onko missään suomalaista lego nettikauppaa voisitteks kertoo osoitteen
lego nettikauppa
13
12289
Vastaukset
- InfamousQ
Suomalaisia LEGO nettikauppoja, jaa-a. Jos meinaat ihan setteinä ostaa niin NetAnttilat sun muut on hyviä paikkoja. Jos taas haluat hieman extraa, niin suosittelen BrickLinkiä (www.bricklink.com). Sieltä voit tilata suoraan muilta ihmisiltä palikoita, esim neljä 2 x 2 x 1 peruspalikkaa hintaan 2 senttiä per kipale. Useimmat myymälät ovat ulkomaalaisia mutta suomalaisiakin löytyy. Helpointen löydät heidät täältä:
http://www.bricklink.com/memberList.asp?countryID=FI
Muista vaihtaa ylhäältä "--All members" "Sellers":ksi. Sitten vain surffaamaan (BL vaatii rekisteröimisen mutta on muuten ilmainen).
PS: http://palikkatakomo.laml.org/linkit.html Tuossa vielä pari auttavaa linkkiä. Tsekkaa varsinkin Huuto.Net:in linkki, sieltä löydät kaikki Huudon LEGO-aiheiset huutokaupat.- kauan etsinyt
olen etsinyt lego 8851 kaivurin pneumatic osia ja kauha nro: 4700 voiko joku kertoo mistä suomesta!!! Löytyy.
- Anonyymi
Lego nettikauppa - https://ibright.lv/eurotoysfi.htm Suosittelen lämpimästi. Erittäin laaja valikoima ja ilmainen toimitus.
- legoukko
Käväisepä katsomassa www.piipoo.com
- leeeeeeeggggggoooooo
Suomessa legot ovat käytettynä jopa kalliimpia kuin nettimyynnissä, josta saa irto-osiakin.
http://shop.lego.com- aad
legolla vaan on valikoimat hyvin suppeat verrattuna käytettyjen palikoiden kauppoihin
- lapasen palikka
Valikoimassa tällä hetkellä yli 90000 osaa irtomyynnissä uusia ja käytettyjä.
Myös uusia sarjoja
www.lapasenpalikka.fi - Minnainen
Ei niitä ulkomaalaisia verkkokauppoja kannata pelätä. Tässä on lyhyt ja ytimekäs juttu parhaista ulkomaisista verkkokaupoista tilata legoja
http://www.palikkatesti.fi/lego/legot-halvalla-netista/ - VicFirth2
Suomessa on Lego-nettikauppa, ja erityisen hyvä sellainen: www.piipoo.com
Tuovat itse Legoja Euroopasta. Tuotehaun voi tehdä jopa palikan omalla tuotenumerolla; kätevää jos haet tiettyä yksittäistä osaa. Piipoon kotipaikka on Ilmajoki. http://Kukku.fi - siellä on siistejä vähän leikittyjä Legoja, joita laitan lisää koko ajan...
Yritän koota sekalaisia "varaosa-paketteja", mutta laittanen yksittäisiäkin myöhemmin myyntiin... tinkiäkin voi maililla...- Eevi
Minä olen ostokseni tehnyt sellaisesta paikasta kuin Palikkakauppa. Ovat nopeita ja paketin mukana tuli vielä vähän ekstraakin :) Erinomainen palvelu.
www.palikkakauppa.fi - hyiij
paskat
- Anonyymi
Onpas aikoihin eletty kun lego -sarjalla on ikärajana 18 :
https://tekniikanmaailma.fi/pian-voit-rakentaa-oman-aikakoneen-kun-paluu-tulevaisuuteen-elokuvan-deloreanin-lego-rakennussarja-tulee-myyntiin-paketissa-on-merkinta-18/
Ei taida muovisilla koottavilla autoillakaan olla näin korkea ikäraja, vaikka paljon on pieniä osia ja nippeleitä niissäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453