..tuntuu vaan,että ei ole enää muuta mahdollisuutta, kun päästää irti sinusta!
Jäät ainiaan sydämeeni ja ajattelen ja kaipaan sua varmaan päivittäin...
Hyvää matkaa Enkelini!!!
Rakastan Sinua,
27
3715
Vastaukset
- asiat ovat niin
Miksi päästät irti sellaisesta jota rakastat?
- vaalea nainen
Voi,miten kauniisti sanottu.Miksi ei ole mahdollisuutta.Olisin oikeesti onnellinen,jos joku minulle sanoisi noin.Sitä arvostaa huomattavasti enemmän,kun ei ole ketään ja taustalla paljon pahoja asioita.
- mahdollisuutta?
.. verrattuna entiseen? Siis miksi on pakko päästää irti. Mä en halua! Tietäisit sen, jos kysyisit. Kertoisin itse jos avaisit mielesi mulle.
Ei lohduta että ajattelet mua, koska jos tämä viesti on mulle- sydämeni menee rikki ja murenee matkan varrella lintujen syötäväksi.- eee*
yrittää. en halua jakaa mun tunnetta kenenkään muun kanssa, se ei oo enää sama. tai itseäni, sitä erityistä juttua, kenenkään muun kanssa. ja intuitio sanoo, että joudun.
- eee*
eee* kirjoitti:
yrittää. en halua jakaa mun tunnetta kenenkään muun kanssa, se ei oo enää sama. tai itseäni, sitä erityistä juttua, kenenkään muun kanssa. ja intuitio sanoo, että joudun.
ee niinkuin Eero
- niin,,,
eee* kirjoitti:
joutusit?alkaako nimesi e:llä ja oletko n/m??
- en taida
niin,,, kirjoitti:
joutusit?alkaako nimesi e:llä ja oletko n/m??
olla eero. Pyh, trolli oli muutenkin.
- tumma W
sydämesi Enkeliä, älä anna hänen lähteä, ei hän haluaisi itsekään.
Kunpa hän tulisi tänne ja lukisi kauniin viestisi, älä vaan luovuta vielä.
Sydämenne janoaa toisianne!! - utelias kysyy
Mikä voi olla syy, että on pakko päästää irti, jos noin rakastaa... hölmöä !
- rakkautta ??
Toiset hakevat rakkautta pakosti, toiset eivät ota sitä vastaan kun se annettaisiin ??
- jos sisintä
rakkautta ?? kirjoitti:
Toiset hakevat rakkautta pakosti, toiset eivät ota sitä vastaan kun se annettaisiin ??
pystyisikin täysin ohjaamaan ,
- se toive on todella vaikea
jos sisintä kirjoitti:
pystyisikin täysin ohjaamaan ,
toteuttaa oikeassa elämässä. Itseäänkin pystyy järjellä huijaamaan jonkin aikaa, mutta jossain vaiheessa totuus paljastuu. Tahdotko olla se, joka herää liian myöhään elämässään rakkauteen tai sen puutteeseen kun hän ehkä on jo kadonnut ulottuvistasi?
- irti<3
Surullinen on sydämmeni näistä sanoista!!Sillä asustat sydämmessäni,varmaan iäti...
- ap.
Koskaan en maailmaasi mahdu niin, että meistä molemmat olisimme onnellisia..siksi Enkelini,haluan antaa Sinun mennä jä toivon sydämestäni.että olet aina onnellinen.
Vaikka kyyneleet polttavat silmiäni ja unta ei tarvitse moneen yöhön odottaa....niin Enkelini,toivon vain sinulle hyvää elämää!!
Olet aina sydämessäni.
Rakastan Sinua!- haarassa
Muista se että ajatuksissani lähetän sinulle valoa elämääsi, ja enkeleitä matkallesi sinua suojaamaan!!
Rakastan sinua.!
- ne pitää vaan käyttää
Osoitan tämän viestini sinulle, käytä mahdollisuus. Elämä kaikkinensa, siinä se on...
- sanottu
Mahdollisuus on hieno sana ja rakkaudessa se tarkoittaa paljon.
- on täynnä
mahdollisuuksia -sinulle ja hänelle- kun vain osaatte käyttää ne oikein.
:) - epäromantikko
Ei istu lainaus nyky-"romantiikkaan", ei.
Nyt otetaan mitä tahdotaan, eikä jäädä jahkaamaan (kiire painella uusiin "suhteisiin"), kerätään kokemuksia ja määrä on tärkeämpää, kuin laatu.
Otetaan ja heitetään menemään (=kertakäyttösuhteita)
Minne hornan tuuttiin olet enkeliäsi tuossakin lähettämässä? - ja päätät mitä päätät
Mutta silti on asioita joihin et voi vaikuttaa ja joihin sinulla ei ole valtaa... Et voi lopettaa rakkauttani sinuun!!
Vaikka voisitkin tunkea omasi taskuun kuin nuhjuisen nenäliinan, rakastan sua edelleenkin ... ja yhä vain..- ei ap.
kyllä mä voin sen nenäliinan ottaa välillä taskustani ja muistella sua. enkä unohda koskaan!
- elämäni loppuun asti.
niin,tässä elämässä ei ehkä ole muuta mahdollisuutta,mutta seuraava elämä voisi olla vain meille! jokin tarkoitushan tällä kaikella
täytyy olla.
et hetkeksikään väisty ajatuksistani,aamulla ajattelen,oletko siellä missä tavattiin, hyppimässä rappuja reippaasti,ripeällä tavallasi,
illalla olet viimeinen mielessäni.
toivon,että tunnet,mitä tunnen.
paljon se tunne on kärsinyt,paljon se on kestänyt,kuitenkin,
koko ajan liekki,tunne sinuun,vain kasvaa.
enää en ajattelekkaan,että sille pitäisi tehdä jotakin,tai saada häviään,se ei koskaan häviä.
en varmaan saisi sulle näin sanoa,enää, mutta
hiljaisesti kuitenkin toivon,sydämessäni,että
jollain kumman lailla joskus tapaisin sut.
edes se pieni,yhteinen hetki,kaivattu,toivottu.
väärin tai ei,sitä toivon ja haluan,sille en voi mitään.
huomaatko,edelleenkään en osaa sanoo mitään muutamalla sanalla,tai,narrasin,osaanpas:
rakastan sua,aina,kuolemaani asti.- ja ..
vakuuttavasti osasit kirjoittaa,
taidat olla tosissasi - mutta olen
ollut kiltti pitkään ja en toista samoja virheitäkään,joten.Moido ja nähdään.....Saan varmaan tämän anteeksi joltain,jolle lupasin.En rakkaudessa vaan ystävyydessä.Kiitos sille ihmiselle joka kuunteli ja haluaa turvata mielenterveyteni ja olemassaoloni,että minulla säilyy järki.
Mutta sinulle kirjoittaja sanoisin,että.....Älä ainakaan leiki!Jos et leiki,niin olet hyvä tyyppi. - viittaa sinuun,
mutta olen kirjoitti:
ollut kiltti pitkään ja en toista samoja virheitäkään,joten.Moido ja nähdään.....Saan varmaan tämän anteeksi joltain,jolle lupasin.En rakkaudessa vaan ystävyydessä.Kiitos sille ihmiselle joka kuunteli ja haluaa turvata mielenterveyteni ja olemassaoloni,että minulla säilyy järki.
Mutta sinulle kirjoittaja sanoisin,että.....Älä ainakaan leiki!Jos et leiki,niin olet hyvä tyyppi.jolle kirjoitinkin,mutta halusitko satuttaa
kirjoituksellasi?Jos olet oikea,miten voit sanoa,
älä leiki,kaiken jälkeen.
Hyvä,että sinulla on joku,joka kuunteli ja auttoi,minulla ei ollut/ole ketään,siksi romahdin kaksi kertaa,joten ei todellakaan tee mieli leikkiä.
Joku päivä on helpompi,joku vaikeampi,niinkuin taas tänään.
kirjoitin vain niinkuin tunsin,yritän näin päästä
jaloilleni ja eteenpäin.
ehkä se onnistuu,kun aikaa on kulunut tarpeeksi
paljon.
en usko,että olen milläänlailla hyvä tyyppi,
vain vanha nainen,joka tapasi elämänsä miehen liian myöhään ja menetti otteen elämästä. - no joo
viittaa sinuun, kirjoitti:
jolle kirjoitinkin,mutta halusitko satuttaa
Hyvä,että sinulla on joku,joka kuunteli ja auttoi,minulla ei ollut/ole ketään,siksi romahdin kaksi kertaa,joten ei todellakaan tee mieli leikkiä.
jaloilleni ja eteenpäin.
paljon.
vain vanha nainen,joka tapasi elämänsä miehen liian myöhään ja menetti otteen elämästä.puhunko minä sinun kieltä,en tiedä.....Yritä päästä jaloillesi,yritä edes.Kyllä sinä pääset,toivon niin.
- sulle
viittaa sinuun, kirjoitti:
jolle kirjoitinkin,mutta halusitko satuttaa
jaloilleni ja eteenpäin.
paljon.
vain vanha nainen,joka tapasi elämänsä miehen liian myöhään ja menetti otteen elämästä.ite saman kokenut,koskaan en selvinnyt kokonaaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373655Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak812658- 351728
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801670- 281497
- 151465
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231454- 281438