teellä alkavia tytönnimiä?

auttakaa ongelmaista

T-kirjaimella alkavia tytönnimiä toiseks nimeks. Jotain erikoista,kuitenkin suomalaiseen suuhun taipuvaa. EI TUULI,TUULIA,TUULIKKI TMS EIKÄ TELLERVO,TARJA,TIINA,TERESA TERHI...VAIKEAA,AUTTAKAA!tyyliin Tulikukka tai Tirlittan miellyttäis,mutta taitavat olla hieman liian outoja (noloja)..mun mies ei ainakaan suostuis noihin..

19

1101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

Tilda, Tinja... On muuten tosiaan vaikea keksiä ;) Onnea nimen metsästykseen!

• sisiliskosisko

Tai miten olisi Tessa tai Tove?

• sinihelmikki

Telma, Tekla, Tytti, Tupuna, Tuire, Tyyni, Tiuku, Taika, Taru, Taija, Tatjana, Tessi, Tilla, Tilta, Tiltu, Tilda, Tyyra, Tuisku, Taikki on olemassa

• Jemppu.

Tarita

• tarja 2

erilaisia yhdistelmiä "tavallisista" nimistä
      Tiiaroosa,Taijastiina,Tualotta jne

• Anna-Iisa

Tarleena
      Tiinamari
      Tiina-Mari
      Taika-Kukka

• Liisa - Maria

Taisia, Talita, Taru, Tea, Teodora, Teodosia, Tatja, Tatjana, Teija, Teodora, Tiila, Tilly, Titta, Toini, Tonja, Tua, Tuija, Tuire, Tutta, Tytti, Tyyne, Tyyni.

• tavallisia ja outoja

Taikakukka
      Tanjaana
      Tarina
      Titania
      Tasmine
      Tabitha
      Talisa
      Tallulah
      Tanita
      Tatiana
      Theodora
      Tindra
      Talviina
      Tanjas
      Tasmia
      Teesia
      Tessia
      Timina
      Tirleena
      Titiina
      Tulimarja
      Tuomenkukka
      Tuulensisko
      Taikatuuli
      Tittamari
      Tomasina
      Tuulianna

• .............

Noista en kyllä mitään laittas mun tytölle nimeksi. Mut se oli vaan mun mielipide. Toki erikoiset nimet on toisaalta ihan kivoja. Mut ite henk. koht tykkään ihan suhteellisen perinteisistä nimistä... Paitsi mitään tylsiä kuten, Liisa tai Anne, en kyllä laittas :)

• nimiä

Tähtituuli
      Taikakukka

Tara on lyhyt ja kiva nimi! Ei mitään Tirlittania/Tulikukkaa/Tähtituulta/Taikakukkaa¨.
        Lapsi kuitenkin kantaa nimeä lopun elämää niin olisi hyvä jos se ei tarkoittaisi silleen mitään.HUOM! Ei koske nimiä Tuuli,Aava ja Meri :)

• ap-kyselijä
        *** kirjoitti:

Tara on lyhyt ja kiva nimi! Ei mitään Tirlittania/Tulikukkaa/Tähtituulta/Taikakukkaa¨.
        Lapsi kuitenkin kantaa nimeä lopun elämää niin olisi hyvä jos se ei tarkoittaisi silleen mitään.HUOM! Ei koske nimiä Tuuli,Aava ja Meri :)

ehdotuksistanne. Toi Tarina kuullostaa mukavalta. Ja Talviina muuten mutta tulee mieleen talonviina josta taas pöytäviina tms... mieheni on myös ehdottomasti vastaan näitä mun tulikukka ideoitani:)

• mielestäni

hiukan erikoisia, silti kauniita:

Tekla
      Tulikki
      Talvikki
      Tonja
      Tuliruusu (L. Onervan runo)
      Tarina
      Tessa
      Tea
      Tua
      Tinka
      Tuomikki
      Tiltu
      Tamara
      Tatjana
      Tuike
      Tähti (Kelpaakohan nimeksi?)
      Tuulevi

• on hyvä nimi

niin että Taina?

• tiina66

Taika
      Tinja
      Tilda
      Tilde
      Tiuku
      Tähti

• xckäö

Olisiko tilda tai tunna sopiva? Kävisikö vaikka Tuulevi tai tinja,tanja tai tiitu? Oman lapseni nimi on Titta,mutta olisiko noista joku hyvä?

• Tugendreich

Titusina

• Tisusutina

Tisutina, Tusinatisu, Tinatisu, Tinasutina, Tinatisu, Tussutina

• grgrghr

Tussukka, Tussukukka, Tissikka, Tulva

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3535
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      108
      2337
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      592
      2256
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2016
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1638
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1638
    7. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      73
      1635
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      1502
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1436
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      92
      1401
    Aihe