Niin, eli mitkä Michaelin kiertueet ovat teistä parhaimpia? Millä tavalla?..perusteluja olisi kiva kuulla :) Mitkä kiertueet taas ovat vähemmän hyviä?
Mun lista: (Oli aika vaikeeta valita HIStoryn ja Dangerouksen väliltä..:))
1.HIStory tour. Itse en ollut suomen konsertissa kun olin niin pieni :( Mutta History tourilla oli mahtava meno, tehosteet oli loistavia, ja Michael oli todella hyvä :D
2.Dangerous tour..taas kerran kaikki ihmiset oli menossa täysillä mukana :) Kiertue asut olivat erikoisia, ihania! Se tanssiminen, se tunnelma.. koko show.
3. Bad tour. Olihan tämäkin hyvä mutta ei vedä vertoja Dangeroukselle ja historylle. Michael oli parhaimillaan silloin, hyvät biisit ja hyvä koko show :)
4.Victory tour.. Tätä oon katsellut kaikista vähiten. Mutta ihan mahtava kiertue olikin vaikka ei mun lemppari.
Oho nää menikin ihan aika järjestykseen :D
Paras kiertue -gallup!
8
537
Vastaukset
- MJ number one <3
siiiiis, laittakaa ne paremmuusjärjestykseen parhaimmasta huonoinpaan.
- dvx
1. BAD tour, ehdottomasti. MJ oli tosiaankin parhaimmillaan, lipsyncia ei käytetty lainkaan.
Biisit täyttä rautaa ja MJ energisenä.
2. Victory kiertue.
Oikeastaan samat perustelut kuin aiemmassakin.
Vaikka tämä nyt ei pelkästään MJ:n oma kiertue ole, niin hän esittää paljon omia kappaleitaan.
Veljekset vetävät yhtä hyvin.
Tätä aikaa ja MJ:tä on ikävä
3. Dangerous tour.
Bucharestin konsertin perusteella meno on loistava.
Showmeininki voittaa aiemmat kiertueet 6-0.
Lavan alta hyppäävä MJ, taustatanssijat, muusikot, temput, erikoisrakenneltu lava, kaikki aivan mahtavaa.
Miinuksia tulee vain muutamasta biisistä joita MJ ei esitä livenä.
Lopetus pidennettyine man in the mirroreineen myös mahtava.
4. HIStory tour.
Tämä kiertue ei ole lainkaan samoissa stratosfääreissä aiempien kertueiden kanssa.
Suurin osa biiseistä playbackia lukuunottamatta paria kappaletta. MJ on jo vanhentunut, eikä tanssi ole lainkaan sitä, mitä se ennen oli.
Jotkut Billie Jeanit menee kyllä aiempien edelle. - BADMJ
Ehdottomasti Bad Tour :D
Michael oli aivan mielettömän näköinen,söpö, komea ja ihana 8P Parhaassa iässä. Ja Michaelilla oli toi mieletön rock lookki! Lisäksi Michael lauloi melkein kaiken livenä, joka oli hemmetin hyvä asia. Rakastan Michaelin live-esiintymisiä :)
- Smelly
Mä en nyt ala listaa kiertueita, mutta ehdottomasti ykkönen on HIStory. Jo senkin takia, että kyseisen shown olen nähnyt ihan livenä. Lavashow on jotain aivan uskomatonta ja se energia millä Michael vetää! Tykkään HIStory kiertueen vaatetuksesta enemmän kuin esim. Dangerous kiertueen. Ja tietysti vielä loistavat biisit mukana.
Juu, kyllä se minullakin on HIStory-kiertue sen takia, että pääsin paikan päälle Helsinkiin 24.8.1997. :) Michaelin astuessa lavalle, kiljuin kuin jossain transsissa... ;D
- Smelly
eras_mj-fani kirjoitti:
Juu, kyllä se minullakin on HIStory-kiertue sen takia, että pääsin paikan päälle Helsinkiin 24.8.1997. :) Michaelin astuessa lavalle, kiljuin kuin jossain transsissa... ;D
Minäpäs pääsin molempiin :)
Olitko missä päin stadionia? Vai kenties lavan eessä? :) Mä olin ekassa konsertissa aivan sen catwalkin edessä, ensin ns. tokassa rivissä, mutta pitkin konserttia sain itseni aitaan kiinni :) Ja itseasiassa näyn Helsingin taltioinnilla :) Tokassa konsertissa olin lavalta katsottuna catwalkista hieman vasemmalla ja taaskin lähellä aitaa :) Että hyvät paikat oli kyllä molemmissa konserteissa... Kertaaka ei tarvinnut screeniltä Michaelia katsoa :)
Ja kuten olen aina sanonut, Michaelin konsertit on ainoa paikka missä mä olen kyennyt nauramaan, itkemään, laulamaan ja hyppimään kaikkia samaan aikaan! :) Konsertit on aivan kuin olisi jossain muussa maailmassa - Michael maailmassa! :) Smelly kirjoitti:
Minäpäs pääsin molempiin :)
Olitko missä päin stadionia? Vai kenties lavan eessä? :) Mä olin ekassa konsertissa aivan sen catwalkin edessä, ensin ns. tokassa rivissä, mutta pitkin konserttia sain itseni aitaan kiinni :) Ja itseasiassa näyn Helsingin taltioinnilla :) Tokassa konsertissa olin lavalta katsottuna catwalkista hieman vasemmalla ja taaskin lähellä aitaa :) Että hyvät paikat oli kyllä molemmissa konserteissa... Kertaaka ei tarvinnut screeniltä Michaelia katsoa :)
Ja kuten olen aina sanonut, Michaelin konsertit on ainoa paikka missä mä olen kyennyt nauramaan, itkemään, laulamaan ja hyppimään kaikkia samaan aikaan! :) Konsertit on aivan kuin olisi jossain muussa maailmassa - Michael maailmassa! :)Olin istumapaikoilla, stadionin vasemmassa reunassa. Siinä jossain keskipaikkeilla, oli hyvä näkyvyys vaikka MJ olikin pieni piste lavalla. Mutta se fiilis... Sitä en ole unohtanut vielä tänäkään päivänä. Olin nimittäin luvannut mukaan lähteville kavereille, että tämä tyttö ei sitten ala kiljua ja huutaa Jacksonin astuessa lavalle. Arvaa vaan miten siinä kävi... :D Ei sitä voinut kontrolloida millään tavalla, se kiljunta vaan kumpusi jostain. Tunne oli aivan käsittämätön, sai nähdä idolinsa ensimmäistä kertaa livenä.
- Ma vaa
eras_mj-fani kirjoitti:
Olin istumapaikoilla, stadionin vasemmassa reunassa. Siinä jossain keskipaikkeilla, oli hyvä näkyvyys vaikka MJ olikin pieni piste lavalla. Mutta se fiilis... Sitä en ole unohtanut vielä tänäkään päivänä. Olin nimittäin luvannut mukaan lähteville kavereille, että tämä tyttö ei sitten ala kiljua ja huutaa Jacksonin astuessa lavalle. Arvaa vaan miten siinä kävi... :D Ei sitä voinut kontrolloida millään tavalla, se kiljunta vaan kumpusi jostain. Tunne oli aivan käsittämätön, sai nähdä idolinsa ensimmäistä kertaa livenä.
...mä en oo päässy MJ:n mihinkään kiertueisiin, mut voin uskoo et siel ois mahtavaa... Itsekkin tykkään History kiertueesta, sillä olen katsonut sitä videolta varmaan yli sata kertaa ja Mike on mahtava! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa63431Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272669Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu812403Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201283Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41178