Voisiko joku taas ystävällisesti auttaa. Tuli ostettua halavalla kirpparilta pelejä, joista puuttuu osasia.
Hotel (MB-peli) pelistä puuttuu Safari-hotellin lainhuudatustodistus. (Tiedot kelpaavat, koska eihän kukaan omasta pelistään korttia anna!) Pelilaudan kannesta sain tiedot osaan korttia, mutta seuraavat tiedot puuttuu:
Virkistyspaikat - hinta -
Luokat -tähdet ja vuorokausihinnat-
Muuttuva labyrintti (Ravensburger) säännöt.
Meritaistelu (Joker) säännöt.
Olisin kovin kiitollinen jos joku voisi auttaa.
Puuttuvia osia ja sääntöjä
9
2286
Vastaukset
- ultsi
Hei päiviivi! Minä voin ottaa kopiot sinulle muuttuvaan labyrinttiin sekä norsun muistiin. Lähetä minulle posti osoiteesi sähköpostiini: Niin laitan sinulle tulemaan postin kautta ohjeet! Ystävyydellä Ultsi! [email protected]
- ultsi
Meni muuttuva labyritti peli laatikolle.Yllätys ohje poissa. Siis meiltä puuttuu myös ohje!
- tiedot
Minulla on ikivanha Hotelli-peli joten en tiedä onko numeroita muutettu ajan mittaan. Laitan vertailun vuoksi tähän muutamia "ylimääräisiä" tietoja niin voit sitten tarkistaa onko minun peli vanhanaikainen.. :)
SAFARI :
virkistyspaikat 2.000
luokka vuorokaudet
1 2 3 4 5 6
* 100 200 300 400 500 600
* 100 200 300 400 500 600
** 250 500 750 1.000 1.250 1.500
*** 500 1.000 1.500 2.000 2.500 3.000
Ja sitten vertailuhintoja.
President ***** 6yötä 6.600 vpt 5.000
Boomerang ** 6yötä 3.600 vpt 250
Royal **** 6yötä 3.600 vpt 3.000- Päiviivi
Oikein paljon kiitoksia!
Pelisi on aivan yhtä uudenaikainen kuin minunkin!
- löytyy
laittakaa, tai siis Päiviivi meili osoite niin voin skannata muuttuvan labyrintin ohjeet. Ultsin osoite olikin jo täällä. Illalla ehdin takaisin koneelle ja skannerin viereen joten sitten tulee ohjeita kaipaileville.
t. minnis- ultsi
Kiitos sinulle ystävällisyydestä muuttuvan labyrintin peli ohjeen skannaajalle! On kiva kun on auttajia näillä sivuilla. Minäkin yritän auttaa kykyjeni mukaan!
- Päiviivi
Kiitos, sain ohjeet Ultsin kautta niin säästimme näin postimaksuja, kun sain häneltä muitakin ohjeita.
- peli mättää
Meiltä puuttuu saman pelin Boomerangin lainhuudatustodistus.
Joltain varmaankin löytyy kyseinen.
Tietoja siis kaivataan :) - pelle hermanni
Moi peli mättää.
Laita osoitteesi niin saat lainhuutotodistukset skannattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086