Tulee ihan sellanen olo,että olen todella huono äiti,kun luen tätä palstaa! Olenhan saanut lapsen 19 vuotiaana! Mielestäni 19 vuotias ei ole enää teini,riippuu tietysti henkilöstä..Mutta kysyisin nyt teiltä,että olenko todellakin huono äiti vaan sen takia,että olen saanut lapseni nuorena?? Lapsen syntymän jälkeen en ole käynyt kertaakaan baarissa,koska se touhu ei jaksa kiinnostaa. Lapsemme on nyt 1v3kk,eikä ole kertaakaan ollut isovanhemmilla/muualla hoidossa,paitsi silloin,kun olen ollut töissä.Yöhoidossa hän ei ole ollut ollenkaan.
Elän onnellisesti avoliitossa ja meillä on iso oma ok-talo(lainaa tietysti on). Molemmilla on vakituinen työpaikka ja kaikki asiat muutenkin hyvin.
Lapsemme olemme opettaneet potalle(vaippoja enää öisin),käymme joka päivä ulkoilemassa,harrastamme vauvauintia..jne..
Olemmeko siis todellakin huonoja vanhempia vaan siksi,että olemme nuoria!!?? Tulee todella paha mieli tuollaisesta arvostelusta! Mielestäni meillä on asiat hyvin ja niin on suurella osalla nuorista vanhemmista!!
terveisin:2007 tosen kerran äidiksi tuleva
pakko kysyä!!
7
789
Vastaukset
- sanotaanko
nyt vaikka näin, että jos olisit täysin varma omasta ratkaisustasi, et vaivautuisi sitä tämmöisellä palstalla kyselemään.
Hyvä/huono äitiys ei ole iästä kiinni. - kuinka..
helekutissa 1v3kk ikäisen lapsen opetit potalle? XD
- jasminni
Vastaan nyt kuitenkin,vaikka viestin sävy oli enemmänkin v*ttuileva,kuin kysymys.. Aloitimme pottaharjoittelun,kun poika oli 8kk. Käytiin potalla kaksi kertaa päivässä aina tiettyyn aikaan ja poika oppi tekemään sinne isommat tarpeet. Homma helpottui,kun hän oppi sanomaan "potta". Nyt hän osaa pyytää potalle,kun on hätä.Vahinkoja on kyllä sattunut ja takapakkia mentiin,kun sairastettiin Noro-virus. Mutta jos enemmänkin kiinnostaa,niin käyppä lukemassa odotuspalstalta.. Sieltä vähän aikaa sitten luin,että jonkun lapsi kävi potalla jo 9kk iässä(ja vaipat vaan öisin).
- likka
mun mielestä kuullostatte hyviltä vanhemmilta:)itse olen 21v ja odotan esikoista.en ole parisuhteessa,tai oon sillee puoliks.lapsi sai alkuunsa yhdestä kerrasta,en sillon vielä seurustellut isän kanssa.nyt ollaan hyviä ystäviä ja yksi päivä kerrallaan edetään.toivon mukaan meistä ehkä tulisi pari,mutta se selviää AJAN kanssa.toivottavasti meistäkin tulee hyviä vanhempia:)
- viitti
Älä ny hullu sitä täältä kysele. Kai sä itte tiiät ootko hyvä vai et. Kymmenen vuotta lisää, niin ei tartte teinisivuilla epävarmana pyöriä.
- jasminni
ne isovanhemmat täällä sitten pyörii?! Ja olen varma ratkaisuistani ja mielestäni hyvä äiti,mutta oli pakko testata,saako täältä yhtään positiivista kommenttia ja niitä tuli kaikki 1! Kymmenen vuoden päästä en todellakaan pyöri näillä sivuilla,sillä silloin minulla ei ole enää PIENIÄ lapsia! Pyörin silloin heidän kanssaan harrastuksissa!
- mato-
Sitten (sen 10 vuoden päästä) pyöritäänkin äitien jutut -palstalla epävarmana. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415