lego nettikauppa

lego ukko

onko missään suomalaista lego nettikauppaa voisitteks kertoo osoitteen

13

12197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • InfamousQ

Suomalaisia LEGO nettikauppoja, jaa-a. Jos meinaat ihan setteinä ostaa niin NetAnttilat sun muut on hyviä paikkoja. Jos taas haluat hieman extraa, niin suosittelen BrickLinkiä (www.bricklink.com). Sieltä voit tilata suoraan muilta ihmisiltä palikoita, esim neljä 2 x 2 x 1 peruspalikkaa hintaan 2 senttiä per kipale. Useimmat myymälät ovat ulkomaalaisia mutta suomalaisiakin löytyy. Helpointen löydät heidät täältä:

http://www.bricklink.com/memberList.asp?countryID=FI

Muista vaihtaa ylhäältä "--All members" "Sellers":ksi. Sitten vain surffaamaan (BL vaatii rekisteröimisen mutta on muuten ilmainen).

PS: http://palikkatakomo.laml.org/linkit.html Tuossa vielä pari auttavaa linkkiä. Tsekkaa varsinkin Huuto.Net:in linkki, sieltä löydät kaikki Huudon LEGO-aiheiset huutokaupat.

• kauan etsinyt

olen etsinyt lego 8851 kaivurin pneumatic osia ja kauha nro: 4700 voiko joku kertoo mistä suomesta!!! Löytyy.

• Anonyymi

• legoukko

Käväisepä katsomassa www.piipoo.com

• leeeeeeeggggggoooooo

Suomessa legot ovat käytettynä jopa kalliimpia kuin nettimyynnissä, josta saa irto-osiakin.

http://shop.lego.com

• aad

legolla vaan on valikoimat hyvin suppeat verrattuna käytettyjen palikoiden kauppoihin

• lapasen palikka

Valikoimassa tällä hetkellä yli 90000 osaa irtomyynnissä uusia ja käytettyjä.
      Myös uusia sarjoja

www.lapasenpalikka.fi

• Minnainen
    • VicFirth2

Suomessa on Lego-nettikauppa, ja erityisen hyvä sellainen: www.piipoo.com
      Tuovat itse Legoja Euroopasta. Tuotehaun voi tehdä jopa palikan omalla tuotenumerolla; kätevää jos haet tiettyä yksittäistä osaa. Piipoon kotipaikka on Ilmajoki.

• http://Kukku.fi - siellä on siistejä vähän leikittyjä Legoja, joita laitan lisää koko ajan...

Yritän koota sekalaisia "varaosa-paketteja", mutta laittanen yksittäisiäkin myöhemmin myyntiin... tinkiäkin voi maililla...

• Eevi

Minä olen ostokseni tehnyt sellaisesta paikasta kuin Palikkakauppa. Ovat nopeita ja paketin mukana tuli vielä vähän ekstraakin :) Erinomainen palvelu.

www.palikkakauppa.fi

• hyiij

paskat

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2381
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1981
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      25
      1866
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1663
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      999
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      850
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe