T-kirjaimella alkavia tytönnimiä toiseks nimeks. Jotain erikoista,kuitenkin suomalaiseen suuhun taipuvaa. EI TUULI,TUULIA,TUULIKKI TMS EIKÄ TELLERVO,TARJA,TIINA,TERESA TERHI...VAIKEAA,AUTTAKAA!tyyliin Tulikukka tai Tirlittan miellyttäis,mutta taitavat olla hieman liian outoja (noloja)..mun mies ei ainakaan suostuis noihin..
teellä alkavia tytönnimiä?
19
1089
Vastaukset
- ......
Tilda, Tinja... On muuten tosiaan vaikea keksiä ;) Onnea nimen metsästykseen!
- sisiliskosisko
Tai miten olisi Tessa tai Tove?
- sinihelmikki
Telma, Tekla, Tytti, Tupuna, Tuire, Tyyni, Tiuku, Taika, Taru, Taija, Tatjana, Tessi, Tilla, Tilta, Tiltu, Tilda, Tyyra, Tuisku, Taikki on olemassa
- Jemppu.
Tarita
- tarja 2
erilaisia yhdistelmiä "tavallisista" nimistä
Tiiaroosa,Taijastiina,Tualotta jne - Anna-Iisa
Tarleena
Tiinamari
Tiina-Mari
Taika-Kukka - Liisa - Maria
Taisia, Talita, Taru, Tea, Teodora, Teodosia, Tatja, Tatjana, Teija, Teodora, Tiila, Tilly, Titta, Toini, Tonja, Tua, Tuija, Tuire, Tutta, Tytti, Tyyne, Tyyni.
- tavallisia ja outoja
Taikakukka
Tanjaana
Tarina
Titania
Tasmine
Tabitha
Talisa
Tallulah
Tanita
Tatiana
Theodora
Tindra
Talviina
Tanjas
Tasmia
Teesia
Tessia
Timina
Tirleena
Titiina
Tulimarja
Tuomenkukka
Tuulensisko
Taikatuuli
Tittamari
Tomasina
Tuulianna- .............
Noista en kyllä mitään laittas mun tytölle nimeksi. Mut se oli vaan mun mielipide. Toki erikoiset nimet on toisaalta ihan kivoja. Mut ite henk. koht tykkään ihan suhteellisen perinteisistä nimistä... Paitsi mitään tylsiä kuten, Liisa tai Anne, en kyllä laittas :)
- nimiä
Tähtituuli
Taikakukka- ***
Tara on lyhyt ja kiva nimi! Ei mitään Tirlittania/Tulikukkaa/Tähtituulta/Taikakukkaa¨.
Lapsi kuitenkin kantaa nimeä lopun elämää niin olisi hyvä jos se ei tarkoittaisi silleen mitään.HUOM! Ei koske nimiä Tuuli,Aava ja Meri :) - ap-kyselijä
*** kirjoitti:
Tara on lyhyt ja kiva nimi! Ei mitään Tirlittania/Tulikukkaa/Tähtituulta/Taikakukkaa¨.
Lapsi kuitenkin kantaa nimeä lopun elämää niin olisi hyvä jos se ei tarkoittaisi silleen mitään.HUOM! Ei koske nimiä Tuuli,Aava ja Meri :)ehdotuksistanne. Toi Tarina kuullostaa mukavalta. Ja Talviina muuten mutta tulee mieleen talonviina josta taas pöytäviina tms... mieheni on myös ehdottomasti vastaan näitä mun tulikukka ideoitani:)
- mielestäni
hiukan erikoisia, silti kauniita:
Tekla
Tulikki
Talvikki
Tonja
Tuliruusu (L. Onervan runo)
Tarina
Tessa
Tea
Tua
Tinka
Tuomikki
Tiltu
Tamara
Tatjana
Tuike
Tähti (Kelpaakohan nimeksi?)
Tuulevi - on hyvä nimi
niin että Taina?
- tiina66
Taika
Tinja
Tilda
Tilde
Tiuku
Tähti - xckäö
Olisiko tilda tai tunna sopiva? Kävisikö vaikka Tuulevi tai tinja,tanja tai tiitu? Oman lapseni nimi on Titta,mutta olisiko noista joku hyvä?
- Tugendreich
Titusina
- Tisusutina
Tisutina, Tusinatisu, Tinatisu, Tinasutina, Tinatisu, Tussutina
- grgrghr
Tussukka, Tussukukka, Tissikka, Tulva
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001730Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571380Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?791375Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73866
- 109863