Lähteekö L'hermitten oireen sävärit aina niskasta, siis päätä taivuttaessa? Mulla tulee selkää taivuttaessa n. 5 sentin alueelle selkärankaan ristiselän kohdalle pistelyä ja tuikkimista, sellaista sähköiskumaista tunnetta. Se tunne on vain siinä selässä paikallisesti, mutta sitten tulee kyllä jalkoihin sähköiskuja kun rasitun esim kun nostan jotain raskasta tai kun kävelen portaita jne.
L'hermitte?
3
1278
Vastaukset
- ninnuliina--
Kuulostaa kyllä joltain muulta tuo sinun oireesi. Käsittääkseni L´hermitte on nimenomaan raajoihin asti kulkeva "säväri", eikä tuollainen vain yhden alueen tuntemus.
- hojo
kyllä tuntuu tutulta olin silloin ms tauduin alku vaiheesa rekkakuski yöllä ajaessani väsyksissä pyörittelin ja niinku nyökätessäni niin sillon tuntu niskassa noin viiden sentin matkalla tukasta alas päin niinku olis menny sähkö isku
- ninnuliina--
Moikka taas! Tuleeko tuo tuntemus, kun taivutat niskaa eteenpäin, siis leukaa rintaa kohti? Vai nimenomaan selkää taivuttaessa?
Onko se tuntemus hyvin lyhytkestoinen (sekunti tai alle)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782