Peräpukamavoide??!!

Joskus kipeä

Moikka!!

MInulla on yleensä takapuoli kipeänä ja varsinkin kun käy vessassa tai seksin jälkeen. Yleenäs minulla ei ole mitään vaivaa mutta silloinkin kun alkaa sattumaan niin olisi kiva saada sekin pois. Olen lukenut paljon ihmisten tarinoita netistä mutta harvoin kukaan tuo esille minkäänlaista voiteen nimeä.

Olen kokeillut puikkoja mutta ne vievät verenvuodon pois mutta eivät vie kipuja pois.

Tietäisikö joku nimeltään mitään hyvää peräpukamavoidetta/tuotetta mikä auttaisi tai jopa voisi hävittää nuo erittäin pienet pukamat?! (jonka saa ilman reseptiä)

Ja haluaisin tietää että pahentaako anaaliseksi pukamia?!

Kiitoksia jo etukäteen

7

13096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin...

Helpotusta kipeisiin pukamiin saan reseptittä apteekin voiteesta nimeltä Scheriproct Neo. Kotikonstein ei taida pukamat "kadota" mitenkään, mutta ulkoisia pukamia voi varovasti sormella ja voiteen avulla työntää takaisin peräsuoleen, tosin pulpahtavat taas jossain kohtaa uudelleen esiin. Pukamahan on verisuonen seinämässä oleva pullistuma, eikä siis ilman kirurgin apua lähde pois.

• mutta se

vaatii lääkemääräyksen. Kannattaa silti hakea lääkäriltä resepti, jos todella haluat kivusta eroon. Saa puikkoina ja voiteena.

• gggggggggggggggffffffffffff...

Shceriproct on ainoa, joka sopii pähkinäallergiselle. Muissa käsikauppalääkkeissä on apuaineena maapähkinäoljyä.

tietty anaaliseksi pahentaa. Kaikenlainen hankaaminen pahentaa. Olen joskus miettinyt, voisiko liukuvoiteen lisäksi laittaa pukamavoidetta menoon mukaan. Mulla anaaliseksiä voi harkita vain kerran kuussa tai kahdessa. Muuten tulee pukamavaivoja.

• valvoja

Pukamavaivat vähenevät/loppuvat kokonaan, kun alat harrastamaan kävelyä päivittäin min. 30minuuttia. Vähempikin voi riittää.

• ainakaan

Leikattava oli parinkymmenen vuoden, jatkuvan lääkityksen ja lopulta kovan verenvuodon jälkeen.

Meillä oli sinä aikana kaksi koiraa, joiden kanssa ulkoilin säännöllisesti ja aika paljon kävelin melko pitkiä työmatkojakin. Leikkaus oli ainoa, joka auttoi lopullisesti.

• minulla...
        ainakaan kirjoitti:

Leikattava oli parinkymmenen vuoden, jatkuvan lääkityksen ja lopulta kovan verenvuodon jälkeen.

Meillä oli sinä aikana kaksi koiraa, joiden kanssa ulkoilin säännöllisesti ja aika paljon kävelin melko pitkiä työmatkojakin. Leikkaus oli ainoa, joka auttoi lopullisesti.

yli 20 vuotta on vaivannut perä, syksyllä mainitsin lääkärille, ei ottanut mitään kantaa vaivaani, ei katsonut ei tutkinut ei antanut lääkettä,
        eli verta olen paskonut ja kipee on, ei ole auttanut liikuntakaan pääsemään perävaivasta eroon,
        taidan ostaa Scheriproct Neo tms, hieman kun lievittyisi kivut, saattaisi elämä maistua paremmalta, ehkä.
        Suuri(n) vaikuttaja vaivoihimme kuitenkin on se mitä suuhun laitamme, siitä asiasta pitäisi lähteä liikkeelle vaivaa parannellessa.

• pukamat vaivaa
        minulla... kirjoitti:

yli 20 vuotta on vaivannut perä, syksyllä mainitsin lääkärille, ei ottanut mitään kantaa vaivaani, ei katsonut ei tutkinut ei antanut lääkettä,
        eli verta olen paskonut ja kipee on, ei ole auttanut liikuntakaan pääsemään perävaivasta eroon,
        taidan ostaa Scheriproct Neo tms, hieman kun lievittyisi kivut, saattaisi elämä maistua paremmalta, ehkä.
        Suuri(n) vaikuttaja vaivoihimme kuitenkin on se mitä suuhun laitamme, siitä asiasta pitäisi lähteä liikkeelle vaivaa parannellessa.

Mullakin tuli taas, en tiedä miksi, apteekin voidetta olen käyttänyt ja huuhteluja. Mikähän ruoka se olisi ärsyttänyt, ei mulla ole ollut ummetustakaan eli osaako joku neuvoa millaista ruokaa pitää välttää, rasvaistako ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3286
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe