin kivasti kirjotettu "kamalan ihaniksi"!.
        En kyllä taida olla sieltä tulisemmasta päästä-paitsi suututettuna, muuten oon unelmoiva ja omassa maailmassa(sideerinen kalat).
        Mutta sitten osuu kans saman tekijän kuvaus jouskarista-nousumerkki ja ristinä on toi vaaka kuu..
        Pölinäksi meni, mutta joo-kaipa me ollaan tollasia=)


    • pitäisi

      laittaa aina jos ottaa suoran kopion jonkun muun tekstistä.

    • Ariesman

      Päteekö tää myös miehiin

    • oinasonkuuma

      Jesus,tollasta tekstiä.No,pitää paikkaansa koska mä oon oinas ja iha vitu tuline ;)

      • Heikku

    • Tintu

      Luin tän n. kuukausi sitten ja oli pyllylleni pudota, niin oli kuin olis juuri minusta kirjoitettu..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe