Puuttuvia osia ja sääntöjä

Päiviivi

Voisiko joku taas ystävällisesti auttaa. Tuli ostettua halavalla kirpparilta pelejä, joista puuttuu osasia.

Hotel (MB-peli) pelistä puuttuu Safari-hotellin lainhuudatustodistus. (Tiedot kelpaavat, koska eihän kukaan omasta pelistään korttia anna!) Pelilaudan kannesta sain tiedot osaan korttia, mutta seuraavat tiedot puuttuu:
Virkistyspaikat - hinta -
Luokat -tähdet ja vuorokausihinnat-

Muuttuva labyrintti (Ravensburger) säännöt.

Meritaistelu (Joker) säännöt.

Olisin kovin kiitollinen jos joku voisi auttaa.

9

2204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ultsi

      Hei päiviivi! Minä voin ottaa kopiot sinulle muuttuvaan labyrinttiin sekä norsun muistiin. Lähetä minulle posti osoiteesi sähköpostiini: Niin laitan sinulle tulemaan postin kautta ohjeet! Ystävyydellä Ultsi! [email protected]

    • ultsi

      Meni muuttuva labyritti peli laatikolle.Yllätys ohje poissa. Siis meiltä puuttuu myös ohje!

    • tiedot

      Minulla on ikivanha Hotelli-peli joten en tiedä onko numeroita muutettu ajan mittaan. Laitan vertailun vuoksi tähän muutamia "ylimääräisiä" tietoja niin voit sitten tarkistaa onko minun peli vanhanaikainen.. :)

      SAFARI :
      virkistyspaikat 2.000
      luokka vuorokaudet
      1 2 3 4 5 6
      * 100 200 300 400 500 600
      * 100 200 300 400 500 600
      ** 250 500 750 1.000 1.250 1.500
      *** 500 1.000 1.500 2.000 2.500 3.000

      Ja sitten vertailuhintoja.
      President ***** 6yötä 6.600 vpt 5.000
      Boomerang ** 6yötä 3.600 vpt 250
      Royal **** 6yötä 3.600 vpt 3.000

      • Päiviivi

        Oikein paljon kiitoksia!
        Pelisi on aivan yhtä uudenaikainen kuin minunkin!


    • löytyy

      laittakaa, tai siis Päiviivi meili osoite niin voin skannata muuttuvan labyrintin ohjeet. Ultsin osoite olikin jo täällä. Illalla ehdin takaisin koneelle ja skannerin viereen joten sitten tulee ohjeita kaipaileville.
      t. minnis

      • ultsi

        Kiitos sinulle ystävällisyydestä muuttuvan labyrintin peli ohjeen skannaajalle! On kiva kun on auttajia näillä sivuilla. Minäkin yritän auttaa kykyjeni mukaan!


      • Päiviivi

        Kiitos, sain ohjeet Ultsin kautta niin säästimme näin postimaksuja, kun sain häneltä muitakin ohjeita.


    • peli mättää

      Meiltä puuttuu saman pelin Boomerangin lainhuudatustodistus.
      Joltain varmaankin löytyy kyseinen.
      Tietoja siis kaivataan :)

    • pelle hermanni

      Moi peli mättää.
      Laita osoitteesi niin saat lainhuutotodistukset skannattuna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe